IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Wacken 2007 deel Zillah Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-08-2007 19:11 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dat was dus helemaal mijn punt.

Dat in mijn ogen sletterig inhoudt dat je je zo gedraagt.
Blijkbaar lopen de meningen daar over uiteen.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

spectre
Usericon van spectre
Posted 07-08-2007 19:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2007 19:08 schreef Argarath het volgende:
En ik moet zeggen dat dat me niet zoveel interesseert.
Precies, of ze goed kunnen pijpen, dat telt.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 07-08-2007 19:14 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2007 18:53 schreef moon1976 het volgende:
Ik ben het er eigenlijk wel mee eens....

En dit is niet een beetje uitdagend, maar hoerig...

Valt me altijd wel op dat die meest uitdagende foto's wel het meest worden bekeken. Ach ik kijk liever naar dit dan naar een niet verzorgde dame die niets aan het uiterlijk doet (en soms ook te kleine kleding draagt).

Vreemd dat er alleen een reactie kwam op de foto hierboven en niet op die hieronder (deze ging ook heerlijk poseren)

Argarath
Usericon van Argarath
Posted 07-08-2007 19:14 by Argarath Wijzig reactieProfiel van ArgarathQuote dit berichthttp://www.judasrising,com

quote:
Op 7 augustus 2007 19:11 schreef XXL het volgende:
Dat was dus helemaal mijn punt.

Dat in mijn ogen sletterig inhoudt dat je je zo gedraagt.
Blijkbaar lopen de meningen daar over uiteen.

Tja, misschien ben ik gewoon een ouderwetse zeurkous! Maar als je je zo kleedt draag je daar wel een bepaalde gedachte mee uit lijkt mij. Of de dames hadden het gewoon heel het weekend erg warm. Kan ook

Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-08-2007 19:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2007 17:06 schreef Hagal het volgende:
tsss, doe het dan goed

Heej, is die 2e van links de onverstaanbare Viek niet?

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 07-08-2007 19:16 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2007 19:15 schreef Snaack het volgende:
Heej, is die 2e van links de onverstaanbare Viek niet?

hehe ja dat is hem, nog onverstaanbaarder dan ooit want hij was heel wacken ketszat

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-08-2007 19:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2007 19:14 schreef mrugly het volgende:
Valt me altijd wel op dat die meest uitdagende foto's wel het meest worden bekeken. Ach ik kijk liever naar dit dan naar een niet verzorgde dame die niets aan het uiterlijk doet (en soms ook te kleine kleding draagt).

Vreemd dat er alleen een reactie kwam op de foto hierboven en niet op die hieronder (deze ging ook heerlijk poseren)

Okay, ik moet ook een keer naar Wacken.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-08-2007 19:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2007 19:16 schreef Hagal het volgende:
hehe ja dat is hem, nog onverstaanbaarder dan ooit want hij was heel wacken ketszat

Ik denk niet dat het zo erg kan zijn als een zatte Beli, want die versta ik als hij nuchter is al met grote moeite

Maar, mooi, die accenten.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-08-2007 19:23 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ah, die chick op de derde foto heeft iig een mooi buikje, veel beter dan die twee Hongaarse crackhoeren.
quote:
Op 7 augustus 2007 19:17 schreef Snaack het volgende:

Haha ja en dan op de metalberg in het metalhuis samen met de metalkinderen metalpap eten, met een metallepel uit een metalnap. Daar moet je wel een beetje tegenkunnen . Als Haldern niet was geweest was ik ook wel gegaan denk ik.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-08-2007 19:24 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2007 19:17 schreef Snaack het volgende:

Die is geloof ik de afgelopen 3 jaar al niet backstage weg geweest.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 07-08-2007 19:35 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Toch bemoedigend dat het beroep van groupie nog steeds bestaat

Zenial

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-08-2007 19:42 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2007 16:11 schreef XXL het volgende:
Ik heb voor mijn foon altijd een lader voor in de auto bij me.

Ik heb hem trouwens woensdag opgeladen en hij is nu nog niet leeg.

Wie gaat er dan ook zonder generator mensen.....

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-08-2007 19:47 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Elke niet duitser?

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 07-08-2007 22:08 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2007 16:59 schreef blastmaster het volgende:

met een

sehee..

zzz

Tucker 10-4 Harley
Ik rem alleen voor Jezus
Usericon van Tucker 10-4 Harley
Posted 07-08-2007 22:28 by Tucker 10-4 Harley Wijzig reactieProfiel van Tucker 10-4 HarleyQuote dit bericht

2 true metal friends all the way from New Zealand

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-08-2007 22:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Mijn dikke hoofd staat er toch nog een keer op.

moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 07-08-2007 22:53 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

maar wel met HJ!!!

Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-08-2007 22:54 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 07-08-2007 23:03 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

HJ is the best!!!

Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-08-2007 10:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2007 19:14 schreef mrugly het volgende:

Hehehe, en die meid met die hoed net rechts er van die ken ik. Waarschijnlijk 1 van de grootste Duitse groupies

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

I.c.e Motion
Usericon van I.c.e Motion
Posted 08-08-2007 11:54 by I.c.e Motion Wijzig reactieProfiel van I.c.e MotionQuote dit berichthttp://www.icemotion.nl

t was inderdaad wel weer een gezellige bende op Wacken. Al had ik zelf het idee dat het een tikje rustiger was dan vorig jaar.

Genoeg leuks gezien ( Amorphis, Therion, the Vision Bleak en onder de modder zittende Duitsers (blijft altijd lachen))

Ook het een en ander aan twijfelachtig zoals Type O Negative, maar wel leuk om eens live te zien.. en Iced Earth.. mja dat was toch niks met Ripper Owens.. voortijdig vertrokken.

En net als een aantal anderen heb ik ook foto's online van voornamelijk de bands op www.icemotion.nl

(al was t bij sommige bands wat van veraf, maar zoals anderen al zeiden niet in de pit is een hoop sjouwen en wachten om wat te kunnen doen)

[Dit bericht is gewijzigd door I.c.e Motion op 08-08-2007 11:57]

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 08-08-2007 12:15 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 7 augustus 2007 15:40 schreef Mutilator het volgende:
Ik miste wel de telefoonoplaadpunten voor iig dat je mobo leeg raakt en daarnaast miste ik ook de botsauto's!

Oh en meerdere soorten bier te verkrijgen zou ook fijn zijn geweest

Je kon je telefoon wel opladen in de wacken winkel maar daar hadden ze maar 6 oplaadpunten ofzo dus dan zit je de hele dag in die winkel, zonde van je tijd.

see you at occultfest!

the witch
Usericon van the witch
Posted 08-08-2007 12:17 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 7 augustus 2007 15:38 schreef Ruben[Obscuritas] het volgende:
Waren jullie misschien ook degenen met een Grolsch vlag?

Nee helaasch dat waren wij niet! Was wel gaaf geweest, grolsch vlag tussen al die duitsers.

see you at occultfest!

the witch
Usericon van the witch
Posted 08-08-2007 12:19 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 7 augustus 2007 15:48 schreef Onweerwolf het volgende:
Helaas geen poncho terror weer.

ha ha heersch! Maar wel erg leuk om jullie te hebben gezien bij Mythlorian!

see you at occultfest!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-08-2007 12:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 augustus 2007 12:15 schreef the witch het volgende:
Je kon je telefoon wel opladen in de wacken winkel maar daar hadden ze maar 6 oplaadpunten ofzo dus dan zit je de hele dag in die winkel, zonde van je tijd.

Op Graspop had je van die oplaadtorens en die waren niet druk toen ik er langsliep (en ook botsauto's trouwens die wel druk waren) iig reuze handig!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-08-2007 12:23]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com