IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Wacken 2007 deel Zillah Vorige pagina | Volgende pagina
zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 06-08-2007 15:00 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 6 augustus 2007 14:56 schreef Mutilator het volgende:
I agree, Cannibal was gaaf idd, maar het wordt wel steeds meer een herhalingsoefening vind ik.

Tijdens Amorphis toch?

Cannibal is idd alles tot op elk woord aan het herhalen. Heb het niet eens gekeken. Terwijl ik ze wel gaaf vind. Maar was lekker aan het rondlopen

Ja maar Klomp en ik lagen dubbel, jullie waren niet meer aan het opletten

[Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 06-08-2007 15:01]

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-08-2007 15:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 augustus 2007 15:00 schreef zillah-morte het volgende:
Cannibal is idd alles tot op elk woord aan het herhalen. Heb het niet eens gekeken. Terwijl ik ze wel gaaf vind. Maar was lekker aan het rondlopen

Het sufste was wel dat hij vergat Hammer smashed face als laatste nummer aan te kondigen (het ging er juist over dat ze het eindelijk in Duitsland mochten spelen) waarna hij zei dat hij loog toen hij het nr als laatste aankondigde; hoe voorgeprogrammeerd

quote:
Ja maar Klomp en ik lagen dubbel, jullie waren niet meer aan het opletten

Er is uiteraard betere humor dan leedvermaak

Overigens weinig metal op de camping gehoord; men was nogal in de jaren 80 -tekenfilm-series; allemaal uit volle borst David Hasselhoff en HEIDI, HEI-DI! etc te zingen

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 06-08-2007 15:08 by Ruben[Obscuritas] Wijzig reactieProfiel van Ruben[Obscuritas]Quote dit bericht

Verdomde greppels! Op woensdag cker iets van 5 keer in gelegen
Immortal, 1349, Enslaved en Belphegor waren erg leuk, jammer genoeg Chthonic en Vital Remains op de een of andere manier gemist...
Middelvingers naar Unheilig opsteken was geweldig

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-08-2007 15:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2007 14:55 schreef Kurk het volgende:
jups, Jack's auto aan gort

Shit zeg!
Alles okee met Jack en Liedeke en iedereen enzo?

Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 06-08-2007 15:17 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

quote:
Op 6 augustus 2007 15:15 schreef MMayo het volgende:
Shit zeg!
Alles okee met Jack en Liedeke en iedereen enzo?
We zaten met zn 3en, niks aan de hand met ons allen. Enkel de tering geschrokken.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-08-2007 15:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2007 15:17 schreef Kurk het volgende:
We zaten met zn 3en, niks aan de hand met ons allen. Enkel de tering geschrokken.

Oh gelukkig maar.
Man, je liet me schrikken!

Dacht dat jullie met zn 4en gingen, hmzz verkeerd gedacht.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-08-2007 15:19]

Kurk
Usericon van Kurk
Posted 06-08-2007 15:21 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

quote:
Op 6 augustus 2007 15:19 schreef MMayo het volgende:
Oh gelukkig maar.
Man, je liet me schrikken!

quote:

Dacht dat jullie met zn 4en gingen, hmzz verkeerd gedacht.
Joh

[Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 06-08-2007 15:21]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-08-2007 15:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2007 15:21 schreef Kurk het volgende:
Joh

Niet meer doen!

Kurk
Usericon van Kurk
Posted 06-08-2007 15:23 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

quote:
Op 6 augustus 2007 15:21 schreef MMayo het volgende:
Niet meer doen!

Lag niet aan ons! Opeens een verstopping vlak bij Emmen waarvoor we al aan het remmen waren. Vervolgens klapt auto voor ons op auto daarvoor waardoor wij net te weinig ruimte hadden en achterop klapten met op dat moment nog maar een snelheid van ong 30 à 40 km p/u

[Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 06-08-2007 15:25]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-08-2007 15:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2007 15:23 schreef Kurk het volgende:
Lag niet aan ons! Opeens een verstopping vlak bij Emmen waarvoor we al aan het remmen waren. Vervolgens klapt auto voor ons op auto daarvoor waardoor wij net te weinig ruimte hadden en achterop klapten met op dat moment nog maar een snelheid van ong 30 à 40 km p/u

Blij dat jullie nog heel zijn

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2007 15:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2007 15:23 schreef Kurk het volgende:
Euhm, als je achterop klapt ben je altijd schuld ... te weinig afstand ...

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 06-08-2007 15:41 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

de één na de andere bus/auto reed zichzelf steeds weer vast
we hadden perfect leedvermaak:
http://www.youtube.com/watch?v=yYTGLWcdjH0

en niet dat de hulpvaardige security even een handje uitstaken, want die waren bezig met wat anders:
http://www.youtube.com/watch?v=tAhYlxr9Pmg

-heenweg 6 uurtjes over gedaan, helaas moesten we (vanwege bovenstaande zooi) stukje verder lopen dan parkeren
-vanwege weersvoorspellingen 2 broeken teveel mee en te weinig zomerkleren BW(eer)G had voor de verandering us gelijk
-afdruk van zonnebril staat zeker nog enige weken in mijn gezicht gebrand
-zwembad was heersch
-festivalmoeras kon zo terecht in een slechte b-horror film
- peter steele.... onprofessioneel. mag dan wel een artiest zijn, maar zo dronken als een tor letterlijk niet meer op je benen kunnen staan, de gitarist die de zangpartijen moest overnemen en voortdurend de microfoon kwijt zijn...
-voedsel en drank vond ik zeer goedkoop in vergelijking met graspop. zeker de baco's deden het goed
-dronken tor Hagal: (hoe was je Wáckin'?)

heb me wel vermaakt! beswel wat nieuw luistermateriaal ontdekt

er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P

Kurk
Usericon van Kurk
Posted 06-08-2007 15:44 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

quote:
Op 6 augustus 2007 15:29 schreef Jenje het volgende:

Is ook zo, ben allang blij dat we geen boete hebben gekregen, politie vond het wel goed zo

[Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 06-08-2007 15:45]

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-08-2007 15:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wacken was voor mij geweldig! Geweldig gezelschap, geweldige optredens van de bands die ik graag wilde zien (Enslaved was een hoogtepunt) en geweldig veel bier, wodka, Fisherman en andere zooi

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

astathica
No dolby on snake detectors
Usericon van astathica
Posted 06-08-2007 15:46 by astathica Wijzig reactieProfiel van astathicaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/astathica

hmm, snel en beknopt verslag over een geslaagd Wacken 2007:

Hoogtepunten
- Turbonegro!
- Volbeat
- Municipal Waste!
- "raketjes" bouwen en uit literpullen drinken
- potje armpje drukken met een Rotterdamse en verliezen
- Enslaved

Dieptepunten
- Immortal
- Dimmu Borgir
- Sahg gemist, evenals 1349

Twijfelgevallen en/of schaamtevolle momenten
- Type O Negative
- van het karaokepodium geschopt worden na een twijfelachtig ledenmaat geshowt te hebben

uiteraard, het was weer netjes. taudeloi pipeloi, taudelau birkenau.

[Dit bericht is gewijzigd door astathica op 06-08-2007 15:48]

www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje!

astathica
Usericon van astathica
Posted 06-08-2007 15:47 by astathica Wijzig reactieProfiel van astathicaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/astathica

oeps, voutje.

[Dit bericht is gewijzigd door astathica op 06-08-2007 15:47]

www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-08-2007 15:47 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2007 15:29 schreef Jenje het volgende:

Precies, en zeker in een file kun verwachten dat er geremd wordt.

En wellicht ben je na 3 dagen zuipen, weinig slaap en de nodige rij uren achter de rug iets minder allert dan normaal.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Mandylion
Usericon van Mandylion
Posted 06-08-2007 15:48 by Mandylion Wijzig reactieProfiel van MandylionQuote dit berichthttp://www.mandylion.nl  www.myspace.com/kimmandylion

Leuk die Wacken filmpjes!

Ik heb trouwens nog een flinke blauwe elleboog overgehouden aan een valpartij. Ik werd opgetild, vervolgens werden we omgeduwd en klapte mijn elleboog op een rooster en dook iedereen boven op mij!

[Dit bericht is gewijzigd door Mandylion op 06-08-2007 15:48]

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 06-08-2007 15:52 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 6 augustus 2007 15:06 schreef Mutilator het volgende:
Het sufste was wel dat hij vergat Hammer smashed face als laatste nummer aan te kondigen (het ging er juist over dat ze het eindelijk in Duitsland mochten spelen) waarna hij zei dat hij loog toen hij het nr als laatste aankondigde; hoe voorgeprogrammeerd

Er is uiteraard betere humor dan leedvermaak

Overigens weinig metal op de camping gehoord; men was nogal in de jaren 80 -tekenfilm-series; allemaal uit volle borst David Hasselhoff en HEIDI, HEI-DI! etc te zingen

Ohh ik kan je vertellen alles was ingeprogrammeerd. Dat vertelde Michiel. Die zei dat ie ALTIJD hetzelfde verhaaltje verteld. Niets spontaans meer aan.
Maar toch waren ze wel gaaf.
Dat leedvermaak was gaaf. Kan er niets aan doen. Iedereen heeft er wel een valparty meegemaakt geloof ik haha.

Ja je vertelde al van dat jaren 80 gedoe. Konden wij niet horen. Wij hadden op een gegeven moment wel Elvis en dat soort dingen haha.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 06-08-2007 16:11 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Voorspoedige heenreis gehad 5-6 uurtjes in de auto gezeten, terugweg daarentegen was best wel een hel maar dat kwam vooral door de warmte...

Toen ik op de camping 2 trekjes nam van mijn vers gedraaide joint stonden er al zo'n 10 engelsen voor m'n tent. En toen werd me door mijn medecampeerders meteen duidelijk gemaakt dat het linke boel was wat ik gedaan had. Namelijk weed meenemen naar wacken. Maar ja, dan heb ik dus geluk gehad want de auto is niet gecontroleerd.

De eerste dag ook al bijna een sterfgeval meegemaakt. Een zwitser lag passed out bij z'n tent, niet zo bijzonder op zich maar hij reageerde nergens meer op. Dus zijn een aantal mensen toch maar de ehbo gaan waarschuwen die eigenlijk nogal wat onverschillig reageerde van "komen jullie ons hier nu voor halen?". Nou de vriendin van die kerel heeft ons de dag erna toch echt zwaar bedankt want hij was laterna in coma geraakt en is er op wacken achtergekomen dat hij suikerziekte had......

Tja, en voor de rest was het druk maar ik vond het nou ook weer niet te druk. Je moet bij sommige dingen gewoon een beetje logisch nadenken. 's Morgens wil namelijk iedereen zich douchen (om een uur of 1-2 's nachts had ik op een gegeven moment alle douches voor mij alleen), en als je perse niet op een dixie wil zitten, ja dan moet je schijt maar ophouden.

Het weer dinsdag was nog wat regenachtig maar vanaf woensdag tot zaterdag was het echt perfect. Wel verstandig om een hoofdeksel te dragen. Het terrein was idd op sommige plaatsen een verraderlijke blubberpoel. Ben er zelf ook nog m'n schoenen in kwijtgeraakt.

Het eten en drinken was over het algemneen ook goed geregeld. 0,5 kg spareribs heersen de pan uit. Fraciskaner Weissbier ook. Mensen achter de Beck's bier stand zijn zo dom als het achtereind van een varken. (staan met z'n allen te tappen in plaats van mensen te bedienen, vervolgens vraag je om ein bier lopen ze weer doodleuk weg om cola te gaan schenken, komen ze weer terug vraag je nochmaals om een biertje komen ze terug met een cola... en ga zo maar door).

Qua bands waren mijn hoogtepunten Immortal (geluid was in het begin behoorlijk kut maar dat draaide goed bij), Dimmu Borgir, Volbeat, Secrets of the Moon, 1349 (wat een vette show!!!), Iced Earth, Enslaved, Sodom, Destruction, Rose Tattoo, Cannibal Corpse (idd een beetje standaard aankondigen die ik bij eerdere optredens dit jaar ook gehoord heb maar muzikaal was het dik in orde dus ff flink staan te helikopteren) en bij Type O Negative heb ik een beetje een dubbel gevoel. Ik vond ze niet zo slecht als op Graspop maar superdenderend was het idd ook niet. Wel grappig. Maar als ik mr. Steele hoor zeggen in een recent interview dat ze liever lange shows doen omdat ze dan beter tot hun recht komen dan korte 50 minute sets, krab ik toch wel ff achter m'n oren. Want op wacken kregen ze best veel tijd en vervolgens verdwijnen ze na zowat elk nummer voor een paar minuten en houden ze er zo'n kwartier eerder mee op.

De Wacken Firefighters waren ook erg grappig om te zien. Ideale zuipmuziek ook.

Alles samenvattend ik een erg goed gevoel over aan mijn eerste Wacken Open Air. Werkelijk een true metal festival.

[Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 06-08-2007 16:16]

don't mistake lack of talent for genius

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 06-08-2007 16:13 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Oh ja, en wat de fuck is spiderschwein?

don't mistake lack of talent for genius

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 06-08-2007 16:19 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2007 16:13 schreef NecroNoud het volgende:
Oh ja, en wat de fuck is spiderschwein?
dat houdt me ook al enige tijd bezig, maar ik durfde het niet te vragen

er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P

Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 06-08-2007 16:19 by Ruben[Obscuritas] Wijzig reactieProfiel van Ruben[Obscuritas]Quote dit bericht

http://www.youtube.com/watch?v=OcWSs-9Xut4

Helemaal aan het eind van de trailer

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-08-2007 16:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 augustus 2007 16:11 schreef NecroNoud het volgende:
...De eerste dag ook al bijna een sterfgeval meegemaakt. Een zwitser lag passed out bij z'n tent, niet zo bijzonder op zich maar hij reageerde nergens meer op. Dus zijn een aantal mensen toch maar de ehbo gaan waarschuwen die eigenlijk nogal wat onverschillig reageerde van "komen jullie ons hier nu voor halen?". Nou de vriendin van die kerel heeft ons de dag erna toch echt zwaar bedankt want hij was laterna in coma geraakt en is er op wacken achtergekomen dat hij suikerziekte had......

quote:
Tja, en voor de rest was het druk maar ik vond het nou ook weer niet te druk. Je moet bij sommige dingen gewoon een beetje logisch nadenken. 's Morgens wil namelijk iedereen zich douchen (om een uur of 1-2 's nachts had ik op een gegeven moment alle douches voor mij alleen), en als je perse niet op een dixie wil zitten, ja dan moet je schijt maar ophouden.

Of gewoon niet douchen; overigens was ik een dag of wat aan de schijterij en de dixies tegenover onze tent werden netjkes bijgehouden; kan niet anders zeggen; geen vliegen (!!) en elke keer riant pleepapier; heb er nog nooit zo vaak opgezeten tijdens een festival.

quote:
Het eten en drinken was over het algemneen ook goed geregeld. 0,5 kg spareribs heersen de pan uit. Fraciskaner Weissbier ook. Mensen achter de Beck's bier stand zijn zo dom als het achtereind van een varken. (staan met z'n allen te tappen in plaats van mensen te bedienen, vervolgens vraag je om ein bier lopen ze weer doodleuk weg om cola te gaan schenken, komen ze weer terug vraag je nochmaals om een biertje komen ze terug met een cola... en ga zo maar door).

Ik vond het bier oko lekker te doen en het eten smaakte mij ook goed, moet er wel bij vermelden dat ik op wacken vooral Knobi en Falafel eet maar goed..

quote:
Alles samenvattend ik een erg goed gevoel over aan mijn eerste Wacken Open Air. Werkelijk een true metal festival.

Ondanks de mijns inziens zwakste line up sinds jaren...+1!!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

astathica
Usericon van astathica
Posted 06-08-2007 16:28 by astathica Wijzig reactieProfiel van astathicaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/astathica

quote:
Op 6 augustus 2007 16:11 schreef NecroNoud het volgende:Alles samenvattend ik een erg goed gevoel over aan mijn eerste Wacken Open Air. Werkelijk een true metal festival.

ben ik je nou nog tegen gekomen, Noudje? i.i.g. die Friesen wel, toen ik whisky aan het drinken was in de biergarten... en vond je Immortal echt zo vet? Blashyrkh zo erg verneuken verdient wel een steniging, dunkt me.

Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com