![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik heb ook een boek..een heel groot boek...en jij staat er in! Hoor wie klopt daar Japie. ![]() |
|
In de Elsevier van afgelopen week stond een geweldig interview met (held) Johannes van Dam. De moeite waard. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
![]() Om mijn algemene ontwikkeling wat verder te... euh, ontwikkelen (ik kwam tot nu toe niet verder dan Crowley = satanist = "do what thou wilt"). Een behoorlijke pil met ontzettend veel feitjes, maar desondanks verrassend makkelijk leesvoer! ![]() ![]() |
|
quote:Ik vind die gast altijd zo op Abraracourcix lijken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Er staat me bij dat ik de verfilming ook maar matig vond, maar het boek wel goed. Nou is het volgens mij ook ruim 10 jaar geleden dat ik het boek gelezen heb, dus ik zou me er best in kunnen vergissen. ![]() |
|
Congo: een geschiedenis, van David Van Reybrouck. Enorm boeiend geschreven! ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
Net uit: Zen, or the Art of Motorcycle Maintenance. Aanradertje, zeker als je van gelaagde vertellingen houdt. Nu: de Revelation Space trilogie van Alastair Reynolds. Erg toffe, "hard" SF. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Ah ja, ik heb hier Pushing Ice staan. Moet die nog eens lezen. Ik ga zo maar eens lezen: ![]() Deel 1 net gelezen. Jammer dat comics altijd zo snel uit zijn, maar wel mooie plaatje. ![]() ![]() |
|
quote:Die boeken van Alastair Reynolds zijn echt gaaf! Heb Pushing Ice en Revelation Space gelezen. Chasm City, Redemption Ark, en Absolution Gap heb ik hier al liggen, maar helaas nog niet weer kunnen lezen na mijn overspannenheid ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
Da's wel kloot'n. Maar met lezen ONTspan je toch juist? ![]() Ik heb Revelation Space uit, en ben nu bijna op het eind van Redemption Ark. Absolution Gap heb ik ook nog liggen, verder niks. Ben ook wel benieuwd naar die andere verhalen van hem. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Zou je denken he ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
quote: Die titel komt me bekend voor, geloof dat ik die maar moest opzoeken. ![]() |
|
quote: Nou ik heb gister De Sneeuwman van Jo Nesbo bij de bibliotheek gehaald. Ik wilde eigenlijk vanaf het zijn eerste boek beginnen, maar dit was de enige die ze hadden staan, ik moet zeggen dat het wel lekker leest ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Het schijnt dat internetten ook het het vermogen tot concentreren doet dalen (geen (rot)geintje in jou richting). Weet iemand daar meer van? ![]() |
|
Ben verder de comics van "the walking dead" aan het lezen. superserie!!!!! ![]() ![]() |
|
quote: Niet z'n beste boek: hoog neuzelgehalte zoals eerder aangegeven, maar wel prachtige hersenkronkels op het grensgebied van wetenschap en magie ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
quote: Tof man, ben nu bezig met Kolyma van Tom Rob Smith de opvolger van kind 44. Dat gaat over de gehijme dienst van Rusland in de tijd dat Stalin niet de pijp uit ging, erg mooie boeken zijn dat. ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Lief Dier uit, jammer Midas was lang niet zo sterk als in zn andere boeken ![]() Hier na verder met Stephen Fry - The book of general ignorance ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dat klinkt ook goed, die zal ik ook ff noteren ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote:Dat boek van Midas moet het inderdaad meer van het onderwerp dan van de verhalen hebben. Al blijft het stukje over mierenneuken leuk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Hehe idd, ook lijkt hij toch niet zo hardop te zeggen dat er met seks tussen 2 dieren zonder beschadiging niet veel mis hoeft te zijn. Hij blijft een beetje aanmodderen met oude verhaaltjes en gedichtjes die weinig echte harde uitspreken durven te maken. En net QI the book of general ignorance uit, en verder met The man who mistook his wife for a hat van olivier zakjes. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 15-10-2011 18:56] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Deze heb ik vandaag uitgelezen, ik ben helemaal in de ban van Inspecteur Harry Hole ![]() ![]() Via Marktplaats heb ik de Oslo Trilogie op de kop getikt dus ik ben voorlopig nog wel even bezig met de avonturen van Jo Nesbo ![]() Dus nark nogmaals bedankt voor de tip! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Voor de liefhebbers van thriller- en crimeboeken, heb ik nog een paar advertenties die dan wellicht interessant zijn ![]() http://verkopers.marktplaats.nl/14722051 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |