![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Onlangs weer de volledige Sword of Truth-serie van Terry Goodkind maar weer eens uitgelezen, blijft goed ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
![]() Deze heb ik bijna uit en dan is de Millennium Trilogie van voor tot achter gelezen, wat een goede boeken zeg! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Moet ik binnenkort ook maar eens aan beginnen! ![]() |
|
Als je de Millenium serie bedoeld, kan ik het zeer zeker aanraden ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Ik heb die destijds binnen 2 maanden uit gelezen wat echt uitzonderlijk snel is voor mij, ben wel benieuwd naar die Amerikaanse verfilming bij de weg. ![]() Net uit, Misbruik van Lotte & Soren Hammer. ![]() Nu aan hel lezen, Kind 44 van Tom Rob Smith. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Dat heb ik ook, ik heb het voor mijn doen ook in recordtijd uitgelezen ![]() Wat moet ik nu gaan lezen als ik Gerechtigheid uit heb?? ![]() Die Amerikaanse verfilmingen ben ik ook wel benieuwd naar, de Zweedse vond ik al geweldig. Ik heb de eerste 2 nu gezien, als ik deel 3 uit heb gaan we die film ook kijken. M'n vriendin kijkt alleen de films, ik lees uiteraard eerst de boeken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 06-09-2011 13:04] 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Ken je Jo Nesbo, die heb ik hier in de kast staan is wel in het zelfde straatje als Millennium. Gaat over een drugs en alkehol verslaafde resergieur met een voorlijfde voor Slipknot. Kijharde boeken zijn dat ![]() De Oslo trilogie om mee te beginnen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door nark op 06-09-2011 13:08] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Hmm dat klinkt goed, bedankt voor de tip! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Geen dank ( goed gespelt dit keer) ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Is die Olslo trilogie gewoon vanaf boek 1 of zijn dat latere boeken? http://nl.wikipedia.org/wiki/Jo_Nesb%C3%B8 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Dat zijn de eerste drie boeken met een op een volgend verhaal lijn daar kun je het beste mee beginnen. Laatst is van hm nog verschenen de Vleermuisman wat het eerste boek is met Harrie hole maar die is nu pas vertaald en hier uit gegeven. De boeken van Nesbo moet je wel op volgorde lezen vind ik. ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Nou ik ga straks ff naar de bibliotheek, kijken of ze wat van hem hebben staan ![]() Edit: De bieb heeft ff geen boeken van Jo Nesbo in huis, alles is uitgeleend ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 06-09-2011 13:40] 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote:Niet doen! Johnny van Doorn is de shit. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Nice. Dank! Ja hoor... ![]() |
|
quote: Popie dus hahahahahaha ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: 11x uitgeleend ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Het is een populair genre nu, op de boeken mark in Deventer lagen ze rijen dik naast me kaar wat ik niet erg vond trouwens ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Ik wacht geduldig af bij de Bieb, er zijn daar nog genoeg andere boeken om nog te lezen ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Umberto Eco - Het eiland van de vorige dag Kost me nog een avondje of twee om uit te lezen, daarna eens Sartre's The Age of Reason oppakken. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: Sartre vind ik een ouwe knorrepot... wat een zeurkous, zeg. Ja hoor... ![]() |
|
Aangezien Millennium: Gerechtigheid bijna uit is, heb ik onderstaand boek van de bieb meegenomen. Ik wilde al een tijdje een boek van hem lezen ![]() ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote:Ook mee bezig, is vrij lichte kost, je vliegt er door heen. quote:Geneuzel van die kerel op z'n boot. Ik kon er niet veel mee. ![]() |
|
Ik heb de ViaVia gekocht om te kijken of ik daar mijn gepikte waar kan verkopen dat is dus best wat leeswerk Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |