|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:ow-my-fuckin'-god! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
dat zou op iedere dag kunnen slaan! ja, ik herinner me dat nog wel, echt die barre rijen. ik kan me niet meer herinneren hoe we nou binnen gekomen zijn, though. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Spiderschwein! Waar hebben die duitsers last van. Ik heb drie Spidermannen gezien, mensen met een bord met spiderschät ofzo er op, ik hoor liedjes van spongebob met zijn vierkante broek. Ok. Met een paar lege bierblikjes om je lichaam getaped en een bandana om je hoofd en voor je mond kei hard schreeuwen: "Metal jihad!" samen met nog 10 anderen. Is dan weer een beetje van het zelfde niveau maar wat schokerender dan softere stripfiguren aan te doen en laten merken dat je de film gezien hebt, of wel eens spongebob kijkt of spidermanfan bent... Vorig jaar werd zoiezo meer 'Helga' geschreeuwd en/of geroepen en Slayer is ook uit de picture geraakt, daarom heb ik bij Mambo Kurt maar eens even mijn stem laten horen, hehe. Wel jammer dat hij daar geen liedjes van kende. |
|
quote: Haha, ik vond het best een goed uitvoering in vergelijking met hoe ze 'm vroeger speelden... En ik ben je helaas niet tegengekomen. Niemand van de LSD'ers trouwens. We zouden op woensdagavond om 10 uur meeten bij de bar in de biergarten maar ik heb niemand gezien, denk dat het kwam door de teringlange files die er woensdag blijkbaar geweest zijn. don't mistake lack of talent for genius |
|
hmm, 10 uur waren wij er i.d.d ook nog niet... we hebben in 4 uur een evenzoveel aan kilometers afgelegd, voordat een taxichaffeuse ons er op wees dat er een alternatieve ingang voor taxi's en (touringcar)bussen was. toen waren we er in 10 minuten. ik ben eigenlijk verhoudingsgewijs ladingen bekenden tegengekomen, alleen jou en een dame waar ik mee afgesproken had niet. ach, volgend jaar beter. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote: Mooi, weer incognito gebleven Zenial |
|
quote: Had ik je nog ff gezien dan had ik je getipt op MDB - Unreleased bitterness ep voor 40 euro maar mss heb je die al? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Vet |
|
quote: tsssk, ben je wederom mooi mee weggekomen. edit: heh, dankzij de wonderen van het internet is mijn karaoke-actie al snel te volgen: http://youtube.com/watch?v=lOkezSOCXO4 veel, eh, plezier. [Dit bericht is gewijzigd door astathica op 06-08-2007 18:07] www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote: Ik heb alles al ghehehe Is 40 euro goedkoop trouwens? Heb hem een paar jaar geleden voor de helft op eBay gekocht. Zenial |
|
Ja inderdaad, wat was dat Spiderschweinn geroep irriteant zeg. Ik heb het wel durven te vragen en blijkbaar is het iets uit de nieuwe Sipsons film, alleen dan natuurlijk wel de gaye nagesynchroniseerde duitse versie omdat alle duitsers te lui zijn om ondertiteling te lezen. Ik snap trouwens niet dat zoveel mensen zo lang over de heen/terugreis hebben gedaan, vorig jaar hebben wij ook 3 uur voor wacken gestaan, maar dit jaar had onze buschauffeur een andere route genomen en toen waren we er echt zeer snel! En op de terugreis zijn we gewoon vroeg vertrokken. En Vital Remains had afgezegd volgens mij, ik zie nogal veel mensen die zeggen ze gemist te hebben maar naar mijn weten hebben die niet gespeeld, daarom waren er ook zoveel boze 1349 fans tijdens Unheilig, omdat ze daardoor het hele programma hadden omgegooid. [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 06-08-2007 18:17] |
|
quote: Duitsers zijn compleet gestoord, prachtig! quote: Creatief! |
|
Als je al je vooroordelen jegen Duitsers bevestigd wil zien (en daarnaast nog een aantal 'voor'oordelen wil oplopen die nog nooit bij je opgekomen zijn), dan is Wacken een uitstekende locatie. |
|
Heb ook nergens last van gehad met de terugreis. Ben van Wacken eerst naar Frankfurt-Offenbach gereden en vanuit daar naar Roermond. Dit alles in exact 12 uur tijd waarvan een dikke 2,5 uur gepauzeerd werd. Heenreis was ook snel....vertrokken vanuit Roermond naar vliegveld Köln-Bonn en vanuit daar naar Wacken in exact 9 uur waarvan een dikke 2 uur gepauzeerd. Bij aankomst kon ik zo doorrijden naar de parkeerplaats/campingterrein....ideeal Wacken geweest dus wat reizen betreft [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 06-08-2007 18:26] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Volgend jaar. Eerst maar eens even kijken of er nog kontpissendeduitsers rollebollen in Bad Berka. |
|
quote: Niets van mee gekregen / nooit van gehoord. Ik ken wel de Spider Monkey van "Ramon" uit de Bangbus. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
|
quote: hehe beschamend, ik vond je vast heel aardig quote: [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 06-08-2007 19:04] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: dan reed je vlak achter ons, groen vw busje. wij hadden hem eerst bijna, toen schoot hij naar de linkerbaan en belandde tegen de buurman. maar hij bewoog nog Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Mijn persoonlijke wacken hoogtepunt: Amorphis - Black Winter Day En nee, ik kan geen camera stilhouden. Zenial |
|
quote: Toen ik er langskwam waren de hulpdiensten al ter plekke. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Gaaf! Dat was ook één van mijn hoogtepunten. Oh en je was niet geheel incognito zoals je hebt gemerkt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zo, ik heb mijn eerste Wacken ook weer overleefd. Prima vermaakt. De hoogtepunten: - de file - de biergarten - Sacred Reich - Napalm Death - Possessed - Amorphis - Haggard |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |