![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
Zoals in het Lovecraft/Nietsche topic al gezegd: teveel momenteel ![]() - The Dark Tower 4 - Stephen King - Ilias - Homerus - The Host - Stephanie Meyer - Over leven en schrijven - Stephen King (het enigste nederlandstalige boek dat ik in jaren heb gekocht) - Our Dreaming Mind - Robert vd Castle Beetje random allemaal, heb behoorlijk wat interesses vrees ik en ben vrij snel afgeleid. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
![]() quote: [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 20-04-2010 0:46] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
edgar allen poe - poems and essays on poetry ![]() |
|
De mythe van het kunstenaarschap - Camiel van Winkel Mythologieën - Roland Barthes. Yay. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
stephen king - from a buick 8 pas begonnen, ben benieuwd ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Die was wel aardig. ![]() Boeiender ![]() |
|
Stenders - Leesvermaak Geeft een aardig beeld van het wel en wee als radioDJ. ![]() |
|
Arthur C. Clarke & Frederick Pohl - The Last Theorem Net iets te wiskundig allemaal voor me, maar zeker niet slecht. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Magie (spirituele entiteiten dwingen jou te dienen) is het domein van demonen, tot (Sumerische) goden moet je bidden (dus: vanuit afhankelijke positie) om een gunst te verkrijgen. Essentieel verschil tussen religie en magie. Onthoud dit goed, voor je het weet benader je machten op een verkeerde manier en ben jij het die een pijnlijke dood sterft :O. EDIT: waarom schrijf ik ook pijnvolle? Het is pijnlijke :'). Ontopic: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 04-05-2010 9:33] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Die heb ik ook gelezen! Helaas is het een nogal theoretische verhandeling en ben ik toch een hoop avonden thuis gebleven om de handleiding volledig door te nemen. Ik wacht nu tot de praktijkcursus wordt thuisbezorgd. Sli-Sla-Slayer! ![]() |
|
quote: tot nu toe vind ik het best een leuk boek. ik had een soort christine kopie verwacht eigenlijk, maar ik geloof dat dat heel erg meevalt. ben nu op het stuk waar sandy het verhaal van de buick verteld. ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Les Fleurs du mal van Baudelaire. ![]() |
|
Die heb ik ook gelezen. Lang geleden alweer, geloof ik I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
KL Auschwitz, as seen by the SS. Met daarin o.a. de memoires van Rudolf Höss, de kampcommandant die Auschwitz heeft opgebouwd. Verder veel Suske en Wiskes en Natasjas. Here kitty kitty kitty! ![]() |
|
Zojuist uitgelezen, Animal Farm van Orwell. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote:De boerderij der dieren. Voor de engelse lijst? ![]() |
|
Nee, gewoon omdat het kan. 1984 ligt hier ook nog, alleen de Nederlandse vertaling. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Apocalypse Culture In het begin dacht ik wow...maar ik ben nu toch een beetje teleurgesteld. Wel een gestoord interview met peter sotos in, die gast mag van mij echt een nekschot krijgen. Het artikel over the process church of final judgement is wel goed evenals conspiracy theories. Verder vooral veel smakeloze body art(mensen die haken door hun enkels slaan, omdat ze het geil vinden lichaamsdelen afzetten, zichzelf castreren etc.) een interview met een necrofiel, een artikel over gg allen, Mel Lyman en nog wat lui ook een aantal schizofrene teksten waar ik weinig van begrijp. Evil Dick ![]() |
|
![]() quote: Gave serie en een gaaf boek. ![]() ![]() |
|
Nu bezig in New Spring van Robert Jordan in afwachting van de paperbackversie van Wheel of Time deel 12. Leest een stuk vlotter weg dit. ![]() |
|
quote: Is dit wat? Mijn docent Moderne geschiedenis raadde dit ook al aan om te gaan lezen namelijk, dus ik ben benieuwd wat andere mensen van het boek vinden. Ontopic: ![]() Voor den studie. ![]() |
|
De gekwelde man, van Henning Mankell. Lees eigenlijk nooit detectives, maar dit kan me toch wel boeien. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: Aardig boek. Volgens mij de laatste uit de Wallander serie. Die verkopen we bij de boekenzaak waar ik werk aan de lopende band, hehe. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |