|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Afwisselend: Eyewitness Auschwitz - Filip Müller. De avonturen van de brave soldaat Schwejk gedurende de eerste wereldoorlog - Jaroslav Hasek. Here kitty kitty kitty! |
|
Dat leest mijn opa! |
|
Welke van de twee? Here kitty kitty kitty! |
|
De lotgevallen van de brave soldaat Švejk, nog eens van hem geleend. |
|
Was een redelijke favoriet van mijn vader ---> erfenis. Here kitty kitty kitty! |
|
|
|
nav een tip van atilla de hun (als ik me niet vergis) ergens in een boekentopic een tijd geleden. Best aangenaam, tot nu toe. |
|
quote: Sorry, deze post gemist Het is inderdaad een Disney uitgave, maar het is vooral een interpretatie van Don Rosa (maar wel een geweldige!) over het leven van de oude McDuck. Is niet echt van belang of zo, maar blijkbaar zijn er nogal wat controverses onder de die-hard Scrooge fans over feiten die wel of juist niet gebruikt zijn. Nu aan het lezen; George R. Martin - A Clash of Kings Donders, die shit is episch. 2e boek van de 'Song of Fire and Ice'-serie en er gebeurt echt zo fucking veel in. |
|
quote:lees ook deel II zou ik zeggen [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-03-2010 19:17] |
|
Bijna halverwege in 'Lot van de Nar', deel 3 van de Nar-trilogie door Robin Hobb. Verlekkerd op dood metaal |
|
Charles Dickens - David Copperfield come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Jean-Pierre- Apesoep Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Sadist I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
laatste tijd gelezen: turn of the screw - Henry James. sinds het laatste jaar havo niet meer gelezen. James blijft mijn favorietste van de wereld in alle tijden. de ruimte van solokov - Leon de Winter. Heel dit boek was tof behalve de laatste 1/4 of zo. Leon De Winter is zo gek soms. de vrienden - Conny Palmen. Het eerste boek van homegirl dat ik ooit las en ik vond het heel erg goed. Benieuwd naar de wetten maar niet zo heel veel zin in al die Ischa Meijer shit. home - Marilynne Robinson. Nog in bezig maar morgen heb ik hem uit. Potverdikkeme wat baal ik dat ik hierna alle 3 de fictie boeken van de beste schrijver in de wereld van na 1945 uit heb. Home is een broeder boek van Gilead en is misschien wel 1000x droeviger. Ik ken niemand die droeviger schrijft dan deze chick. Home verteld ongeveer een beetje hetzelfde verhaal als Gilead maar vanuit het perspectief van een ander karakter. Nu weet je hoe de vork echt in de steel zit en ben je nog droeviger, veel droeviger. Evil Dick |
|
quote:Ik vind De wetten veruit één van de kutste boeken die ik ooit gelezen heb, typerend voor Conny ook. Elitair gebazel van wat ik eigenlijk gewoon een groupie voor intellectuelen vind. IM was ook zo weerzinwekkend. Ik vind Conny gewoon een sletje, die zichzelf intellectueel voordoet aan de hand van de man waar ze op dat moment mee is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Sjef van Oekel Agent 327 Here kitty kitty kitty! |
|
quote:Hulde! De meest geniale strip van Nederland. Edit: Met Gilles de Geus samen. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 15-03-2010 21:05] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Hij beviel goed, maar nog 4 of 5 boeken extra had ik ook niet erg gevonden. Het gaat opeens wel heel snel allemaal. Binnenkort ga ik beginnen in New Spring, in afwachting van de paperbackversie van deel 12. Uitgelezen: The black house - Paul Theroux: De vader van Louis. Vrij traag met een nare sfeer, het wist mij niet echt te pakken. The day of the triffids - John Wyndham: Een soort van post-apokalistisch verhaal met een waarschuwing tegen genetische manipulatie en dat al in 1951. Aanrader, ik weet dat de BBC er een verfilming van gemaakt heeft en het zou me niet verbazen als er ook een Hollywood verfilming is of nog komt. Op dit moment ben ik net begonnen in: Iggy Pop, open up and bleed - door Paul Trynka. Het is geen officiele biografie maar Iggy heeft wel min of meer medewerking verleend. Leuk om te lezen tot nu toe en voor 5 euro was het absoluut geen miskoop. |
|
Roland Barthes - Mythologieen Roland Barthes - Het werkelijkheidseffect D.A.F. de Sade - Justine Hans-Georg Gadamer -De actualiteit van het schone (Ja het zijn vertalingen, nogal wiedes) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik zit juist nog helemaal in het Malazan gebeuren en heb besloten eerst de hele reeks uit te lezen voor ik me ergens anders op stort. Deel drie bijna uit, dus ik ben het komende jaar waarschijnlijk wel bezig op zijn minst Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Er is ook een tv-serie van gemaakt, niet zo lang geleden. Iig: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Lekker wijf wel op die kaft. Die oude pin-ups blijven toch het geilst. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat was de foto waarmee jonge kees het mee moest doen, staat beschreven in het eerste verhaal in het boek. Hilarisch! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: storm/trigië is niet nederlands he? dat is pas echt 100% jeugdsentiment en anders zouden die met de eer gaan strijken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |