|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jonathan Safran Foer - Everything Is Illuminated come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Net Cuba Libre uitgelezen. Ga nu beginnen in de New York Trilogie van Paul Auster. Faustian Spirit of the Earth |
|
ben bezig in The Ultimate Hitchhikers Guide to the Galaxy van Douglas Adams, echt ge-ni-aal! Verder boeken voor school.. Scandinavia since 1500. Scandinavische Letterkunde en The Nordic Languages. Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. |
|
quote: De Trilogie in 5 delen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Joah! Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. |
|
En in het Engelands. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Jah, maarnatuurlijk! Anders mis je de helft van al het geniaalheid! Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. |
|
Indeed. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik zat eraan te denken om toch maar eens in het Engels verder te gaan, want ik verwachtte eigenlijk geen nieuwe vertalingen meer... MAAR wat schetst mijn verbazing: http://www.deboekenplank.nl/naslag/aut/e/erikson_s.htm Oh ja, leuk om te zien dat anderen het ook lezen na al die tips : quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 12-11-2008 23:24] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Oh ja, ik vergeet bijna dat ik pas 2 erg goede boeken heb gelezen: Ilium en Olympos van Dan Simmons. Een meesterlijk tweeluik over de Trojaanse oorlog, maar toch ook niet , over zelfstandige robots op de manen van Jupiter en over mensen in de toekomst... Oh ja, het barst van de verwijzingen naar (uiteraard) Homeros, maar ook naar Shakespeare en Proust. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Rats - "a year with New York's most unwanted habitants" Altijd gaaf die stadsratten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hoho! Ik las dit al voor ik op ZM kwam Ik denk eerder dat ík mensen tot het lezen ervan aagezet hier Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Haha, rustig maar... volges mij ben jij ook degene die die boeken hier het meest fanatiek heeft gepushed... met resultaat ;-) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Yip, Steven heeft m'n bankrekening aardig gespekt Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Zoals mij idd. En lees Toll the Hounds is uit! |
|
Schrijf eens goed Nederlands, aap Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Neen! Ik schpreken niet meer goet Nederlans tegun jou tot boek terug. |
|
quote: OK. Ik geef je dat boek niet terug tot je correct Nederlands spreekt. Opgelost! Ontopic: "Sheet flow dynamics under monochromatic nonbreaking waves" [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-11-2008 16:32] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Het einde van Amerika, brief aan een jonge patriot - Naomi Wolf Hatsjikidee! |
|
Maar begonnen met deze. Heerlijk, sci-fi pulp. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik ben net begonnen in Gardens of the moon. Maar ik lees dit soort dingen toch veel liever in het engels. De cynische humor komt beter naar voren in het engels. En de nederlandse vertaling vind ik vaak wat corny. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ik was hier persoonlijk zeer over te spreken! Ga nu beginnen aan What The Bleep Do We Know. Why doesn't my music get me all the chicks? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |