|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
" Dear Metalheads, at Sat, 4th.aug. 05.30pm there will be a press conference at W:O:A, which will be also streamed on www.wacken.com There there will be a great announcement for W:O:A 2008. Don´t miss it. Yours W:O:A Team " Aldus de website.. heeft iemand enig idee wat deze verassing geweest is? Ik kan de stream (zie wacken.com) niet openen op mijn pc en zie nog geen nieuws verder of uitleg.. |
|
quote: quote: Avantasia dus |
|
quote: haha filmpje volgt |
|
quote:Dat was het zeker, vooral de gezichten van een hoop Duitsers en de reactie toen ie zei dat Nederland het WK ging winnen |
|
Wacken van wat ik bewust heb meegemaakt: Sacred Reich +++ Destruction +++ Type O Negative ++ Sodom ++ Immortal -- het gitaargeluid was bagger jammer Lacuna Coil + vanwege de cover van depeche mode Rage -------- ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: hahahahaha, ja die was behoorlijk ranzig deerne!!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: Jullie zagen er flink verlept uit ja, hulde! |
|
Onweerwolfs 6e Wacken is ook weer geslaagd. ++++ Enslaved heerschte alles, zoals verwacht, compleet aan gort. +++ Een heerschende groep vrienden maakt alles gezelliger ++ Therion ++ Haggard ++ Swallow The Sun ++ Amorphis ++ Type O Negative (Een straalbezopen Steele is enorm humor) ++ Dimmu Borgir (hoe een zaadband toch een supergaaf optreden kan geven) + Napalm Death + Possessed + Moonspell + Animal Alpha + Secrets Of The Moon + Kampfar + Belphegor + Vision Bleak + Secrets Of The Moon Verder geheel of gedeeltelijk geamuseerd bij: Blind Guardian, Iced Earth, Immortal, Mythlorian en een klein beetje In Flames en Subway To Sally. Tevens fijn/grappig/leuk/gezellig was/waren: - De wederom geografisch relaxte campingplaats - Massages van vrouwelijke reisgenoot - Dagenlang synchroon dixiebezoek met Vargen666 - Vargen666 die midden in de nacht tenten sloopt terwijl er Duitsers in liggen te maffen - Bezoekjes van Valorian en Cadaveria - Een heerlijk rustige en gezellige Greycloak - Veel bier! - Het jaarlijkse tweedaagse BBQ vreetfestijn. - Doner Minder was: - Drukte - De lange terugreis inclusief sightseeing trip naar Bremerhaven - Zere poten tijdens de laatste bands - Dixies die volgesmeerd zitten met een mengsel van diaree, pis, kots en bloed - De splinternieuwe kampradio die tig al jaren meegaande bandjes opvreet - Knobibroodjes die voor het eerst tegenvielen Volgend jaar weer! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: |
|
quote: Wat.. geen Communic? Oddleif!! Ralph!!! Jij toch wel he? |
|
quote: Dat was toch een banaan geworden? |
|
quote: Ik vond ze niet eens slecht. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 06-08-2007 3:00] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Type O heeft bij mij afgedaan na die wanprestatie van zaterdag. Steele kende zijn eigen teksten niet eens meer, vraag me af of hij uberhaupt enig idee had van waar hij zich bevond.. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Dat is nou entertainment; dat hoort bij Type o of heb je die dvd niet gezien? Die aankleding ook...als je puur voor de uitvoering van de nummers gaat dan is dit idd je band niet -meer- vrees ik.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik begrijp dat 1349 met Tony Laureano speelde; maar heeft iemand dan Vital remains gezien en hoe waren die? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat heet niet fijn/grappig/leuk/gezellig maar dom/sneu/puberaal/sfeerverziekend. Njah, ik zal wel oud worden en niet meer snappen wat echt true zijn is. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Andereeee Oddleif Deze ziet er niet naar uit dat die leuk kan zingen. Hmzz reminds me aan de telefoonchinees. Hihi. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-08-2007 8:52] |
|
quote: ja van je vrienden moet je het hebben edit: hoe weet jij dat? ik heb jou niet gezien/gesproken toch? [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 06-08-2007 9:14] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:Ach, het kan erger. Ik heb het nog wel eens meegemaakt dat een vrouw meer bier wilde halen en geen muntjes meer had, en toen maar haar dochter wilde ruilen voor bier |
|
quote: Shit ja, was ik weer even vergeten...behoorlijk heldere opmerking zo midden in de nacht!! quote: En bedankt Mmayo...... Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote:Dat was dan ook niet expres maar lompheid, hij struikelde over een scheerlijn en dook precies de verkeerde hoek in. Weinig met true te maken en als je erbij was had je je waarschijnlijk ook haast bezeken van het lachen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zo'n actie haalde BringerOfLight twee jaar terug ook bij onze tent uit, en toen hadden we opeens een extra lichtopening in de tent |
|
quote: dat is inderdaad erger ja, ach die duitser had niet eens genoeg geld op zak en anders was ik er vandoor gegaan [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 06-08-2007 9:58] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:Shit happens. Maar da's heel wat anders dan die Duitsers die op Dynamo '98 in de ban van verschillende niet-in Duitsland-vrij-verkrijgbare-stofjes een stuk hek door de tent van mn reisgenoten mikten. Had de dame in die tent 15 cm verder naar rechts gelegen dan had die editie de krant gehaald. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |