|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zeiken op het drumwerk, geniaal, dat is altijd al kut geweest. Fuck the world and fuck you |
|
Nee. |
|
Wat nee?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Dat gezeik van mental kees. |
|
Noem mij , behalve op de nummers van kill em all, nummers waarvan het drumwerk wel te pruimen is, lionheart drol. Fuck the world and fuck you |
|
Wat is er mis met het drumwerk van de rest van de platen dan op St. Anger na? |
|
Die vraag moet anders namelijk, wat is er misgegaan met de muziek van metallica.....na kill em all. Fuck the world and fuck you |
|
Niets. |
|
Een hele hoop, anders hadden ze nooit van die ruk muziek uitgebracht.... Fuck the world and fuck you |
|
Dat hebben ze niet. |
|
Rukmuziek moet jou toch wel aanspreken, mental |
|
Gelukkig staat jouw mening niet voor die mensen die het wel goed vinden. Voorlopig ken ik geen hc toko die metallica evenaarde [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 22-08-2008 21:07] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Tot en met het Black album is het drumwerk van Lars gewoon in orde, niet speciaal ofzo, gewoon goed. |
|
quote: +1 Ik snap dat gezeik meestal ook niet echt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:slaat nergens op die post van je en dat weet je zelf net zo goed... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ze hebben zat kutmuziek gemaakt, zeker na Black album. Daar kan je aardig wat minuten mee vullen. Ik snap derhalve ook weer niet wat er zo bijzonder is aan hun nieuwe nummer, zeker in vergelijk met fatsoenlijk thrash/metal is het gewoon uitermate standaard. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ah weer een stoere metalhead die vind dat ze cool zijn tot en met het black album, blijft humor. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Slaat overal op. Je hoeft het niet goed te vinden, maar ongemotiveerd afzeiken slaat ook nergens op. Je vind het niets akkoord, maar motiveer dan wat er niet goed is. Dat Lars niet kan drummen slaat nergens op. Want als het niet klonk door de jaren heen hadden ze niet zoveel cd`s verkocht. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik vind het verdomme wel gaaf!!! Nou ja, enkel de demo's en de kill em all schijf dan. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Jonge, stoer is my middle name. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Jij / jullie vinden dat ze kutmuziek hebben gemaakt, dat is net even wat anders kapitein. Ik vind Load en Reload aardige albums, st anger kan ik ook niet zoveel mee. |
|
quote:woei. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Nee, het is echt de manier waarop. De drumkit klinkt voor zover ik heb gehoord wel lekker, maar het is echt de fills en grooves die als een tang op een varken slaan in mijn opinie. Zoals Arco al zei, ik drum veel beter. |
|
Hm valt mee the day that never comes komt wel wat meer in de buurt. Benieuwd naar de rest! see you at occultfest! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |