|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jij niet natuurlijk, jij zat er uiteraard nog superfris uit op je hakjes. |
|
quote: Vandaag zie ik er nog beroerder uit trouwens, maar zal zo eens beginnen met foto's online zetten, kan ik ff in het groot kijken hoe erg het was gisteren!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Ik had begrepen dat VR schitterde door afwezigheid ? |
|
quote: Jij? Nooit!! Jij ziet er toch altijd goed uit, zelfs met wallen tot de knietjes |
|
quote: Poging tot het verwijderen van de foto's begint aardig te lukken hoor!! hahahahahahaha eerst de foto's van WOA erop, dan zal ik die van jou eraf halen hoor!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Heb je ook WOA filmpjes? Dat gaat de nieuwe trend worden |
|
quote: Nee dan schudt het beeld te hard als ik dat poog te doen. hahaha. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Ja ik heb nog iets van 10 min met je staan praten volgens mij. Maar oke jij was niet zo helder meer |
|
Hagalke herkende mij al helemaal niet meer dus het valt mee Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Vond deze editie organisatorisch een dikke tegenvaller na de goede voorgaande. - heenreis van 20 uur door belachelijke files - veel zaken erg snel uitverkocht of verbruikt - overal was het veel te druk De groei heeft ze dit jaar duidelijk geen goed gedaan. Mis Moonsorrow hier nog als een van de toppers. Speelden strak en het geluid was erg goed. |
|
quote: Mee eens, Moonsorrow was inderdaad zeer goed. Voor mij zelfs de beste band na Heaven Shall Burn en net voor Volbeat. Ik mis trouwens ook nog Sodom bij de dieptepunten |
|
Sta op 't punt om naar Turkije te vertrekken, dus geen uitgebreid verslag van mij. Heb me enorm geammuseerd, de bands en 't weer waren goed, dus heb niks te klagen. Hoogtepunten: Iced Earth (al was de setlist van Graspop 2004, met bv. Pure Evil, Melancholy en Desert Rain, beter) Destruction Sacred Reich (wat een manier om de dag te beginnen!) Amorphis Immortal Een paar bands hadden iets beter gekund (bv. Stratovarius, Sodom, Possessed, Blitzkrieg, Type 0 Negative, Swallow the Sun), maar grote teleurstellingen waren er niet bij. Wat wel een klein beetje tegen viel: Knobi (erg kleffe zooi dit jaar) Terugreis van 13 uur 5 kilo aangekomen [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 06-08-2007 11:53] |
|
Leukste bands vond ik Dissilusion (jammer dat de zanger in het begin wat moeite had met de cleane zang, trok later wel bij) en Sacred Reich, wat gaaf om die gezien te hebben. Verder de band die na Mythlorian speelde, Fair To Midland qua podiumpresentatie, wat een mafkezen! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: De Knobi werd er vaak te snel uitgehaald. mevr. Argus had nog wel een goeie maar de meeste waren nog meer deeg dan lekker knobi gedoe. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik denk toch dat Municipal waste alle bands eruit hebben geheerscht niet normaal meer |
|
quote: Dat is geen entertainment, dat is een band met een frontman die te zat is om op zijn poten te staan en een pot muziek te spelen, terwijl de rest van de band 'm aankijkt met zo'n blik van 'waar-de-fuck-ben-jij-mee-bezig?' Enfin, zal vast een kwestie van smaak zijn. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Zo... Mijn eerste Wacken met succes afgesloten. De file op de heenweg was wel echt absurd, maar ook best wel grappig om met z'n allen in de rij te staan en af en toe de auto weer een paar meter aan te duwen Het weer werkte goed mee, al ben ik natuurlijk wel weer verbrand (het zou toch ook eens niet zo zijn...) De bands waren erg goed en ik vond dat het geluid standaard ook erg goed te doen was. Blitzkrieg heb ik het grootste gedeelte van meegekregen toen ik in de rij stond te wachten om het terrein op te gaan, maar het was wel goed wat ik hoorde. Bij Rose Tattoo heb ik vooral moeten lachen om het hoge hippie gehalte dat de zanger uitdroeg naar het publiek, maar ze speelden best okee. Helaas heb ik niet al te veel van Sodom meegekregen, maar dat wat ik meekreeg was wel ontzettend gaaf. Tijdens Saxon stond ik natuurlijk ergens redelijk vooraan loos te gaan... En wat speelden ze strak zeg. Erg goede show en een erg hoog entertainment gehalte Op vrijdag heb ik eigenlijk alleen maar een klein stukje van Blind Guardian gezien, maar dat kwam omdat onze Duitse buren ons meesleurden en ik te lam was om tegenstand te bieden Op weg naar Sacred Reich op zaterdag ben ik Moordlustige Hamster nog tegengekomen, die zo zat als een aap was. Sacred Reich zelf speelde erg goed vond ik en ik heb me daar prima vermaakt. Maar Hamster sliep gewoon lekker op de grond daar, dus heeft weinig meegekregen... Tijdens Stratovarius had ik even het gevoel dat ik aan spontane zelfontbranding ofzo ging doen en ik ben dus halverwege weer richting tent gegaan om er iets tegen te doen. De show die ik zag was wel redelijk goed, maar ook weer niet zo super als ik stiekem gehoopt had. Destruction was één van de redenen waarom ik nog niet al te lam was, maar helaas was ik zo verbrand dat ik er niet echt lekker bij was en ik heb dan ook niets ervan meegekregen (behalve via via en toen baalde ik wel heel hard) Al met al een geslaagd festival. Op naar volgend jaar FREEZE |
|
quote: Mwoah, dan heb ik dezelfde smaak als jij, ik ben weggelopen omdat dit het ergste concert van hun was die ik heb gezien, en ik was al wat gewent. Het is toch eigenlijk beschamend om zo je publiek te verneuken. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Mee eens, gelukkig gingen we toen bijna naar huis, dat maakte het toch enigzins draagelijk. |
|
quote: Ik heb zo mijn momenten |
|
quote: Inderdaad......vroeger was hij wel 1 van mijn helden... nu kan hij beter op een houtvlot wegrotten!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Hele weekend niet kunnen schijten? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ik wel gemiddeld 2 keer per dag. Zelfs een keer in een maisveld [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 06-08-2007 12:34] |
|
headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |