|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dan wil ik nu mn koekjes! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Is dit een verwijzing naar die hit van Titt'n? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wat een misleidende undersign dan @bas: eheh nope [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 27-09-2009 20:36] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: * zucht* oke oke dan iets anders jij je zin. Als ik het laat staan gaan er vast nog meer over beginnen i am not an angel, i am not a god, i am just me.. |
|
quote: Welkom op ZM... Het maakt echt niet uit wat je er neer zet... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Of je god met een hoofdletter doet kan nog als een keuze beschouwd worden, maar volgens mij geldt het voor I in elk geval. Zeker in dit individualistische tijdperk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik ben niet gelovig.. dus voor mij geen hoofdletten daarvoor. Wat andere doen moeten ze zelf weten. i am not an angel, i am not a god, i am just me.. |
|
'Rotte Vis, een cursus effectief beledigen' Verrassend triviaal |
|
quote: Ik verbaasde me er al over dat jij zoiets nodig zou hebben, maar je bedoelt het natuurlijk als vriendelijk advies naar al die nono's hier. Geschikt van je . [Dit bericht is gewijzigd door M. op 27-09-2009 20:55] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
nono's ? hehe jij mag ook wel een kijkje nemen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja. Soms ben ik de kwaadste niet. Verrassend triviaal |
|
quote: Ik was niet aan het beledigen hoor. On topic, ik heb recentelijk de Otherland-serie van Tad Williams gelezen, dat was wel behoorlijk vet moet ik zeggen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Dan mogen Sr. Arthur Conan Doyle, Shakespeare, Edgar Allen Poe, Oscar Wilde en William Butler Yeats (ok, meer gedichten en toneelstukken en dergelijke) eigenlijk ook niet ontbreken quote: Wat Bastianus echter correct opmerkte is dat je in de Engelse taal "I" ten aller tijden met een hoofdletter dient te schrijven. Enkel zo duidt het "Ik" aan, een niet met hoofdletter geschreven "i" is enkel een losse letter en, wanneer er toch "Ik" mee wordt bedoeld, een grove spelfout. Verder: Mary Shelly's Frankenstein, Eoin Colfers' Artemis Fowl reeks, Collected Stories of Roald Dahl, The Lost Key van Dan Brown en The Cement Garden van Ian McEwan |
|
Echt heel erg gaaf, wat een volk ook Against God and Government |
|
Die wil ik ook nog weleens lezen Nu deze voor de tweede maal aan het lezen: http://www.henkvanstraten.nl/Result_titel.asp?T_Id=190 |
|
Na het eten ga ik beginnen aan Suezkade van Jan Siebelink. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Paycheck van Philip K. Dick. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Als mijn hoofd het toelaat, ga ik vanavond beginnen in die nieuwste van Dan Brown. |
|
Nadat je die uit hebt, wil ik die van je lenen (als je paps het goed vind) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Leest op zich wel leuk, had er iets over gelezen in een krant en toen het boek bij de bieb opgehaald. Leest vlot weg, alleen het contstante gejengel over God is erg irritant. Lees je daar overheen, heb je een mooi verslag van een vader voor zijn zoon. |
|
quote:komt goed |
|
Damn, wat is Pratchett toch een heerschende schrijver. Gewoon geniaal! Boeiender |
|
Ik wacht nog even tot ie in pocketvorm is (past beter bij de rest, jeweettoch). Op het moment bezig met Harry Potter and the Chamber of Secrets. Eindelijk maar eens begonnen met de boeken en ze lezen vele malen beter dan ik had verwacht. Tot nu zijn de 1e 2 films redelijk compleet, doch de mij onbekende scenes zijn wel erg leuk om te lezen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |