|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nu bezig in Gardens Of The Moon van Steven Erikson |
|
Deel 3 van de Donkere Toren reeks van Stephen King. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Begonnen met 'Toorn van een Waanzinnige God' van Raymond Feist Verlekkerd op dood metaal |
|
Vandaag Julian van Gore Vidal uitgelezen. Moest toch wel een traantje laten bij de dood van Julianus.. Dus nu maar verder in 'Taal is zeg maar echt mijn ding'. |
|
Meerdere werken op het moment: Ulysses - James Joyce Earthly Powers - Anthony Burgess An Idiot's Guide To Psychology - Joni Johnston Nadat één van deze boeken van de lijst af is, gaan we eens De Goddelijke Komedie tevoorschijn halen; spijtig dat ik de Italiaanse taal niet voldoende meester ben om het origineel te lezen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: “Ze knikt begrijpend, maar weet niets. Ze denkt dat ik het hier netjes wil houden, dat ik last heb van de stank of dat ik me schaam voor het gebruikte verband, hoe het eruitziet als ik het van achteren tevoorschijn tover. In werkelijkheid ben ik als het om hygiëne gaat een beetje eigenzinnig omdat het me geen reet interesseert en ik hygiënische, verzorgde, kiemvrije mensen als Margarete veracht.” (Roche 2008; 105 “Ik vind het niet alleen heerlijk om altijd en overal breeduit op smerige toiletbrillen te gaan zitten. Ik veeg ze ook van tevoren schoon door met een sierlijke heupdraai met mijn kutje de toiletbril rond te gaan. Als ik mijn kutje tegen de toiletbril duw, hoor je een prachtig smakkend geluid en worden alle vreemde schaamharen, druppels, vlekken en plasjes in alle kleuren en smaken opgezogen. Dat doe ik nu al vier jaar op elk toilet.” (Roche 2008; 20) “Mijn moeder hechtte altijd grote waarde aan de hygiëne van mijn kutje, maar totaal niet aan de penishygiëne van mijn broer. […] Ik experimenteer al heel lang met mijn ongewassen kutje. Mijn streven is dat je het licht en verleidelijk door de broek heen ruikt, […] mannen nemen dat dan niet bewust waar, maar onbewust wel, omdat we nu eenmaal allemaal beesten zijn die willen paren.” (Roche 2008; 18) “’Kun je alsjeblieft dat kruis boven de deur weghalen? Het stoort me.’ ‘Nee, dat kan ik niet, Helen, hou op met die onzin.’ ‘Oké, als jij me niet wilt helpen, moet ik wel opstaan om het zelf te doen.’ […] ‘Oké, oké, ik doe het wel. Blijf alsjeblieft liggen.’ Doet ze het toch.” (Roche 2008; 39-40) “Om het gesprek gaande te houden en misschien ook een beetje om Robin op te geilen en voor me te winnen vertel ik mijn uitgaansgewoonte. ‘Weet je wat ik altijd doe als ik naar de disco ga?’ Als ik een afspraakje heb met een jongen en wil dat we die avond neuken […].” (Roche 2008; 97-98) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik heb vandaag het boek van Machiel Kuijt uitgelezen over dat hij 10 jaar gevangen heeft gezeten in diverse gevangenissen in Thailand. (heb er wel een jaar of 2 over gedaan om het uit te lezen ) the only pleasure is pain |
|
quote: Burgess vordert gestaag (die lezen we dit weekend wel uit), Johnston is uit. Leuk boek om eens een stukje inzicht te krijgen in de wereld van psychologie. In de categorie 'leerboeken' is het nu dan ook vervangen door 'Financiëel Management Voor Dummies'. Na Burgess staat nog steeds Dante op de lijst. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
De Taal Van De Orakels van Joke en Ko Lankester. Zeer interessant en eindelijk eens een boek dat goede achtergrond info geeft over het futhark, ogham, tarot etc. |
|
De Wetten van de Magie. Paar keer bij de boekboer zien staan, en zeer erg aanbevolen door mijn neef, en hij bevalt helemaal! Verder ben ik nog bezig in The Mountains of Madness van H.P. Lovecraft. |
|
quote: Hmm, interessant. Sowieso vind ik pron-achtige literatuur of lectuur door en voor vrouwen vaak beter dan die van mannen. She-spot heeft soms ook goede verhalen. Nu lezende: Pim Pandoer en de tijgerhaai, gekregen van een vriendin die hem dubbel had. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 10-07-2009 23:41] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
SAS Survival Guide "Build a raft in cold climates - from autumn to spring seal carcasses wil float; lash several together to support your weigth." ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Vraag me af hoe de collega navy seals daarover denken, beetje respectloos omgaan met gevallen kameraden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
daar hoor je toch zo uitgehard voor te zijn dat je je daar geen zorgen meer om maakt? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ja, maar "lash several together", en dan met alle homofobie in die rangen, da's toch vragen om ellende. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ach bij gevangenen van abu graib deden ze er ook niet moeilijk over. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Sinds de laatste keer dat ik postte Legioen van Angst van Raymond Feist, Elfenlicht van Bernhard Hennen en mijn 1e boek van Robin Hobb, Leerling en Meester uitgelezen. Nu ongeveer halverwege in het 2e deel van de Zieners-trilogie, Moordenaar des Konings van Robin Hobb. Verlekkerd op dood metaal |
|
quote: She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: +1292889374 Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
|
|
haha heet die uitgever echt zo ORLY? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hahah!! Nu je het zegt. :') Er staan bij bijna alle boeken van ORLY () dieren op de voorkant, die uilen vallen me als zodanig nu pas op. Meeste covers zijn wel gaaf trouwens: http://images.google.com/images?hl=nl&client=opera&rls=nl&um=1&sa=1&q=o%27reilly+book&btnG=Afbeeldingen+zoeken&aq=f&oq= |
|
quote: Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |