|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De kwaliteit is best slecht van de video, maar wat ik erin hoor is weer slappe hap. |
|
Niet echt goed te horen...maar ik ben een stuk positiever. Bazzio Attacks!!! |
|
|
|
ja, ik vind het ook niet verkeerd! nou ik ben echt benieuwd geworden naar de hele cd |
|
Ik neem effe mijn woorden/tekst van gisteren terug, en wacht toch ff af. |
|
Dat dubbele stukje op 5:40 is lekkah! Verder moet ik zo'n nummer denk ik eerst maar eens een paar keer niet live horen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
word weer met de neus op de feiten gedrukt dat lars een slechte drummer is... omg Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: +1!!!! Bij 5.36 die 8 seconden zijn gruwelijk! Toch wel vet eigelijk... Hehe [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 11-08-2008 22:48] The trend is dead. |
|
|
|
|
|
quote: Is gruwelijk goed of slecht? Ik ben nl van het gaaf tijdperk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ow ow ow, wat heersend! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Lekker klinkende uithalen van King. |
|
quote: Goed Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ah. Weer wat geleerd, hehe. edit:typo [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-08-2008 19:32] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gaaf! bub |
|
metallica zuigt..alleen jammer genoeg niet aan mijn lul.... nee, behalve kill em all en een paar zeer gave nummers van de opvolgende cds laat deze band mij geen harde plasser meer krijgen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wanneer vertel je eens wat nieuws Mental? O.T. Zeker geen blinde aanschaf, eerst maar eens zien hoe "thrashy" Metallica is geworden. Tot nu toe nog niets boeiends gehoord op die mission Metallica. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:Ik val nu eenmaal graag in herhaling, naast mezelf kansloos in slaap trekken snachts is dat een van me hobbies. Nog meer vragen ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Fuck hell, yessss. Heerlijk dit. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: wie is die clown op dat podium? een of andere roadie? hahaha (geintje) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-08-2008 20:42] |
|
Die main riff van Cyanide is best gaaf Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hehehehe... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
je moet niet boos worden als iemand cyanide goed vind!!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |