|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Morgenvroeg is het zover Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hehehehe, gisteravond bij Heuy thuis al zo ontzettend veel Alfa naar binnen gekiept...en daarna nog eens in de stad Jupies dus voorstuwing zal de komende week geen probleem zijn hehehe. Een betere warming up voor Wacken had ik niet kunnen hebben Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De weersvoorspellingen (zie link van XXL een paar posts terug) zien er niet zo heel slecht uit.. Op de festivaldagen alleen 's ochtends regen, dus droge headliners |
|
quote: Niets is zo veranderlijk als de mens of het weer, welke van de twee was het ook al weer? Ik denk dat ik alleen in ieder geval geen zwemkleding en zonnebrand hoef mee te nemen, maar voor de rest... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik neem iig mijn heerschende poncho mee lijkt me toch wel verstandig ha ha. see you at occultfest! |
|
Ik gooi er dit jaar eens een paar goedkope rubber laarzen tegen aan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: wel moddermodder laarsjes mee dus. |
|
quote:O ja!! Die van mij moeten we niet vergeten morgen [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 29-07-2007 18:09] |
|
quote:nee. je mooie gele. nederland leeft met water. duitsland kennelijk ook :D |
|
Een kennis van mij heeft nog een paar plekken over in zijn bus. Hij vertrekt woensdagmorgen vanuit Hoogeveen of Assen. Als iemand nog vervoer zoekt laat dat dan ff weten! see you at occultfest! |
|
Vraagje aan de ervaren Wacken gangers, hoe zit het met diefstal? Ik verwacht totaal niet dat er mensen lopen te jatten of iets, maarja, je meeste spullen liggen toch maar in de tent. Ben trouwens niet van plan om een kluisje te huren |
|
Als je in de auto komt kan je daar alles gewoon in dumpen |
|
We gaan met de trein |
|
quote: Waar staat je tent? Geen idee, ik doe waardevolle spullen in de auto, of neem ze mee. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ach, maak me ook niet echt zorgen of iets, het enige dat ik in mn tent zal hebben liggen zijn kleren / slaapzakken enz. Vroeg me alleen af of mensen ervaring hebben met diefstal? |
|
Spullen van waarde bij je houden of thuis laten Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: www.unive.nl |
|
quote: Als ik dit lees vrees ik dat er inderdaad wel wat modder ligt |
|
quote: Ben nu zeven keer op Wacken geweest (vanaf 2000) en heb in mijn directe omgeving/groep nog nooit ellende gezien door diefstal, geweld of iets dergelijks. Maar je hebt natuurlijk altijd kans dat er wat idioten rondlopen. Ik zou je spullen inderdaad niet in de tent laten als je er zelf niet bij bent, in ieder geval niet de waardevolle spullen als fotoapperatuur ofzo. Voor de rest kan ik me niet zo goed voorstellen wat je voor waardevolle spullen mee zou nemen naar een festival.. Makkelijkste is als je iemand kent met een auto zodat je in ieder geval je paspoort, huissleutels etc. daar in kwijt kan. Verzekeren is ook een optie, maar zou ik afraden tenzij je van al je spullen ook nog aankoopbonnen hebt enzo, anders wordt het wel erg veel gedoe voor waarschijnlijk weinig geld. Mijn camera heb ik verzekerd bij aankoop, waardoor ik zelfs mijn geld terug zie als ik hem zelf sloop of in de modder laat vallen |
|
quote: Damn |
|
quote: Nou, er wordt best wat gejat op Wacken, en dan heb ik het niet alleen over kratjes bier die bij tenten staan. Twee jaar geleden is mijn leren jas uit de tent gestolen terwijl ik lag te slapen, en toen hoorde ik van anderen dat dit vaker gebeurde. Een persoon wist bijvoorbeeld te vertellen dat hij ooit in de douches net kon voorkomen dat iemand zijn leren broek meenam. Dit is dus 1 van de redenen waarom ik de auto meeneem; kan ik in ieder geval daar de spullen in doen zoals paspoort en dergelijke (gelukkig had ik toendertijds paspoort en portemonnee standaard onder mijn kussen liggen bij het slapen) quote: Oh happy day... Nou ja, sneeuwkettingen heb ik niet, maar de rest zit er standaard op. Oei... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ja, inderdaad, dat was echt té klote! Wat mensen ook echt met een 'gepersonaliseerd' jack moeten... |
|
quote: aantrekken? modder, eens kijken of er in de stad in mijn pauze nog regenlaarsjes te vinden zijn, anders maar mijn kisten weer eens uit de kast trekken. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |