|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik had mini nijntje vlaggetjes. Niet iedereen vond ze heel mooi. Toch MM? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik vond je vlaggetjes cool Mir. Zo eh.. huiselijk! Verrassend triviaal |
|
Thanks, ik had me ook voor volgend jaar niet uit het veld laten slaan hoor. Ik neem gewoon weer nieuwe mee On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Erg fijn ja! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=78306 quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Lig ik nog liever in die bagger dan dat ik hen live moet aanschouwen. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Spiderschweinn Jeuj, ik hoor het net op Jetix als Spiderbig. http://www.youtube.com/watch?v=_V5AQPvSh5g http://www.youtube.com/watch?v=EZEd3zsQgg4 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wacken.. alvast een paar plaatjes van de bands (en een paar sfeerplaatjes) .. Alles overigens gefotografeerd zonder fotopas laat staan pitpas, dus lekker dringen in de crowd Immortal Type 'O Negative Destruction Moonspell Sacred Reich Kampfar Iced Earth Dimmu Borgir Belphegor Enslaved Black Majesty Sabbat "Possessed" Amorphis Sodom Voor de geinteresseerden: vrijwel alle bandfoto's zijn gemaakt met een Canon 70-200 4.0 lens uit de jaren negentig, helaas geen L maar wel een erg fijn exemplaar en enkele foto's met een 50mm 1.8 lens. |
|
Vette foto's Vinnie! Bedankt ook voor de foto van Peter Steele op mijn MySpace, precies waar ik op zat te wachten... Plaats volgende keer maar een mooie afbeelding van een eenhoorn |
|
quote: Die zanger lijkt trouwens op Harald (of vice versa) quote: Die zanger heeft duidelijk flink wat haar op te ziepen ... quote: Je hebt er duidelijk geen fotopitplek bij nodig The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Peter Steele ISeen eenhoorn! |
|
|
|
Vet Vin... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Waarom "Possessed" en niet Possessed? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ik hoop het niet voor harrald want die zanger van Sabbat had roze oog schaduw op mooie foto's skatje Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Vergelijk hun line-up van toen met die van nu... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ah ok, zoiets dacht ik al. Ik ken Possessed niet, daarom vroeg ik het Dan zijn zoveel bands "". Wat is dan precies de reden dat zij de "" verdienen. Het niet meer hebben van foundig members o.i.d. vind ik niet voldoende reden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: De reden dat ik Possessed tussen aanhalingstekens heb gezet is omdat het toch wel een beetje twijfelachtig is.. Als een band 20 jaar achter elkaar doorspeelt en er steeds wat line-up veranderingen plaats vinden waardoor er op een gegeven moment nog maar 1 origineel lid in zit dan vind ik het iets anders, maar als een band zo’n 15 jaar heeft stilgelegen en dan besluit 1 bandlid om een andere band om zich heen te bouwen en weer onder de oude naam een reunie in het leven te blazen.. tjsa.. Het was eigenlijk gewoon Sadistic Intent met een special guest die Possessed covered hahaha… Maar desalniettemin was het een erg gaaf optreden! Hierbij moet ik trouwens ook terugdenken aan 2004, toen Wacken op de shirts en posters groot het Darkthrone logo plaatste terwijl alleen Nocturno Culto even ging meebrullen met Satyricon |
|
Ah, ok, zoiets maakt de "" wel waard, ja Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:En ook boel veel op Martin van Skykledder. Over kledder gesproken? Parkeert een SUKKEL zijn 323 midden in de diepste plas (plas?) modder die er op het terrein ligt... Spam voor OccultFest Hooi + sigaret = rook en Ome Grey die geconfronteerd wordt met maar liefst een half uur Therion voordat er een fatsoenlijke band begint. (Programma liep uit, doodmaken die rokers, RRAAAAARGH!!!11!!elf!) En die dikke blauwe vogel heeft best een mooie bak. En ook Vargje666 even op de kiek gezet bij de 323. Van deze foto bestaat ook nog een versie met O.W. Wolf en MarcbeëlzebubonischebuilJudas. Dus. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Doen eens posten dan knuffelmodje! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Vermoedelijk was dat gewoon aangestoken ( vuurtjes zijn wel vaker hip op festivals), maar als jij er een fijn gevoel bij krijgt mag je gerust je frustratie botvieren op de rokers, hoor. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-08-2007 9:12] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Tadaa! quote:Niet teveel " " doen richting mods als je handig bent. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Je hebt nog geluk dat er geen :mooning: op Zm beschikbaar is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |