IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Metallica (part 3) Vorige pagina | Volgende pagina
flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 21-08-2008 22:40 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 21 augustus 2008 22:09 schreef attila_de_hun het volgende:
goed nummer!. vooral het 1e gedeelte ook al is het eigenlijk re-reload. maar het is een van de beste stukken sinds justice....


Ja ik moest ook meteen denken aan load/reload. Het 2e gedeelte is meer ride the lightning achtig. Echt origineel klinkt allemaal niet dus, en in mijn oren is het eigenlijk een wat krampachtige poging om de ouwe fans weer wat tevreden te stellen. Maargoed, het moet gezegd, ik luister dit wel een stuk liever dan St. Anger.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-08-2008 22:41 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Ik vind het slappe hap, totaal niet metal genoeg. Het rocked niet!


"This one is older than shit, heavier than time!"


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-08-2008 23:03 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ik vind het eerste gedeelte, vooral die gitaren zonder distortion gedeeltes, lijken op fade to black.

Hoezo krampachtig? Ze kunnen opnemen wat ze willen, wat ze al jaren ook doen.

Ik vind het werkelijk een topnummer. Stelletje zeikerds.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Cees
Usericon van Cees
Posted 21-08-2008 23:05 by Cees Profiel van Cees

quote:
Op 21 augustus 2008 23:03 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik vind het eerste gedeelte, vooral die gitaren zonder distortion gedeeltes, lijken op fade to black.

Hoezo krampachtig? Ze kunnen opnemen wat ze willen, wat ze al jaren ook doen.

Ik vind het werkelijk een topnummer. Stelletje zeikerds.


Ergens bij de 6: ?? lijkt het een beetje op ONE, die solo + Riff. En die brug riff zeg maar. Maar, dit nummer is tof

[Dit bericht is gewijzigd door Cees op 21-08-2008 23:05]


The trend is dead.


watery black
Usericon van watery black
Posted 21-08-2008 23:06 by watery black Profiel van watery black

ik vind m ook gaaf.

toen james begon te zingen kreeg ik meteen weer de ouderwetse metallica-kriebels (note: ik ben begonnen met the black album en heb me vandaaruit terug gewerkt. voor mij is "ouderwets" dus ook black album/load )


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-08-2008 23:07 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Klopt, we luisteren het nummer hier nu toevallig en ik zeg dat dus net tegen mijn eega, dat van one. Die riff daarvoor is ook heerlijk. En die daarna ook. Hehehehe...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-08-2008 23:18 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 21 augustus 2008 22:06 schreef Cees het volgende:
Damn, dit klinkt echt goed .

Metallica zal nooit meer terug komem zoals de oude platen. Maar ze kunnen wel komen met nieuwe GOEDE platen!


Jezus christus :')!
Net uit de luiers en dan dit


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Cees
Usericon van Cees
Posted 21-08-2008 23:21 by Cees Profiel van Cees

quote:
Op 21 augustus 2008 23:18 schreef spectre het volgende:
Jezus christus :')!
Net uit de luiers en dan dit



W.T.F?


The trend is dead.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 21-08-2008 23:24 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

o toch nog niet zindelijk... geeft niet jongen dat komt mog wel


onmtotptotitik..

ik ga t morgen luisteren


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-08-2008 23:31 by Snaack Profiel van Snaack

Ik krijg hier zowaar weer enigszins Het Metallica Gevoel bij, voor het eerst in hele lange tijd. Hulde! Ben benieuwd naar de plaat.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-08-2008 23:35 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

in ieder geval, tot nu toe twee nummers ghoord en beiden bevallen zeer goed. een goed teken dus!!!!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-08-2008 23:46 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Metallica rockt voor goed doel

HILVERSUM - Om de release van hun negende studioalbum te vieren geven de mannen van Metallica twee grote concerten in Berlijn en Londen. Als cadeautje aan de fans zijn de ticketprijzen extra laag. De opbrengst van de optredens gaan naar lokale goede doelen.
Wenn

Dat maakte platenmaatschappij Universal Music woensdag bekend.

Het eerste concert is de officiële opening van O2 World in Berlijn op 12 september. De gloednieuwe O2 zaal biedt plaats aan 17.000 bezoekers. Op 15 september geeft de band zijn tweede concert voor 20.000 fans in de O2 Arena in Londen.

Voor een ticket in Berlijn betaalt het publiek 10 euro. Een kaartje voor het optreden in Londen kost 5 pond.

Het album Death Magnetic ligt vanaf 12 september in de winkels. Donderdag gaat de eerste single The Day That Never Comes in première op 3FM.

Die kaartjes zullen wel hard gaan, jammer dat ze dit niet in nederland doen. Damn, de aardschokdag met metallica in 1987 kostte me toen al 30 gulden en dan kreeg je er nog 5 bands van formaat bij, hehe.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-08-2008 23:51 by Lionheart Profiel van Lionheart

De consumpties zullen dan tieves duur zijn.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-08-2008 23:54 by bazzio Profiel van bazzio

Hmmz, hij wordt per luisterbeurt beter. Ik ben nog steeds positef over het nieuwe album. Verwacht aan de samples toch wat betere "ala oudere shit" nummers. maarja wat zeggen een paar seconde samples...


Bazzio Attacks!!!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-08-2008 0:00 by Lionheart Profiel van Lionheart

Het stukje van 2 à 3 seconden vanaf 41 seconden komt toch akelig bekend voor.


watery black
Usericon van watery black
Posted 22-08-2008 0:33 by watery black Profiel van watery black

ik moet welzeggen, ik wil steeds zingen "but there's no sun shining through...."


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 22-08-2008 0:54 by collision-tammi Profiel van collision-tammihttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 21 augustus 2008 23:31 schreef Snaack het volgende:
Het Metallica Gevoel bij, voor het eerst in hele lange tijd.


hehe, prima omschrijving.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-08-2008 1:43 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 21 augustus 2008 23:18 schreef spectre het volgende:
Jezus christus :')!
Net uit de luiers en dan dit


:')


watery black
Usericon van watery black
Posted 22-08-2008 1:46 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 22 augustus 2008 0:54 schreef collision-tammi het volgende:
hehe, prima omschrijving.


+1

dat bedoelde ik dus met mn metallica kriebels


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-08-2008 1:49 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik ben ook heel erg benieuwd.

Ik denk dat ik voor de winkel ga liggen met mijn besmeurde slaapzak, kartonnen bordje met: iekke arm, iekke dakloes erop en een winkelwagen.



Argh
Usericon van Argh
Posted 22-08-2008 1:50 by Argh Profiel van Argh

ik doe mee, ondertussen neem ik ff laptopje mee met WIFI verbinding en probeer het album te downloaden


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Daops
Usericon van Daops
Posted 22-08-2008 9:59 by Daops Profiel van Daops

Ja, ook ik krijg hier sinds tijden weer het echte Metallica gevoel bij


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Gnosis
With Furious Intent
Usericon van Gnosis
Posted 22-08-2008 12:47 by Gnosis Profiel van Gnosishttp://www.erebus.nl

Het is natuurlijk al vrij snel beter dan St. Anger, ik moet zeggen dat ik zeer benieuwd ben naar de torrent, uhh nieuwe cd. Daarnaast geeft de keuze voor Rick Rubin ook wel aan dat ze het wat meer old skool wilden aanpakken. Er zitten warempel solo's bij!



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-08-2008 16:15 by Staalman Profiel van Staalman

Best lekker nummer, maar ik kan echt niet tegen die "boem-tak" partijen van Lars. Waar is zijn oude stijl gebleven, of lukt hem dat in de studio ook niet meer.

Verder nogmaals, lekker nummer.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Rottend-Vleesch
Caffeine Satanist.
Usericon van Rottend-Vleesch
Posted 22-08-2008 16:22 by Rottend-Vleesch Profiel van Rottend-Vleesch

Dit klinkt iig wel beter dan St Anger, lijkt idd best wel op Fade To Black vooral in het begin.
Maar als de rest van het album ook zo word, dan ga ik na lange tijd weer een Metallica album aanschaffen.


More Evil0r Than Skelet0r


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen