|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: misschien toch ff kijken! Suck my piss |
|
quote: Oh? Zenial |
|
quote: Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid. Bruce Banner |
|
quote: vandaar die condoom er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Hoe afgezaagd, op WOA met een WOAcondoom genaaid worden .. |
|
quote: Maar hopen dat ze geen prikactie houden dan. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
ist al bijna???? |
|
Ist al bijna voorbij? Saai! |
|
Nog 12 dagen en dan is het al voorbij Dat betekent dat het nog minder dan 12 dagen duurt voordat het zover is [Dit bericht is gewijzigd door Sdonasa op 25-07-2007 18:05] You're running in circles |
|
Wat is het toch met wacken en slecht weer. Volgens de weersvoorspelling wordt het weer slecht weer (tenminste die donderdag, verder gaat de voorspelling nog niet). Nu maar hopen dat het weer compleet omslaat en er iets onverwachts gebeurt, anders is het al het derde jaar op rij dat het geen geweldig weer is op wacken [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 25-07-2007 18:37] |
|
hehe lol Je moeder. |
|
quote: Vorig jaar zou het ook slecht weer worden en toen hebben we drie dagen mooi weer gehad, veel zon, niet te warm, ideaal festivalweer. see you at occultfest! |
|
quote: Niet zo bijdehand ielsch van het waldrockforum |
|
nog maar een weeeeek Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:Mja, deze week wordt er alleen regen voorspeld. Dat terrein zuigt zich vol water dus dat wordt een lekkere drekkige bende op die manier. |
|
quote: Rijden jullie niet mee terug dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Vooruit. Ik vergeef je. Zo ben ik dan ook wel weer. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Lieve Monk. Neem je een stukje WD1TT mee? Kusjes, Greycloak. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Liefste Grey, Ik ben bang van niet, ik sprak gister die maat van me die in dienst zit, en die zit er dus al een tijdje niet meer. Ik hoop dat je me kunt vergeven. Je Monk. |
|
quote: Idd was heerlijk. Maar Cadaveria en ik hebben mooi weer voorspeld. Dus dan wordt dat het ook. We hebben n ieder geval een partytent mee. Das tegen de regen, of tegen teveel zon On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Gisteren net rubberen regenlaarzen gekocht... dus dat komt helemaal goed!!!! Hopen dat mijn tent het beter houdt dan Waldrock |
|
quote:Neem je nu zelf vuilniszakken of zeil mee voor in de voortent? |
|
Zo, voor de zekerheid net maar even 2,5 kg stro gehaald bij de dierenwinkel. Ik neem liever het risico niet om de tent in een plas of drassige omgeving op te moeten zetten. |
|
haha. Dat is nog niet eens zon heel slecht idee. Zal zo eens naar de weersverwachtigingen kijken... You're running in circles |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |