|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach uiteindelijk hebben alle weertypes wel zo hun charmes tijdens een festival, het is even wennen maar daarna kan het feest vaak beginnen. Zelfde als met Graspop hittegolf, wat een ellende in het begin, maar daarna.. mooi feestje. Of afgelopen Waldrock, in een fikse storm de tent opzetten en zeiknat regenen en dan toch lol hebben. Alles komt goed, wordt een mooi feestje enne de foto's kom ik nog wel bekijken [/positief] |
|
quote: Ik hoop het ook idd. Mensen gister mochten niet met de auto de camping op. Dus vrees het ergste... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
hopelijk droogt die grond een beetje snel daar |
|
Het ligt daar toch iets hoger? Dan loopt het wel de heuveltjes af, hoop ik,... Op de site adviseren ze vanaf woensdag te komen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
kaplaarzen gekocht er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Ach ik help wel matras sjouwen Zenial |
|
quote: Das lief. We hadden al zoiets om de plannen te veranderen. Dus vanacht pas heen, Maar we houden toch oude plan aan. We zien wel. ZIN IN Laat weten hoe laat je hier bent ok? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Neem een tweepersoons luchtbed (heb ik ook): meer drijfvermogen... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ja was ook niet van plan om met 2 mensen op een 1 persoonsluchtbed te slapen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Haha, jij en slapen op een festival; wil je erover praten? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ach je weet, na nacht 2 met Lies wordt het al een stukje rustiger On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
wacken verdrinkt. en in Spanje branden de bossen af. we mogen ng van geluk spreken. boodschapjes zijn gedaan Jolijntje en Judge zijn bijna klaar met pakken en alles goed indoen. Blij toe. zin in! |
|
quote:Hopelijk geldt dat vanaf morgen tegen een uur of 6 in de morgen ook al |
|
Mijn camping gaat toch pas donderdag open dus dat zal wel goed komen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kan allemaal wel wezen, dat toch bij de auto kamperen en shit en opdrogen, maar toch even vanmiddag schattige zwarte regenlaarzen gekocht (Scapino 9,95, goedkoper als de professionele exemplaren van de Boerenbond) en een vrolijk geel gekleurde sleepkabel... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik denk dat op Wacken enkel op mijn laarzen ga lopen |
|
quote: Bareuh... |
|
Maar in andere gevallen mag je wel drinken? |
|
http://www.wacken.com:80/de/woa2007/main-news/news/ansicht/article/heli-foen-im-einsatz-luftbilder/ Hahahah de campeer vakken worden met een heli droog geblazen. |
|
quote:tot 5 promille denk ik |
|
Zo.. maar eens gaan inpakken You're running in circles |
|
En langzaam loopt zm leeg... Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Met mijn leeftijd (bijna 40, ik zal jullie voor wezen), betekent het dan dat mijn promillage zondag nog serieus hoog mag zijn? Ah mooi, lang leve leeftijdsdiscriminatie Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
jezus... had net even kwartiertje mijn blokjes-kaplaarzen aan.. er staat nu een poeltje in talkpoeder mee! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |