|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:hmm, niks gezien? Maar ik heb nog altijd hetzelfde nummer. |
|
quote: mmm 73 achteraan? ennieweej, we gaan vrijdag as metalfeestje doen bij Sander in Reuver of je ook komt |
|
Iets met Mambo kurt de biergarten en Marco borsato. http://youtube.com/watch?v=mcQ60zJHGaA Ik links [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 07-08-2007 15:21] |
|
quote:zou hem moeten zijn ja klint wel interessant anders mail ff hoe en wat |
|
quote: shit ja, was ik even vergeten.. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Wacken was weer een heerschend feest! positief: - file heenreis, 13 uur over heenreis gedaan maar was lachen. Mijn medepassagiers hebben bijna de hele voorraad bier opgezopen in de file. - Dimmu Borgir (kippevel), Type o Negative (alleen wat zag Peter er lelijk uit zeg), Saxon (blijft gaaf) - gelukkig hadden we bus en caravan mee waardoor we op het caravanveld mochten staan wat hoger lag dus lekker droog en toen wij aankwamen waren we een van de eersten dus lekker veel ruimte. - de weergoden waren ons gunstig gezind, heerlijk weer! - de terugreis verliep beter dan de heenreis, slechts zes uur over gedaan omdat ze het verkeer nou via verschillende wegen hebben geleid. - mezelf terugzien in de wacken krant lachen! - een luchtgitaar van becks gewonnen. - veel bekenden gezien. negatief: - toch ook de file, echt niet normaal meer. - dat becks bier smaakt voor geen meter, gelukkig hadden we zelf grolsch mee. - JBO, duitse metal schlager ofzo, niks aan. - iedereen had op een gegeven ogenblik de telefoon leeg dus was je iedereen telkens kwijt. Wij hebben ons iig prima vermaakt op wacken! see you at occultfest! |
|
Waren jullie misschien ook degenen met een Grolsch vlag? |
|
quote: Ik heb gelijk en jij bent gay. Zo, weer een internet discussie gewonnen Zenial |
|
Ik miste wel de telefoonoplaadpunten voor iig dat je mobo leeg raakt en daarnaast miste ik ook de botsauto's! Oh en meerdere soorten bier te verkrijgen zou ook fijn zijn geweest The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Helaas geen poncho terror weer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ach na de eerste pul had je het toch niet meer in de gaten.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:Mijn ervaring is dat dat laatste inderdaad zo is. Niet zo gek, gezien de ligging aan de grens Wat Wacken betreft; dat heb je met grotere landen.. die zijn erg op zichzelf gericht. Zelfde met Frankrijk, de meeste fransen vertikken het om engels te spreken. Nederlanders zijn veel meer gewend zich aan te passen. Maar heb je een aanzienlijk deel buitenlandse bezoekers, vind ik dat je hoe dan ook in het engels moet kunnen communiceren.. als service en voor de veiligheid. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Was er toch ook? Normaal en witbier in de garten, en nog meer soorten in het supermarktje naast de garten. En dan drink ik nog geeneens bier Zenial |
|
quote: ja idd, de mijne was donderdagnacht al leeg Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: En vergeet niet dat Wacken zich bewust profileert als het grootste internationaal bezochte metal festival ter wereld. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik heb voor mijn foon altijd een lader voor in de auto bij me. Ik heb hem trouwens woensdag opgeladen en hij is nu nog niet leeg. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:mijne had ik dinsdagmiddag opgeladen en was pas gisterochtend leeg... knap staaltje hoewel ik bijna geen fotoos en films ehb gemaakt, dat scheelt een slok op een baco er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Alsof jullie je daardoor laten tegen houden *denkt Stonehenge en alle vreemde blikken rondom* |
|
quote: Als je volgend jaar nou je addaptör meeneemt dan kun je hem in the wacken office in het dorp opladen, daar liggen altijd bergen van verlengsnoeren en dergelijke [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 07-08-2007 16:32] |
|
|
|
ah ik heb mezelf al meteen gespot gave foto's alweer Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Er is 1 ding wat er belachelijker uit ziet dan corpsepaint en dat is corpsepaint die al voor het grootste deel is weg gezweet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: 2 accu's |
|
quote:ik ben buiten shot gebleven er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |