|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Pff wij vrouwen hebben nooit een kompas nodig. Wij multitalenten wij. |
|
kompas is voor mietjes! (als in: alsof ik weet hoe dat werkt) er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Damn.. dan is een routekaart natuurlijk ook geen optie |
|
quote: Dan nog zal je wel niet je auto bij de tent mogen zetten denk ik... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ja ssst toch. Heb ik een mooie smoes, ga jij een beetje de waarheid verkondigen hier Maar heb wel een beetje medelijden met jullie allemaal hoor. |
|
quote:Nope, daar gaan we ook al niet meer van uit. We gaan onze spullen nu zo inpakken dat we er in 1 keer mee kunnen lopen. |
|
quote: Ja dat heb ik gedaan. Die verpakking heet auto On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:succes |
|
Wat zal het donderdag rustig zijn op zm Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ineens vind ik het meenemen van mijn 2 persoonsmatras een minder goed idee.. En dan de rest nog On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:nogmaals succes |
|
quote: Jij ... vrouw ... |
|
quote: Ja maar... ik heb het altijd zoooo koud. Dekbedjes mee, partytentje, eten, drinken, kleren, en de rest On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hahahaha dat meen je niet?! Dekbed en matras en alles mee? Hahahahahaha! Damn! |
|
Ik neem anders ook gewoon een matras, een kussen en een dekbed mee. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Je zou bijna denken dat ik zo'n gekke Duitser ben niet? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nouja ik heb een goede slaapzak gekocht, nadat ik een aantal festivals het tering koud had s'nachts. En deze is bijna net zo fijn als mijn dekbed. |
|
quote:VROUW^2! |
|
Ik zit ineens te denken om toch nog een luchtbed te kopen... Ineens handiger On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:damn! dat gaat mij dus echt niet lukken! een tent, een luchtbed, een superweekendtas en een gewone rugzak. ach ik ben jong, heb energie zat dus 2 keer lopen moet kunnen [edit]+kussen [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 31-07-2007 12:05] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Hoeveel weken ga je? |
|
quote:vergeet niet dat ik niet zomaar een rugzak met tent en slaapzak eronder gehangen om kan doen. die slepen dan over de grond [idee!]een slee meenemen? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:kút! sowwy er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |