![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
oja, die auteur gaf ik aan mijn moeder vorig jaar slechte beffer, maar schrijft wel ok signature ![]() |
|
quote: Wat schrijft je moeder dan zoal? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ploutarchos - Beroemde Grieken Darwin - the origin of species en nog genoeg schoolboeken ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Counterpoint - Walter Piston Naar verluidt het ultieme werk op het gebied van contrapunt. Best pittig om te lezen, en ik verwacht het wel een keer of 10 te moeten doorspitten om alles goed mee te krijgen. Wel enorm boeiend. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Wanneer ik moet schijten: ![]() ![]() |
|
quote: shit is daar ook een boek van, ik hoop dat ze daar wat voorzichtiger zijn met uitspraken, maar dat is zeer onwaarschijnlijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Heh, ik heb de hele verzameling van de beste man in m'n boekenkast staan. Meesterwerkjes. Ook grappig om te zien hoe zijn schrijfstijl en opbouw steeds beter en beter wordt naar gelang de serie vordert. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Een fantastische schrijver, ja. Ik ben er een paar jaar geleden aan begonnen omdat mijn vader het zo fantastisch vond, en terecht dus. Ik lees alleen niet zoveel naast mijn studie, vandaar dat ik het maar op de wc doe. Ik denk dat ik nu om en nabij een derde van zijn Discworld boeken heb gelezen. Mocht je ooit van je collectie af willen. ![]() ![]() |
|
Ik betwijfel 't; ik leen ze zelfs niet eens zomaar uit. ![]() Ik heb de volledige Discworld-serie (inclusief de Science of Discworld boeken), en nog wat andere werken (o.a. the Bromeliads). Meesterlijke schrijver! Ook zijn samenwerking met Neil Gaiman (mijn andere favoriete schrijver) in Good Omens is een kunstwerkje. Maar toch blijft mijn favoriete boek allertijden: The Secret History - Donna Tartt. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Ne New York Trilogie van Paul Auster uitgelezen. 3 schitterende boeken waarin alles draait om mysteries, verdwijningen en vage/onbekende identiteiten. Enorme aanrader ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() Waarom ook niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Poging tot re-read: "A Short History of Nearly Everything" van Bill Bryson Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() Against God and Government ![]() |
|
Ik dacht dat dat onderste boek 'GAS SURVIVAL GIDS' heette. Was wel toepasselijk in combinatie met je eerste aanwinst. :') ![]() |
|
Flauw ![]() Against God and Government ![]() |
|
Nu begonnen in het boek Mysteries Rond Complotten. Interessant boek waarin onder andere vragen gesteld worden bij de maanlanding, 9/11 en Ayrton Senna's dodelijke ongeluk. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: hmm ik vraag me af of die blikken van de Zyklon B daar met opzet zijn neergezet voor een mooiere foto want de ovens en gaskamers waren nog een behoorlijk eind verderop. Zo vond ik het wel erg vaag dat de stapels met haar en persoonlijke bezittingen op een schuine ondergrond waren neergezet om het grootster te doen lijken. De eigenlijke stapel zou natuurlijk nog veel groter zijn maar bij dit soort onderwerpen is objectiviteit wel erg belangrijk, en dat was in het museum (auswitsch I) soms echt niet het geval. dat SAS boek lijkt me wel tering gaaf ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Oh dat weet ik niet, heb niet echt aandachtelijk gekeken naar de cover, verder is het echt een interessant boek, en wel degelijk objectief geschreven, ook veel verklaringen van kampleiders Rudolf Hoss etc. Ook de voorgeschiedenis van Auschwitz staat er in, dat het eigenlijk in het begin helemaal niet bedoeld was als vernietigingskamp, die gekke Himmler wilde er eerst een soort landbouw onderzoekscentrum van maken haha, mocht het je interesseren dan zou ik het toch eens lezen. En het SAS boek heb ik nog niet binnen helaas, maar ik wil graag een keer echt rondtrekken in de wildernis, en dan is de basis wel verrekte handig lijkt mij. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 27-12-2008 9:54] Against God and Government ![]() |
|
quote: ah okee, jah in auswitsch viel het opzich ook wel mee, maar er waren enkele informatie borden en sommige presentaties waar ik het echt heel jammer vond, er hoeft niet overdreven te worden, want het museum daar zegt al genoeg. quote: hehe jah elke keer dat ik het boek zag liggen had ik net geen geld. K moet eigenlijk ook weereens rondtrekken in de duinen, niet veel tijd gehad maar met regen is het ook wel erg kut om zonder tent oid te overnachten. Nu de winter is begonnen is het gelukkig wel weer te doen. Wat trouwens ook handig is zo'n boekje over eetbare planten(en paddestoelen en wat schelpen), ik weet niet waar jij wilt survivallen maar voor in nederland heb je wel een boekje, tis wel erg voor simpele huisvrouwen geschreven om het in recepten te gebruiken, en je hebt er maar een stuk of 100 maar dat is toch iets. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik herlees de Harry Potter serie, ben inmiddels bij deel 7: Harry Potter and the Deathly Hallows. ![]() ![]() |
|
Spares http://www.spikemagazine.com/0100spares.php Leuk boek, leuke sarcastische schrijfstijl. Op een humoristische manier een fucked up wereld beschrijven is wel iets voor mij ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Bertus Aafjes - Morgen Bloeien De Abrikozen ![]() |
|
Things the Granchildren should know van Mark Oliver Everett (van Eels). Die man is geniaal ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |