|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik vergeleeek het niet dude...ik zei alleen maar...had ook maiden kunnen staan als ik fan geweest was van ze...niks puberaals aan slipknot....mannen van over de dertig die hun kop verven en stoer posen in een donker bos zijn nou ook niet echt volwassen bezig he... Fuck the world and fuck you |
|
quote:w00t al gevonden ? als je hem op dvdr kunt fikken dan heb jij er weer een paar horrordvds bij. Fuck the world and fuck you |
|
quote: ---->MSN The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
mail, want volgens mij heb ik je niet meer in mijn lijst hehe....posercrusher1aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaphotmail.com Fuck the world and fuck you |
|
Ben wel benieuwd naar den nieuwe plaat, vandaag interview in Aardschok gelezen en het concept is alvast interessant. Ok zegt niets over de muziek, maar aangezien uit het interview blijkt dat ze zelf toch ook niet helemaal tevreden zijn over st anger kan het alleen maar beter. |
|
Siked! Fuck the world and fuck you |
|
quote:Mijn kennismaking met de band en ik vind dat album echt goed.. Verdomme, wat vond ik dat hard trouwens destijds Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
:') The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ja, jeetje, ik vond motorhead heel lang geleden pestherrie. En later possessed. En later... Tis maar wat je op dat moment gewent bent, natuurlijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het is met een knipoog want hij vind het de laatste tijd nodig mij te dissen. Er was voor dat album toch al zat hardere muziek doorgebroken (bijv Sepultura - Roots, Metallica Black album) dus dat is wel vreemd als je dan dat album dan nog pestherrie-hard vindt omdat je dat nog niet gewend bent; dan heb je toch aardig wat gemist.. Anyway liever over echt goed werk van Metallica ipv die gezapige meuk; heb je Metallica 2006 Rock am ring tvrip op het net gevonden? Mooi hoor, het hele Master of Puppets album uitgevoerd. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-08-2008 20:13] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat is tegen spectre, neem ik aan? Ik heb geen release voor the black album gemist, hoor. edit: ik heb rock am ring op de duitse tv gezien, toen. Waanzinnig optreden. Ik kreeg werkelijk de rillingen van orion. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 15-08-2008 20:13] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik antwoord op jou over de inhoud van spectres post Ik vind t ook een klasse registratie; mss zijn er meer optredens vastgelegd, al kwam ik net in de winkel een bootleg tegen van die tour, wel met Orion erop, maar niet het hele MOP album uitgevoerd. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-08-2008 20:16] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Is ook gewoon een goede plaat. |
|
Idd, doet het qua kwaliteit amper onder ten opzichte van hun vorige platen. Wat ik me afvraag, wat voor soort album hadden jullie verwacht als opvolger van Justice? |
|
ikzelf had wel een terugkeer naar kortere nummers verwacht maar meer in de "kill'm all" stijl. stom natuurlijk maar goed... er is verder niks mis met de "black"album overigens, gewoon vette rock. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-08-2008 22:32] |
|
Ik vind alleen die ballads wel leuk, de rest mag van mij zo de vuilnisbak in. edit: ik had gewoon een plaat verwacht met midtempo en snelle stukken. Zoals de vorige platen. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 15-08-2008 22:42] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Goede ouwe tijden van 'Tallica The trend is dead. |
|
Er zijn nog wel goeie ouwere tijden, heur. Maar dit is idd wel een gaaf nummertje, ja. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 16-08-2008 9:21] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Er is niks uitgekakt aan Metallica, dat de vastgeroeste metalhead er niks mee kan daar gaat het nu om, controversiele album zo zie ik ze graag zie. Ook een Load, Reload en een St. Anger draai ik regelmatig. En over puberaal gesproken, als er in één bepaalde scene pubers lopen met een te grote waffel dan is het de hardcore scene wel. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 16-08-2008 9:40] Against God and Government |
|
quote: Ben ik nou debiel of ligt de Aardschok ook bijna twee weken te laat in de winkel OMDAT ze Metallica nog even wilden spreken? |
|
quote: Even rekenen, in 91 was ik 12, dat jij toen al 46 was en alleen de demo's van Slayer nog echt oldschool vond snap ik best, maar ik was een blaag van 12. The Black Album was mijn eerste metalervaring, ik vond het hard en ik draai het album nog wel eens. Ik vind het nog steeds een top album en aangezien het het best verkochte album in het harde segment is zit ik daar niet zo verkeerd mee. Dringt het door Muti? Edit: Roots voor Black Album? We hebben het hier over Black Album, lezen is moeilijk [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 16-08-2008 14:52] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: zing je dan ook lekker hard "tic-tac-tic-tac" mee? (nmaar die cd heeft echt wel zijn momenten, het titelnummer en dirty window vind ik echt top; alleen die productie he) |
|
quote: De Aardschok verschijnt nog maar 10 keer per jaar, verdeeld over twaalf maanden. Dus hij komt niet meer vast aan het einde van de maand. Heeft dus niks met Metallica te maken. Bareuh... |
|
quote: Nogmaals die plaat is ook gewoon vet. Je hoeft je echt niet te gaan verdedigen omdat je die plaat gaaf vind Bovendien heb ik altijd gelijk dus zit je goed, specding |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |