IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Metallica (part 3) Vorige pagina | Volgende pagina
stront
Usericon van stront
Posted 12-09-2008 11:03 by stront Profiel van stront

godverdomme, net t cd'tje gehaald (had nog minimale dingen op internet gehoord)...

dit begint erg erg erg lekker vanouds

hier worrik erg vrolijk vak


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 12-09-2008 11:04 by Filth Lucre Profiel van Filth Lucre

quote:
Op 12 september 2008 11:03 schreef stront het volgende:
godverdomme, net t cd'tje gehaald (had nog minimale dingen op internet gehoord)...

dit begint erg erg erg lekker vanouds

hier worrik erg vrolijk vak


Heb je de jewel case of de digi pack gekocht?
En heb je ze beide naast elkaar gezien?
Ik ben namelijk wel benieuwd naar de verschillen...


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-09-2008 11:07 by spectre Profiel van spectre

Er bestaat ook een fan-edit versie. Alle tracks tot de essentie terug gebracht. Te vinden op uw bekende torrent sites

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 12-09-2008 11:08]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2008 11:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tot de essentie? Je hoort valse zang en slechte drums?


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 12-09-2008 11:22 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Gisteren aangeschaft. Hij wordt steeds beter! All Nightmare Long is een nieuwe klassieker!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


stront
Usericon van stront
Posted 12-09-2008 11:22 by stront Profiel van stront

quote:
Op 12 september 2008 11:04 schreef Filth Lucre het volgende:
Heb je de jewel case of de digi pack gekocht?
En heb je ze beide naast elkaar gezien?
Ik ben namelijk wel benieuwd naar de verschillen...


jewelcase met cutouts in het boekje best vet, de digipack als ik m tegenkom ook even halen





spectre
Usericon van spectre
Posted 12-09-2008 11:29 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 12 september 2008 11:09 schreef Jenje het volgende:
Tot de essentie? Je hoort valse zang en slechte drums?
Er is in de structuren van de tracks geknipt, alles is ingekort.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 12-09-2008 11:57 by Filth Lucre Profiel van Filth Lucre

quote:
Op 12 september 2008 11:22 schreef stront het volgende:
jewelcase met cutouts in het boekje best vet, de digipack als ik m tegenkom ook even halen






De jewelcase heeft dus ook cut-outs?
Ik ben benieuwd naar wat nu precies de verschillen zijn.
Ik wil ze wel eerst allebei gezien hebben voor ik één van beide aanschaf, beide uitvoeringen vind ik dan weer iets te veel van het goede.
Ach ja, ik zal het vanavond wel zien !


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


R.
Usericon van R.
Posted 12-09-2008 11:58 by R. Profiel van R.

GOh, het klinkt zowaar goed


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 12-09-2008 12:27 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 12 september 2008 9:40 schreef Jenje het volgende:
Hele zelf bepalen weet ik zo niet nee, maar beschikbaar stellen gebeurt imhgo en masse.

Ik denk niet dat dragers verdwijnen, dat zei men bij de introductie van de cd ook van de lp, maar die zijn er nog steeds.


de cd gaat wel degelijk 'verdwijnen'. Er bestaat nl. geen praktisch argument om deze mediadrager te behouden. Heb gister bijv. een autoradio gekocht met een USB slot. Nog wel met een sleuf voor de gouden schijf. Over een paar jaar hebben alle nieuwe wagens een internet verbinding et voila...entering the torrent in your car. Naast mijn stereo staat een kastje dat verbinding maakt met mijn pc en zo de mp3 bibliotheek afspeelt zo ik wil. Heb geen cd meer nodig, wil niet zeggen dat ik er niet voor wil betalen, dat is een andere discussie. Dit is een gemaks kwestie. Er zullen nog wel altijd cd's gemaakt blijven worden door bedrijfjes in het oostblok of China, lekker cheap, maar de cd zoals deze nu bestaat a € 20 bij de FRS gaat op termijn echt verdwijnen. Dat vinyl niet uitsterft heeft te maken met nostalgie en het is arty farty, deze markt is op zich ook niet zo groot ook al doet men dat wel geloven.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-09-2008 12:37 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 september 2008 10:52 schreef spectre het volgende:
Ik spreek je over een aantal jaar nog wel een keer


Ik vind het initiatief van Radiohead vrij revolutionair; erg eigenlijk dat wat vrijwillige donaties een artiest meer opleveren, dan wat een platenmaatschappij per verkochte cd aan de artiest afdraagt...

Het voordeel van retail echter is de verpakking; daar betaal je tegenwoordig eigenlijk voor, aangezien de informatie vrij verkrijgbaar is; vandaar ook al die special editions...

Death magnetic ga ik ooit nog wel eens officieel aanschaffen, echter die fan edit lijkt me zeer interessant, aangezien mijn aandacht bij beluistering vh album telkens verslapt door teveel oninteressante stukjes. De toffe stukken zijn idd gewoon herhalingsoefeningen van voorgaande oude albums, wel ok op zich, maar bepaalde harmonieen staan mij wel aan, evenals enkele solo's.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-09-2008 12:44]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-09-2008 14:12 by spectre Profiel van spectre

De verpakking, daar heb je gelijk in, als daar een oplossing voor wordt gevonden en de kwaliteit van mp3 omhoog gaat dan is over voor de cd.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-09-2008 15:26 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

nou, ik heb net de cd in zijn geheel beluisterd en kan alleen maar concluderen dat het een zeer geslaagde cd is geworden. Het materiaal komt over als een geslaagde mix van de belangrijkste stijlen die metallica voor death magnetic heeft gespeeld en het is de band gelukt al die stijlen te doen samenkomen in aansprekende nummers. Laat in de toekomst maar meer zulke cd's komen!


stront
Usericon van stront
Posted 12-09-2008 15:29 by stront Profiel van stront

precies.. spijker op de kop


alle zeikerds zullen altijd iets vinden om op te zeiken maar dit is gewoon een vette cd en van begin tot einde metallica, zowel voor de ventjes van rond de 16 als voor de rimpelige massa


the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 12-09-2008 15:48 by the witch Profiel van the witchhttp://www.occultfest.nl

Heb hem net opstaan maar klinkt eigenlijk best lekker!


see you at occultfest!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-09-2008 17:09 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 september 2008 14:12 schreef spectre het volgende:
De verpakking, daar heb je gelijk in, als daar een oplossing voor wordt gevonden en de kwaliteit van mp3 omhoog gaat dan is over voor de cd.



Kwaliteit van mp3's?

Ik denk dat we over een tijdje gewoon de normale nummers kunnen downen, zoals ze op cd staan, via torrentsites. Dat komt al heel vaak voor vwb de aangeboden muziek op nieuwsgroepen. Zolang we maar steeds meer snelheid qua downloaden krijgen lijkt me dit vrij logisch.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-09-2008 17:10 by spectre Profiel van spectre

Dat bedoel ik eigenlijk. Mp3 gaat ook exit uiteindelijk.

Dit album gaat me steeds meer bevallen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argh
Usericon van Argh
Posted 12-09-2008 17:11 by Argh Profiel van Argh

er is al een hoop in FLAC formaat te vinden anders. maar ik ben niet zo'n audiofiel.... mp3s goed genoeg


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-09-2008 17:17 by spectre Profiel van spectre

Voor vlot uitchecken wel ja.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Northward
Usericon van Northward
Posted 12-09-2008 18:04 by Northward Profiel van Northward

"All Nightmare Long" is een fantastisch nummer.
De rest is niet echt interessant.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-09-2008 22:42 by spectre Profiel van spectre

End of the Line is mijn favoriiet


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-09-2008 22:48 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ik ga ook voor all nightmare long, heerlijke strakke slaggitaren, wat voor mij toch het belangrijkste altijd was vwb metallica.

edit. Die solopartij op pak 'em beet 4:00 van suicide & redemption klinkt echt heel erg ouderwets en heerlijk.

Ik vind echt niet alle nummers geweldig, maar dat is niet nieuws, dat had ik met ajfa en mop en rtl en kill ook al.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-09-2008 23:00]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 12-09-2008 23:51 by Sadistic Sinner Profiel van Sadistic Sinner

Gisteren de vierde keer geluisterd, en All nightmare long steekt er inderdaad als enige boven uit.
Puppets staccato aanslag deed herleven.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-09-2008 0:13 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Gewoon alleen dat nummer in de setlist en gaan.

Ik krijg erg veel zin om metallica weer eens live te gaan bekijken en dat is werkelijk héél erg lang geleden dat ik ze gezien heb, ik dacht '92 in leiden.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 13-09-2008 1:40 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Ik vind het een zeer degelijke plaat. Vooral de eerste 5 nummers zijn van een zeer goed niveau, met All Nightmare Long als uitschieter. The Unforgiven III vind ik dan weer een misbaksel van jewelste.

Maar over het algemeen ben ik best wel tevreden


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen