|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
135 euro... Zal allemaal best waar voor je geld zijn, maar we hebben het dus over zo'n 300 gulden... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vijfhonderd schelpen en dertig geiten! |
|
quote: Dat hebben we helemaal niet Daarbij moet je ook de inflatie van de afgelopen 9 jaar verwerken om tot een enigszins zinnig vergelijk te komen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wat een gemuggezift weer Zelthor.. Punt is dat je veel te flink mag aftikken voor wat extra prullaria... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja, hap maar quote: D'uh. Gelukkig is het -->MAG<--. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zulke prijzen werken dus downloaden in de hand.. @Count usher: wel interessant mbt de demo versies.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja, tuurlijk, want de gewone versie kost ook 135 euro! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Welke versies zijn er allemaal dan? Mijn interesse ligt in een gewone cd versie met die demo opnames erbij. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-09-2008 12:33] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat is er helaas niet, dus in zoverre heb je wel gelijk. Dat zal voor de demo versies dan inderdaad downloaden worden Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dat bedoel ik maar. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
In ieder geval duidelijk dat die box dus niet op jou was gericht Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nou ja, ik dan. En ik reken idd nog steeds om, ja. Maar je hebt gelijk, hoor. In het gulden tijdperk had die box veel minder gekost. Rrrrright. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: 135 euro nu was met 2,5 procent inflatie toen 103 euro ofwel 227 gulden. Nog steeds veel geld natuurlijk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
[ouwelullenmodus]Dát was mijn punt, ja.[/ouwelullenmodus] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat wist ik ook wel Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hé! Waar hadden we het ook alweer over? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Geen idee Volgens mij ben jij gewoon bang om het te kopen omdat een doodskist in huis je teveel aan je eigen sterfelijkheid doet denken, ouwe! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zijn die demo opnames al gelekt? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-09-2008 12:55] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Man, ik slaap in zo'n ding! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: quote: Nog niet gezien op KT in ieder geval. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
de cd hoes ziet er niet uit, maar nu ik het cd-tje in mijn handen heb is t boekje geniaal! |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:En dat alleen maar omdat ze een cd uitbrengen die afgaande op Count Usher qualitatief minder is dan het demomateriaal.... [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 14-09-2008 0:02] |
|
quote: En vlag, tshirt etc downloaden gaat zo lastig. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |