![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Welke boekenzaak werk jij? Nu Joe Speedboot aan het lezen. ![]() |
|
Boekhandel Manschot in Nieuwegein. Leuke, compacte boekenzaak met toch een groot assortiment ![]() ![]() |
|
Jammer alleen dat Nieuwegein zo'n verschrikkelijk Tokkie gat is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Wel offtopic, maar ik kom er nu net weer vandaan (Nieuwegein that is...2 daags praktijk examen gehad daar) Ik moet eerlijk zeggen dat ik het op één of andere manier een beetje deprimerend stadje vind. (en dan bedoel ik omgeving stadscentrum) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: Omgeving stadscentrum is om te huilen, ja. Het is daar allemaal een beetje vervallen, en die bouwkeet maakt het op het moment niet echt aantrekkelijker. Jammer dat je niet naar Vreeswijk bent geweest: dat is toch echt het mooiste gedeelte van de stad inderdaad. Maargoed, ontopic: Een boek over mijn cursus over de islam. ![]() |
|
Op vakantie gelezen: G. Koolschijn - Het democratische beest; Plato's tegenstander M. Mazower - Thessaloniki; Stad van geesten; Christenen, moslims en joden 1430 - 1950 A. Smith - The wealth of nations; Hoe worden landen welvarend? Nu bezig in I. Berlin 'Twee opvattingen van vrijheid'. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Terry Goodkind - Blood of the Fold, maar daar ben ik bijna klaar mee en dan ga ik door naar Terry Goodkind - Temple of the Winds Black seeds of bunny! ![]() |
|
Tad Williams - Olympos Al uh, een jaar of 4-5. Ik ben een langzame lezer. En ik lees alleen op vakantie. ![]() |
|
quote:Is die niet van Dan Simmons? ![]() |
|
*Kijkt op omslag* Oh ja, inderdaad. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 14-08-2010 21:49] ![]() |
|
Daar heb ik ook nog een boek van liggen, maar die moet ik nog lezen. Otherworld van Tad Williams is ook een dikke aanrader. Het zijn wel 4 boeken dus genoeg voor de rest van je leven, Vargen666. ![]() |
|
De Hyperion-boeken van Dan Simmons zijn erg goed. ![]() Nu lezende: Stephen King - The Gunslinger Lang geleden al eens gelezen, hierna de rest van de reeks ook maar eens doen. ![]() |
|
Inmiddels achter de kiezen: Hunter S. Thompson - Fear And Loathing In Las Vegas Louis de Bernières - Notwithstanding Monica Connell - Against A Peacock Sky Bezig in: F.A. Hayek - The Road To Serfdom [Dit bericht is gewijzigd door Panzerke op 15-08-2010 8:19] come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Ik lees nu het gayste forum op het wereldwijde web. ![]() |
|
quote:Kinkie. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
net uitgelezen: last king of scotland. Viel een beetje tegen, de ellenlange passages over de politieke situatie in oeganda..waren niet erg spannend. Maar ach, wel geinig boekje. Nu: shining van Stephen King. Hou in het nederlands niet van zijn boeken dus nu maar gewoon in het engels lezen, bevalt me wel beter. [Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 15-08-2010 10:29] ![]() |
|
Lezend; Terry Pratchett - Unseen Academicals George R.R. Martin - 3e boek, titel kwijt Jin Koabyashi - School Rumble ![]() |
|
Midas Dekkers - De larf ![]() En straks Douglas R. Hofstadter - Ik ben een vreemde lus. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Die zag ik toevallig op de tweedehands boekenmarkt liggen zaterdag. Heb er verder niet in gekeken of zo. Hmm, waarom post ik dit eigenlijk? ![]() ![]() |
|
The Gospel Of Filth De zwaar gelimiteerde, gesigneerde lederen editie ![]() ![]() |
|
quote: Dit post je omdat ik je nu moet gaan vertellen dat je een idioot bent dat je het boek niet gekocht hebt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Nog een ongelezen boek voor in de boekenkast. ![]() ![]() |
|
Staat vast mooi bij je andere boeken. Evil Dick ![]() |
|
Ik denk dat 'ie vooral uit de toom gaat vallen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |