|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Hey! Een riff! Mooi zo. MC Hammer Smashed Face |
|
Leuk die previews, gooi maar een compleet nummer online. |
|
quote: Ohja, je hebt gelijk. Dan maar wachten tot het album vanaf 12 september op internet uitlekt. Eerst luisteren, dan eventueel kopen. |
|
quote:Ik geef ze groot gelijk. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: +1 is zijn eigen grondgebied. als hij altijd heeft toegestaan dat mensen daar lopen/fietsen/paardrijden, dan vind ik dat die mensen daar blij om moeten zijn, ipv dat ze dat normaal gaan vinden. als er vreemden bij jou in de tuin komen schop je ze ook eruit, laat staan als ze ook nog dingen gaan slopen. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: bijna alles tegenwoordig... ik denk dat nog geen 10% niet knipt en plakt... sterker nog ik eet de gezwellen van je moeder op als ik er naast zit... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ach ja...het is en blijft hun intellectueel eigendom, maar het tegenhouden van lekken is ondoenlijk. Toch zou het mooi zijn als De Nieuwe ook echt De Nieuwe is, dus niet al grijsgedraaid voor 'ie in de winkels ligt. Vingers omhoog als jij ook met weemoed terugkijkt op de tijd dat bootlegs maken werd gestimuleerd door Metallica zelf. MC Hammer Smashed Face |
|
quote: Dat vinden ze nog steeds OK. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: eigenlijk zeg je nu dus totaal niets... het is wel te doen om de zooi niet te laten lekken, dat bewijzen ze hier nu toch... ze stimuleren de bootlegtoestanden nog steeds en doen er zelfs in mee, je kan op de site opnames van nagenoeg alle concerten bestellen. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
metallica is de baas, zijn ze altijd geweest en zullen ze altijd zijn... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Dat hoor ik vaker. Ik hink voortdurend op twee gedachten. Het spijt me dat ik niet wat zwart/witter voor je ben. quote: Chappeaux voor Metallica. Dat doen weinigen ze na. quote: Daar hoor ik van op! Verkeerde vooronderstelling mijnerzijds, ik ging ervanuit dat ze daar niet meer aan deden. MC Hammer Smashed Face |
|
je kan nu zelfs vooraf al opnames van komende concerten bestellen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Er staat nu ook een tweede sample op die pagina. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: http://www.livemetallica.com/catalog.aspx onderaan.. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
die samples klinken tot nu toe veelbelovend! Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: wel gaaf hehe "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Kan maar moeilijk een oordeel vellen op basis van zo'n brakke sample, ik wacht wel verder af. |
|
Against God and Government |
|
quote:hmmm, dat is meer Load/ Reload achtig. Hoop dat de rest steviger is. |
|
quote: Ja, vond ik ook al. Niet erg thrashy / back to MoP ofzo. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Dat nummer hadden we hier toch allang voorbij horen komen... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |