IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Metallica (part 3) Vorige pagina | Volgende pagina
Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-08-2008 13:22 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 16 augustus 2008 12:46 schreef De Ulk het volgende:
De Aardschok verschijnt nog maar 10 keer per jaar, verdeeld over twaalf maanden. Dus hij komt niet meer vast aan het einde van de maand.

Heeft dus niks met Metallica te maken.



je lult nu natuurlijk hard uit je nek...



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 16-08-2008 14:43 by Frietbal Profiel van Frietbal

quote:
Op 16 augustus 2008 11:40 schreef spectre het volgende:
Even rekenen, in 91 was ik 12, dat jij toen al 46 was en alleen de demo's van Slayer nog echt oldschool vond snap ik best, maar ik was een blaag van 12.

The Black Album was mijn eerste metalervaring, ik vond het hard en ik draai het album nog wel eens. Ik vind het nog steeds een top album en aangezien het het best verkochte album in het harde segment is zit ik daar niet zo verkeerd mee.

Dringt het door Muti?


Met "the black album" is het bij mij ook allemaal begonnen. Vond het toendertijd ook snoeihard.
Verder is het gewoon een supervet album, al heeft het gewoon een andere sound als de albums ervoor.
De enigste plaat die ik echt niet kan aanhoren is St. Anger, dat klinkt echt werkelijk nergens naar.


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-08-2008 14:54 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 16 augustus 2008 13:11 schreef Burzum het volgende:
Nogmaals die plaat is ook gewoon vet. Je hoeft je echt niet te gaan verdedigen omdat je die plaat gaaf vind

Bovendien heb ik altijd gelijk dus zit je goed, specding
Ik verdedig die plaat niet, iedere nuchter persoon weet dat het een goede metalplaat is. Ik verdedig mezelf, ik dacht werkelijk dat the Black Album de hardste cd (ik had hem op teep trouwens ) ooit gemaakt was, ik had geen andere cd's waar ik het mee kon vergelijken. Ik had nog nooit zoiets gehoord

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 16-08-2008 14:55]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Daops
Usericon van Daops
Posted 16-08-2008 14:55 by Daops Profiel van Daops

Het ligt er ook maar net aan wanneer je de band hebt keren kennen. Ik was destijds toch behoorlijk teleurgesteld toen Henk Westbroek de eerste nummers van het black album in z´n show draaide. Maar goed, ik zat toen middenin m'n death metal periode

Absoluut een goede plaat, alleen mij heeft ie nooit echt kunnen raken zoals een Master of Puppets of Ride The Lightning.

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 16-08-2008 14:58]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Rottend-Vleesch
Caffeine Satanist.
Usericon van Rottend-Vleesch
Posted 16-08-2008 14:56 by Rottend-Vleesch Profiel van Rottend-Vleesch

ook is voor mij The Black Album samen met Use Your Illusions 1 en 2 voor mij de stap geweest in de metal.
Dus maakt niet uit of het niet meer de Metallica an vroegah is, het heeft gewoon een bepaalde persoonlijke waarde.
Ik was 11 toen ik em kreeg (voor m,n verjaardag weet dat nog als de dag van gisteren)dat was dus eind 1992.
Dus tis gewoon ook een stukje jeugdsentiment.

En zoiezo staan er wat pareltjes op die plaat, ik noem een My Friend Of Misery, Sad But True, en The God That Failed.


More Evil0r Than Skelet0r


Rottend-Vleesch
Caffeine Satanist.
Usericon van Rottend-Vleesch
Posted 16-08-2008 15:07 by Rottend-Vleesch Profiel van Rottend-Vleesch

btw Nothing Else Matters beukt nog steeds de pannen van het dak.


More Evil0r Than Skelet0r


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-08-2008 15:39 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 augustus 2008 14:54 schreef spectre het volgende:
Ik verdedig die plaat niet, iedere nuchter persoon weet dat het een goede metalplaat is.


Misschien ben ik nog niet nuchter, maar ik vind het op zich ook wel een goede plaat, al is het niet mijn ding. Ik vind het alleen niet zo'n goede metallica plaat.

Smaken verschillen, hè.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Rottend-Vleesch
Caffeine Satanist.
Usericon van Rottend-Vleesch
Posted 16-08-2008 16:08 by Rottend-Vleesch Profiel van Rottend-Vleesch

Mensen die nog hopen op een Kill Em All/Ride The Lightning/Master Of Puppets/And Justice For All revival zijn een stelletje blinde melaatsen.
Ik heb zoiets van, zolang ,t maar geen 2de st wanker gaat worden wil ik die nieuwe plaat best aanhoren.


More Evil0r Than Skelet0r


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 16-08-2008 16:23 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 16 augustus 2008 13:22 schreef Aaaarco het volgende:
je lult nu natuurlijk hard uit je nek...




Nee.

Uit het voorwoord van Aardschok 1/2-2008:

quote:


...maar duidelijk is wel dat dat wij van Aardschok in de maanden juni en juli elk weekend op pad zullen zijn met pen, recorder, fototoestel en promotiestand. Omdat we in die drukke periode dan echter niet tegelijkertijd een tijdschrift in elkaar kunnen knippen en plakken, verschijnt Aardschok tussen mei en augustus om de vijf in plaats van de gebruikelijke vier weken. We brengen komend jaar dus tien Aardschokken uit in plaats van elf. Deze zullen daardoor natuurlijk wel wat dikker worden.


[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 16-08-2008 16:32]


Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-08-2008 17:09 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 augustus 2008 16:08 schreef Rottend-Vleesch het volgende:
Mensen die nog hopen op een Kill Em All/Ride The Lightning/Master Of Puppets/And Justice For All revival zijn een stelletje blinde melaatsen.



"According to James Hetfield, producer Rick Rubin wanted what every jilted Metallica fan wants: A return to the glory days. But is that possible, after everything that has happened to the band, and its once-proud loyalists? Even if it isn't, the band is going to shoot for it anyway.

Exhibit A? Master of Puppets is popping up everywhere in the media assault for Metallica's latest effort Death Magnetic. The most revealing culprit lately is an interview Hetfield conducted for VH1 and MTV.

"[Rick Rubin] told us, 'Think back to Master of Puppets,'" Hetfield told VH1. "'What were you doing? What were you thinking? What were your influences? What bothered you? What was around you? Where did that hunger come from?'"

Rubin's psychoanalytic time travel had the goal of returning to band to its hungrier years. But that is hard to do when, for example, you're being interviewed by MTV, who wouldn't even talk to you back when you were making Master of Puppets. Or when you're stone-cold rich, auctioning your art collection and hating on downloaders who you believe are slicing off tiny chunks of your pie in the sky. Times have changed; trying to wind back the clock is a pose, and metalheads usually hate posers with a passion.

"Old-school metal is huge and coming back, and there's so many people wanting to play, and get riffy again, get solo," Hetfield claims. "It's like us starting over again."


Dus. Ze gaan het iig proberen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-08-2008 2:17 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 augustus 2008 11:40 schreef spectre het volgende:
...
Dringt het door Muti?

Edit: Roots voor Black Album?
We hebben het hier over Black Album, lezen is moeilijk


Sorry ik had hier idd over Load; verkeerd gelezen idd; wellicht uit irritatie; godverdomme zeg

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-08-2008 2:18]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Rottend-Vleesch
Caffeine Satanist.
Usericon van Rottend-Vleesch
Posted 17-08-2008 8:08 by Rottend-Vleesch Profiel van Rottend-Vleesch

quote:
Op 16 augustus 2008 17:09 schreef De Tegenpartij het volgende:
"According to James Hetfield, producer Rick Rubin wanted what every jilted Metallica fan wants: A return to the glory days. But is that possible, after everything that has happened to the band, and its once-proud loyalists? Even if it isn't, the band is going to shoot for it anyway.

Exhibit A? Master of Puppets is popping up everywhere in the media assault for Metallica's latest effort Death Magnetic. The most revealing culprit lately is an interview Hetfield conducted for VH1 and MTV.

"[Rick Rubin] told us, 'Think back to Master of Puppets,'" Hetfield told VH1. "'What were you doing? What were you thinking? What were your influences? What bothered you? What was around you? Where did that hunger come from?'"

Rubin's psychoanalytic time travel had the goal of returning to band to its hungrier years. But that is hard to do when, for example, you're being interviewed by MTV, who wouldn't even talk to you back when you were making Master of Puppets. Or when you're stone-cold rich, auctioning your art collection and hating on downloaders who you believe are slicing off tiny chunks of your pie in the sky. Times have changed; trying to wind back the clock is a pose, and metalheads usually hate posers with a passion.

"Old-school metal is huge and coming back, and there's so many people wanting to play, and get riffy again, get solo," Hetfield claims. "It's like us starting over again."


Dus. Ze gaan het iig proberen.




Eehm, zeiden ze dat niet met St Anger ook al?
We gaan terug naar de roots blablablabla.


More Evil0r Than Skelet0r


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 17-08-2008 8:12 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 17 augustus 2008 8:08 schreef Rottend-Vleesch het volgende:

Eehm, zeiden ze dat niet met St Anger ook al?

Qua Spartaanse aanpak ja, maar niet persé qua stijl.


Rottend-Vleesch
Caffeine Satanist.
Usericon van Rottend-Vleesch
Posted 17-08-2008 9:49 by Rottend-Vleesch Profiel van Rottend-Vleesch

quote:
Op 17 augustus 2008 8:12 schreef Hexegot het volgende:
Qua Spartaanse aanpak ja, maar niet persé qua stijl.


Dan nog, ben wel benieuwd, alleen heb ik persoonlijk de lat tamelijk laag liggen wat Metallica betreft tegenwoordig.

*zet toch maar es fijn Blackened op*


More Evil0r Than Skelet0r


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-08-2008 13:03 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 17 augustus 2008 2:17 schreef Mutilator het volgende:
Sorry ik had hier idd over Load; verkeerd gelezen idd; wellicht uit irritatie; godverdomme zeg
Uit irritatie?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


watery black
Usericon van watery black
Posted 17-08-2008 15:31 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 16 augustus 2008 13:11 schreef Burzum het volgende:
Nogmaals die plaat is ook gewoon vet. Je hoeft je echt niet te gaan verdedigen omdat je die plaat gaaf vind

Bovendien heb ik altijd gelijk dus zit je goed, specding


degene die beweert dat die plaat slecht is mag eens een sandman of een sad but true live meepikken. oh, en fuel was ook tegek live vlammenwerpers ftw!!!


optreden was megavet vrijdag, toppunt was het vuurwerk tijdens one. heb de hele tijd met kippevel gestaan, en niet omdat het koud was. super setlist trouwens ook


Creeping Death
Fuel
Wherever I May Roam
Harvester Of Sorrow
The Unforgiven
Cyanide
...And Justice For All
No Remorse
Fade To Black
Master Of Puppets
Damage, Inc.
Nothing Else Matters
Sad But True
One
Enter Sandman
- - - - -
Die, Die My Darling
Motorbreath
Seek And Destroy


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-08-2008 15:32 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

No remorse... Gaaf!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


watery black
Usericon van watery black
Posted 17-08-2008 15:35 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 17 augustus 2008 15:32 schreef De Tegenpartij het volgende:
No remorse... Gaaf!


+1

ging ook nog een paar tandjes harder dan op de cd, kon het niet eens bijhouden met meebrullen


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-08-2008 18:48 by Lionheart Profiel van Lionheart

Geen Disposable Heroes, jammer.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 17-08-2008 18:52 by 6sic6 Profiel van 6sic6

quote:
Op 17 augustus 2008 15:31 schreef watery black het volgende:
sandman



Wat blijf ik dat een verschrikkelijk vervelend nummer vinden

Hoogtepunt van vrijdag vond ik toch wel Damage Inc


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-08-2008 18:57 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 17 augustus 2008 18:52 schreef 6sic6 het volgende:
Hoogtepunt van vrijdag vond ik toch wel Damage Inc




En wat speelde Kirk die solo lekker strak


Faustian Spirit of the Earth


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 17-08-2008 19:12 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 17 augustus 2008 15:31 schreef watery black het volgende:

Creeping Death
Fuel
Wherever I May Roam
Harvester Of Sorrow
The Unforgiven
Cyanide
...And Justice For All
No Remorse
Fade To Black
Master Of Puppets
Damage, Inc.
Nothing Else Matters
Sad But True
One
Enter Sandman
- - - - -
Die, Die My Darling
Motorbreath
Seek And Destroy



was dat de set... goddomme.... dan had ik daar ook echt wel even bij willen zijn....

dat ziet er behoorlijk gemeen uit...




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-08-2008 19:13 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

+1

Sowieso Metallica nog nooit live gezien

Moet toch echt wel eens gebeuren.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 17-08-2008 19:14]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-08-2008 19:52 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Blackened had er nog wel bij gemogen van mij. Maar idd, vette setlist.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 17-08-2008 20:16 by Sadistic Sinner Profiel van Sadistic Sinner

Toch een aantal nummers ingewisselt voor die nieuwe, Ride the lightning, For whom the Bell tolls, The 4 horsemen.
Motorbreath is een verrassing.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen