|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wel erg als zo'n fout niet van te voren is opgemerkt... De beste meneer Ted Jensen (zie quote hieronder) had het wel al gemerkt, maar misschien niks gemeld omdat ook hij niet gelooft dat dat per ongeluk kan gebeuren bij een band van dat formaat? quote: [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 16-09-2008 23:29] |
|
quote: Net als het moeten knippen in Load omdat die te lang voor de cd duurde. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de review van de Aarsschok, moet wel heel bijzonder zijn als je een plaat waar wat op aan te merken valt 100 punten geeft. Gaan ze bij de Aarscchok toevallig tot de 150 maximaal? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Hehe, staan zelfs 8 reviews in de Aardschok.... spelfout weggehaald... |
|
Het lijkt wel of ze een nieuwe poging doen om hun geloofwaardigheid om zeep te helpen. Blij dat ik geen hoge verwachtingen had van deze album. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Die clip is echt immens triest, cliche's tot kunst proberen te verheffen. Jammerdepammer |
|
quote: Idd. irl zou van 150 meter afstand de .50 eroverheen gaan. Maar mischien heet de clip daarom ook "the day that never comes". Kon ook gaan over chevrolet die een betrouwbare auto maakt. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Maandag bij Metallica geweest in London met wat vrienden, was erg gaaf. Veel foute grappen en een beetje rondkijken. Metallica speelde in de O2, een concert arena. Een te gekke lokatie voor dit soort concerten (gebouw was helemaal nieuw, dus overal rekening mee gehouden... je kon er zelfs smiddags even naar de film tijdens het wachten), ook de entreeprijs van 6 pond ben ik over te spreken. We hadden helaas wel zitplaatsen, maar wel bij de plee en de tap in de buurt, dus dat kwam goed. Metallica speelde erg strak, veel beter dan de europese tour begin dit jaar. James was goed bij stem. Zonde dat ze superveel nieuwe nummers speelde, maar dit viel te verwachten op een cd presentatie hehe. Geluid was ook te gek. Ook erg fijn dat niet alle 'verplichte' nummers werden gespeeld, maar nrs als Jump In The Fire, Of Wolf And Man en Blackened... party. Ook de heavy metal afterparty was goed te doen. Setlist: That Was Just Your Life The End Of The Line The Thing That Should Not Be Of Wolf And Man One Broken, Beat And Scarred Cyanide Frantic Until It Sleeps Wherever I May Roam For Whom The Bell Tolls The Day That Never Comes Master Of Puppets Blackened --- Stone Cold Crazy Jump In The Fire Seek and Destroy [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 17-09-2008 13:37] |
|
quote: Nu spelen ze toch maar weer ST Anger nummers? |
|
hahaha, ja ik ging toen even pissen natuurlijk... was erg druk op de wc . toen ik terug kwam speelde ze het wel met een 'gewone' snaredrums en er zat een solo in. toch was t een kut nr natuurlijk. de introductie: james: 'and now a song from our well praised album st anger' publiek: 'boo' james: 'you can scream what you want, this song still kicks ass' verder viel me op dat er niemand in een st anger shirt liep, terwijl bijna iedereen een metallica shirt droeg . |
|
Heheh geinig! All nightmare long kunnen ze live niet waarmaken? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Krijg toch wat. Waarom zouden ze dat nummer niet waar kunnen maken en bijvoorbeeld Blackened wel? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
ik denk dat deze nrs gewoon uitgekozen zijn, een compleet nieuw album live spelen werkt bij veel bands toch niet. verder was t erg gaaf dat james het hele optreden zijn bandleden aan het kutten was: rob zijn apenpasjes deed hij na voor zijn gezicht, lars vragen of hij wil blijven zitten etc. [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 17-09-2008 14:16] |
|
Overigens wel een gave setlist. |
|
...lees ik daar nou GÉÉN Nothing Else Matters in?! Ongelofelijk! |
|
Cos nothing else matters... |
|
quote: nee, ook geen enter sandman... dat was ook fijn |
|
Ik heb de cd een aantal keren geluisterd en vind 1 nummer nogal op een andere nummer lijken I dissapear Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
het goeie aan deze ramp is dat bands nu hopelijk wel anders tegen "loudness" aan gaan kijken. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Respect! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dit is volgens mij de kortste recensie van deze plaat die ik gelezen heb: http://www.popjustice.com/index.php?option=com_content&task=view&id=2951&Itemid=206 |
|
Hij heeft wel gelijk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Wat een geniale review! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Goede onderbouwing ook. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |