|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Ga je daar nog iets aan toevoegen, Bloedlichaampje? Edit: ah, je was je eigen post even vergeten. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 07-08-2007 14:38] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: hmm gaat nu al de goede kant op met Maiden en Kreator!!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
net gedaan groot, groter...groooootst... ja de post vergeten sorry [Dit bericht is gewijzigd door bloodcorpse op 07-08-2007 14:40] Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Vind dat je erg overdrijft....een beetje kennis van de Duitse taal mag men toch verwachten. Ik bedoel, Duits is 1 van de grote talen der aarde...erg sneu als je er dan geen woord van verstaat/wil verstaan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Mensen komen van over de hele wereld naar Wacken. Die moeten allemaal duits verstaan? Ik vind het juist sneu als je als organisatie van zo'n groot festival alleen duits kan / wil spreken Zenial |
|
quote: Dat is onzin want de website is ook in allerlei talen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Als je het een probleem vindt om Duits te moeten kunnen verstaan... dan moet je niet naar Duitsland gaan. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Menschen ga voor de gein eens naar Frankrijk... van die Fransen valt al helemaal niks te verstaan!... Ennemmm er zijn toch geen ernstige dingen gebeurt behalve dat brandje waar niemand bij gewond is geraakt... Een beetje nadenken kunnen mensen ook nog wel, al verstaan en spreken ze geen Duits... Dat Duits nou een lelijke taal is oke.. maarja de lelijke mensen op de aarde moeten toch ook een communicatiemiddel hebben! Terecht dat ze dan een lelijke taal hebben toch |
|
Duits is niet 1 van de grotere talen van de wereld, al denken Duitsers dat wel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
hey, ik spreek toch ook gewoon Hollands?? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik vind dat het beide kanten op moet... Als je in Dtslnd bent kun je best moeite doen om jezelf in het Duits verstaanbaar te maken, zo moeilijk is het niet (tenminste niet voor ons Nederlanders). Maar de organisatie moet ook Engels spreken, er zijn bijvoorbeeld ook mensen uit Israel...die gaan dus echt geen Duits leren. En daarbij is Engels meer een wereldtaal dan Duits.... maar misschien moeten we overgaan op Spaans of Portugees.. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zal het kort zeggen: je gaat naar Duitsland voor een festival. Als ze daar Duits praten en je verstaat het niet, wil het niet verstaan of gewoon tegen Duitsers bent: Blijf dan thuis en ga niet lopen klagen als kleine kinderen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Je hoort mij niet klagen hoor, ik heb ook gewoon mijn bier in het Duits besteld. Kreeg zelfs nog een compliment van een Duitser: ik was de eerste vrouw uit het buitenland die Duits terugsprak. Maar ik blijf erbij dat als je een internationaal publiek verwacht je wel iets meer moeite mag doen om jezelf verstaanbaar te maken voor hen die echt geen Duits kunnen. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Op Wacken bestaat het publiek nog altijd voor 2/3 uit Duitsers (volgens de persberichten die naar de Duitse RTL zijn gestuurd na afloop). Logisch dat ze dan aankondigingen in het Duits doen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
1/3 van 72500 mensen is alsnog best veel.... gewoon 2 talig doen dus!!! Kost echt niet alteveel moeite hoor! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Ja ok, maar we kregen van dinsdag op woensdagnacht ook een papier bij het parkeren van de auto, en dat was alleen in het Duits, en geen mannetje die ons kon uitleggen wat er opstond. Omdat ze de moeite niet namen, of omdat ze geen Engels konden. Ik kan wel wat Duits hoor, maar niet als het heel snel gaat. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/rankorder/2119rank.html Dan toch maar over op het chinees... [Dit bericht is gewijzigd door karkaas op 07-08-2007 15:08] And kill me again or take me as I am, for I shall not change. |
|
quote: Dat papiertje kregen wij ook en al kon ik het zelf prima lezen, dat is nou juist iets wat ook wel in het engels mag worden vertaald aangezien het toch wel om enigszins belangrijke informatie ging. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik dacht dat in Nederland iedereen Duits spreekt, of is dat alleen in Limburg zo? |
|
quote: in NL wel redelijk, maar in de rest van de wereld niet echt!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Ja dat bedoel ik. Ik kan ook wel wat Duits, maar het ging allemaal aardig snel. Ik kan wel wat Duits, maar ben veel vergeten. haha Weet je nog dat we vroeger mochten kiezen tussen Duits en Frans? Het gaat er niet om of wij Nederlanders wel of geen Duits spreken, er komen gewoon erg veel niet Duitsers naar het festival. Als 2/3 duits is dan zijn er nog altijd duizenden niet Duitsers,.. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
He mies, ik heb je zondag een bericht gestuurd maar ik denk dat ik een oud nummer heb? |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |