|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Aah fuckk! Dat was samen met TUBGIRL zo'n beetje het eerste dat Rajackar aan me liet zien toen ie aan kwam stekken; basiskennis Damn ben echt flink benieuwd naar deze aankomende plaat; kijk er zelfs naar uit al weet ik dat het met de huidige drummer nooit wat echt speciaals kan worden; hopelijk plakken ze weer net zo vakkundig alle goed gelukte stukjes aan elkaar zoals bij t black album gebeurd is. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-07-2008 23:13] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het zal een pr0n term zijn, als zelfs wim zich er mee gaat bemoeien hehe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Even al die andere Maiden covers geluisterd, maar dit is inderdaad nog de minst slechte die erbij zit. Ik heb nog nooit zo veel verschillende manieren om een Iron Maiden nummer te verkrachten gehoord in zo'n korte tijd... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
die maiden piano covercd.. kent iemand die, die is best vet, zoiets zou ik van metallica ( met name rise the lightning en master of puppets) wel es willen horen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Battery met enkel vocalen en drums. Speciaal, maar erg geslaagd. http://nl.youtube.com/watch?v=4-6TY6AK_ME When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Gaaf! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Musicdispatch.com has posted what appears to be the tracklisting for METALLICA's new album, Death Magnetic, which will be released on September 16th. It is as follows: 'Death Magnetic', 'That Was Just Your Life', 'The End Of The Line', 'Broken, Beat & Scarred', 'The Day That Never Comes', 'All Nightmare Long', 'Cyanide', 'The Unforgiven III', 'The Judas Kiss', 'Suicide & Redemption', 'My Apocalypse'. Death Magnetic is "a stunning, overdue return to the shock and rush of the band's speed-metal monuments, 1984's Ride The Lightning and 1986's Master Of Puppets," according to Rolling Stone. According to BW&BK sources, the album will be preceded by an eight-minute single which is being described as "a tour de force that features some of their fastest playing ever." The record was produced by Rick Rubin (SLAYER, RED HOT CHILI PEPPERS) and mixed by Greg Fidelman. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: The Unforgiven III & "a stunning, overdue return to the shock and rush of the band's speed-metal monuments, 1984's Ride The Lightning and 1986's Master Of Puppets,". jajaja Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ach, promopraat hè. Eerst horen, dan geloven www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
De naam Rubin wekt in elk geval verwachtingen vwb het geluid. Vanavond "Die Blechtrommel" maar weer eens kijken...die drumsound komt toch aardig in de buurt van St. Anger 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Zo zo, The Unforgiven III ... ben eens benieuwd. De titels spreken me wel meer aan dan die op St. Anger, dat is al iets Faustian Spirit of the Earth |
|
Cause you're unforgiven three? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hi guys, Het nieuwe album met het dubieuze hoesje is in verschillende (exclusieve) versies al te bestellen als voorverkoop met of zonder toegang tot www.missionmetallica.com met exclusief materiaal. Er is zelfs een box versie van vinyl! Check hier http://www.freerecordshop.nl/metallica |
|
Gaat de Free Record Shop tegenwoordig al spammen?? |
|
Niet echt spammen... Gewoon een hint, goed bedoeld advies. Je hoeft niet te klikken, te kijken of te kopen. Aangezien hier echte fans posten, dacht ik kom, laat ik ze eens van informatie voorzien Nu ik toch ben.... |
|
wanneer komt dat ding nou uit dan? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: September ergens. Dat is tenminste de bedoeling. |
|
En dan nu nog steeds geen download? Waargaat het heen met deze wereld.... Bazzio Attacks!!! |
|
Ben wel ergens wel nieuwsgierig. Zeker als je een nummer aanhaalt als The Unforgiven. Maar we wachten rustig af. Wil hem in ieder geval eerst horen voordat ik hem koop. Want als het troep is als St.Anger hoeft het voor mij niet. |
|
weet iemand iets van de verkoopcijfers van st anger? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
In Amerika zijn er 2 miljoen exemplaren van verkocht. |
|
Tot en met april 2005, VS sales: Album (Year Released) Millions sold Metallica (1991) 14 ...And Justice For All (1988) 8 Master of Puppets (1986) 6 Garage Inc. (1998) 5 Ride The Lightning (1984) 5 Load (1996) 5 S & M (1999) 5 Kill 'Em All (1983) 3 Reload (1997) 3 St. Anger (2003) 2 Garage Days Revisited(1987) 1 http://www.mac-archive.com/metallica/sales.html [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 25-07-2008 17:49] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Het maakt mij niks uit hoeveel ze er verkocht habben, het gaat mij om de muziek en (t/m the Black album) is het goed. Death Magnetic gaat gewoon weer een fantastisch album worden... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |