|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik mis nu dan alleen nog de versie waar amerantha er bij op staat BIj deze wat kamp foto's Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Die wou niet meedoen met dat kinderachtige gedoe van ons. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Aangestoken met een peuk ja. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: : P Suck my piss |
|
Ja was leuk |
|
M'n vriendin heeft 'n camera op Wacken gevonden. Er staan een paar foto's op, waaronder deze: Mocht iemand hem kennen, laat hem dan maar contact met mij opnemen. |
|
quote:En die heeft ze niet afgegeven bij de gevonden voorwerpen? Slecht hoor |
|
quote: Ik vermoed dat 'ie binnenkort op een lange lijst tussen een zooi kutcd's te koop staat op ZM [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 18-08-2007 17:42] Bruce Banner |
|
quote: |
|
Je moeder. |
|
quote: Als je'm vind bij 't inpakken van de tent en je moet om half 8 's ochtends bij de bus zijn is dat nogal lastig. |
|
quote:Toen wij om half 8 aanreden stond er op elke hoek een steward. Ook die kunnen dat spul aannemen. |
|
quote: Nou dan weten ze dat voor de volgende keer.. Ze doen in ieder geval hun best. |
|
Jeeeeumig wie is dit dan? Met z'n hoedje? (Groeten uut Fort) |
|
Haha! Ik kwam Onweerwolf nog tegen bij Swallow the Sun, maar liep hem bijna voorbij omdat ik hem niet herkende door zijn vermomming. Verrassend triviaal |
|
Swallow The Sun was gaaf Overkill, Therion, Type O, Moonspell en Possessed ook trouwens |
|
quote:'t lijkt bijna of hij hier geen haar meer heeft Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Gelukkig heb je me die week meerdere keren gezien en weet je dus dat dat niet het geval is! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Daar heb je dan weer helemaal gelijk in Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina |