IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Onderhanden Leesmateriaal [wat leest u nu topic] Vorige pagina | Volgende pagina
watery black
Usericon van watery black
Posted 14-09-2010 8:08 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 13 september 2010 12:32 schreef Burzum het volgende:
Al kennis gemaakt met die speed verslaafde in het boek? wat een held.


Ik ben al veel drugs, bloed, tieten, verkrachtingen en een hele lange dunne piemel tegengekomen maar de bewuste persoon waar je het nu over hebt zegt me weinig dus waarschijnlijk nog niet.

Ben nu net voorbij het stuk van de pastoor en de gouden baseball.

quote:
Op 13 september 2010 12:35 schreef Ralph het volgende:
Binnenkort ook maar eens aan beginnen, op een Grieks strand.



Wel af en toe aan mij denken dan he.

Wanneer vertrek je?


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 14-09-2010 8:19 by intothevoid Profiel van intothevoid

Edward Rice - Captain Sir Richard Francis Burton

Boeiende biografie van Burton. Best een baas, opiumverslaafde en bordeel bezoekende spion, ontdekkingsreiziger, soldaat, vertaler, etc. Sprak 29 talen en bracht o.a. de Kama Sutra naar Europa.


You have time. You are doing fine.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-09-2010 9:46 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 september 2010 7:43 schreef Svartekunst het volgende:
Gisteren een lezing bijgewoond van Arthur Japin over zijn nieuwe roman "Vaslav". Man, wat kan die man vertellen! Hij heeft mij enthousiast kunnen maken voor zijn nieuwe boek, terwijl ik normaal absoluut niet van de romans ben. Heb daarom maar het boek aangeschaft, en laten signeren.
Arthur weet zichzelf inderdaad uitstekend te verkopen, ik vindt het ook altijd leuk om interviews met hem te lezen en dat tv-programma QI dat hij presenteerde was ook erg leuk.
De opzet voor zijn roman "een schitterend gebrek" over de eerste liefde van Casanova was ook zo'n geweldige opzet voor een mooi verhaal. Maar de uitwerking ervan vond ik zelf eerlijk gezegd wat tegenvallen. Ik vind hem een boeiender verteller dan schrijver.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 16-09-2010 15:22 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 september 2010 18:30 schreef nuclearwarfare het volgende:
Meer mensen die ook hun boeken in een lijstje met allemaal ogenschijnlijk irrelevante details (uitgever, jaar van oorspr. uitgave, taal, oorspr. taal etc) opgenomen hebben, of ben ik de enige hier?


Godverdomme, nu moet ik dat ook automatisch doen. :')

Heb al zo'n lijst voor m'n cd's en anime zooi.
Moet nog steeds een kleine 15 cd's op de lijst zetten, maar gelukkig staan ze nog niet in de kast dus die vergeet ik voorlopig niet.



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 16-09-2010 15:53 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 16 september 2010 15:22 schreef Morridin het volgende:
Godverdomme, nu moet ik dat ook automatisch doen. :')


Ik weet niet hoeveel boeken je hebt, maar ik zou gewoon een druilerig zondagmiddagje uitkiezen (waarvan we er ongetwijfeld genoeg krijgen, de komende tijd.. ), ik was binnen een paar uurtjes klaar. Nu heb ik niet zo héél veel boeken, iets van 260, 270, dus dat viel wel mee.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 16-09-2010 15:56 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Valt hier wel mee, voornamelijk fantasy boeken. Haal gok ik net de 70.

Misschien ook de suske&wiskes er bij zetten



HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 16-09-2010 15:59 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

Een verrekte lang controlerapport


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 16-09-2010 16:01 by Yirroth Profiel van Yirroth

quote:
Op 13 september 2010 12:25 schreef Yirroth het volgende:
R.A. Salvatore - The Hunter's Blades Trilogy


En alweer uit. Best aardig, maar nog een hoop open eindes.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 16-09-2010 18:16 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Rare vraag, maar is dat met zo'n "dark Elf" op de voorkant? Heb er wel eens een trilogiebox van zien staan.
Aanradertje/leukertje?



Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 16-09-2010 18:34 by Yirroth Profiel van Yirroth

Klopt, met Drizzt Do'Urden (bekendste karakter van R.A. Salvatore) knielend op een berg orken-lijken en een hoofd in zijn handen.



Maar zo'n beetje al zijn boeken rond dat karakter heeft die elf op de voorkant. Het leest lekker makkelijk weg (ik heb ruim 1000 pagina's in grofweg 16 uur gelezen), maar omdat het in een bepaalde setting afspeelt en deel uitmaakt van een grotere serie kan je hier en daar dingetjes missen als er naar voorgaande wordt verwezen. Niet dat dit ontzettend remt in de beleving van het verhaal.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 16-09-2010 23:07 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Zojuist "Leviathan" van Paul Auster (toch wel één van mijn favo schrijvers) besteld. Nieuw, voor het astronomische bedrag van € 4,59 inclusief priority verzendkosten vanuit Engeland.

Voor Engelstalig werk kan ik iedereen overigens de volgende website van harte aanraden, sinds ik het ken koop ik al mijn Engelstalige boeken er: www.bookdepository.co.uk

Geen gezeik, PayPal mogelijk, prijzen bevatten altijd verzendkosten, en géén Bol.com-achtige toestanden waarin er shit te koop wordt aangeboden die helemaal niet op voorraad is, zodat je na het betalen een maand lang niks hoort en dan eens te weten komt dat het object van keuze eigenlijk helemaal niet beschikbaar is.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-09-2010 0:48 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Dank voor de tip, geniale prijzen zeg.


Boeiender


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 17-09-2010 2:35 by Bleh? Profiel van Bleh?

FUUUUUU, vorige week net weer een redelijke bestelling geplaatst. Even de prijzen vergeleken, echt alles is goedkoper op die Engelse site: 5.99 -> 3.75; 8.90 -> 6.61 enz.
Maar bedankt voor de tip, inderdaad!


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 17-09-2010 11:24 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Zo, scheelt me toch weer 2,50 voor de Discworld boeken



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-09-2010 11:48 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Play.com is in veel gevallen nog steeds goedkoper (in ieder geval voor de boeken die ik zoek, waaronder Pratchett), én rekent geen verzendkosten.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-09-2010 9:57 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Lord of the Flies (William Golding) aan het herlezen. Afgelopen week Le Fantôme de l'Opéra (Gaston Leroux) en Le château des Carpates (Jules Verne).
Allemaal onder het motto: "Herlees eens een klassieker".


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-09-2010 11:04 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

De Tovenaarsleerling van M. Fennema
Nietzsche en Kant lezen de krant van die nieuwe hoofdredacteur van NRC (toch?)

Maar ik moet 'The west and the rest' van Scruton eigenlijk ook nog uitlezen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 27-09-2010 16:43 by Bleh? Profiel van Bleh?

Joe Abercrombie - The Blade Itself
Erg leuk tot nu toe.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-09-2010 22:05 by Forever After Profiel van Forever After

Straks beginnen aan De diefstal van mijn jeugd.


 


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-09-2010 22:11 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 27 september 2010 16:43 schreef Bleh? het volgende:
Joe Abercrombie - The Blade Itself
Erg leuk tot nu toe.

je kunt de overige boeken ook met een gerust hart lezen. JA rules! probeer ook:

scott lynch
adrian tchaikovsky
chris wooding

en van de laatsgenoemde schrijver dan de Tale of Ketty Jay boeke.


Nix
Usericon van Nix
Posted 30-09-2010 22:14 by Nix Profiel van Nix

MacKinnon -Only Words
Verzamelde werken van Antonio Gramsci



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-09-2010 22:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nog eventjes Midas Dekkers - De Larf
En dan ik ben een vreemde lus.

Tussendoor ben ik al begonnen aan De Naakte Mens van Desmond Morris. En van die man ga ik meer lezen!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-09-2010 22:19 by Mark Profiel van Mark

'The greatest show on earth' van Dawkins.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 30-09-2010 23:37 by Bleh? Profiel van Bleh?

quote:
Op 30 september 2010 22:11 schreef attila_de_hun het volgende:
je kunt de overige boeken ook met een gerust hart lezen. JA rules! probeer ook:

scott lynch
adrian tchaikovsky
chris wooding

en van de laatsgenoemde schrijver dan de Tale of Ketty Jay boeke.

Ja, ik ben ondertussen bezig aan het tweede boek.
Scott Lynch ken ik, die is ook super inderdaad, Tchaikovsky staat al klaar in de boekenkast, en die Wooding zal ik ook eens checken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-09-2010 23:43 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 30 september 2010 23:37 schreef Bleh? het volgende:
Ja, ik ben ondertussen bezig aan het tweede boek.
Scott Lynch ken ik, die is ook super inderdaad, Tchaikovsky staat al klaar in de boekenkast, en die Wooding zal ik ook eens checken.

zeker doen. Die boeken zijn een mix tussen de scott lynch serie en de tv-serie "firefly" (Alleen dan niet in de ruimte maar op een planeet). Angenaam leesvoer!

oja. ook zeker de Peter V.Brett serie: "the painted man" niet vergeten als je alles uit hebt


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen