|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
met een [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 07-08-2007 17:00] |
|
tsss, doe het dan goed Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
ja weet ik. Ik zal het party san nog even over doen voelde me op wacken niet altijd even prettig. |
|
quote: oh jaloers, daar wil ik ook heen, nah bierze Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Ja jammer dat het weer nauwelijks bandfoto's zijn en vooral heel veel kansloze losers op de foto Zenial |
|
Op de WOA-site staan ook nog genoeg foto's!! [Dit bericht is gewijzigd door moon1976 op 07-08-2007 17:51] Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Deze ben ik dan weer niet tegen gekomen Zenial |
|
quote: Die grieten liepen constant backstage, wat een stel sletten zeg... niet te geloven. Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins |
|
Volgens mij viel dat sletterig anders heel erg mee. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dan zal je daar zelf natuurlijk niet rond hebben gehangen, anders wist je dat natuurlijk niet. |
|
quote:volgend jaar toch maar weer naar Wacken |
|
quote: Hehehe, ach ja, heb er een of twee biertjes gedronken Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins |
|
quote: We hadden graag wat meer bandfoto's gemaakt. We hebben van de organisatie alleen geen fotopitpas gekregen. en met 70.000 man is het bijna niet te doen om hele mooie foto's van de bands vanuit het publiek te maken, tenzij je al anderhalf uur voor die tijd bij het hek gaat staan. Maar bij het volgende festival (Party San) wordt de verhouding weer meer 50/50 |
|
quote: Vind je ze lekker dan? Persoonlijk geef ik namelijk toch de voorkeur aan vrouwen waar WEL enig vlees aan zit. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Volledig mee eens. Thanx voor de koffie nog trouwens. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Precies, ze zien er ook uit als keurige dames Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dus als je je wat uitdagend kleed ben je een slet? Ik ben benieuwd of de dames hier je mening ook delen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik ben het er eigenlijk wel mee eens.... En dit is niet een beetje uitdagend, maar hoerig... [Dit bericht is gewijzigd door moon1976 op 07-08-2007 18:53] Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Ik vind ze juist een beetje chubby.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik vind het ook nogal sletterig eruit zien, neemt niet weg dat het op zich best leuk is om naar te kijken Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: En jij voor het de gasbrander .... was anders wel hele koude koffie geweest Heb ondertussen weer 7,5 liter gas in de camper. kan weer veel eitjes bakken en kopjes koffie zetten. |
|
quote: Iedereen moet zelf weten hoe hij/zij zich kleedt of zich gedraagt. Daar heb ik verder geen problemen mee. Alleen ik vind het sletterig als je het nodig vindt zo rond te lopen. Slechts mijn mening. Of de dames zich werkelijk ook zo gedragen als ze zich kleden weet ik niet. En ik moet zeggen dat dat me niet zoveel interesseert. Ik hoop dat ze het naar hun zin hebben gehad. Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |