|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: +1 Een kleine snol zit zo vol. |
|
Is die Guitar Hero versie ook op een of andere manier te beluisteren op een gewone pc? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Het geluid doet nog het meest denken aan dat van de geslaagde Mercyful Fate-medley van Garage Inc. Luister maar eens naar 'Cyanide', een van de brutere hoogtepunten van Death Magnetic. http://frontpage.fok.nl/review/8108 Euh... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Net ff op Pirate Bay en Isohunt gekeken en daar kun je Death Magnetic uit GH3 (of GHIII) makkelijk vinden. Ook als Flac. |
|
quote: Thanks! Hier zat ik op te wachten; het wordt op deze manier zo onderhand een flink Download fest! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-09-2008 22:45] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hahaha, wat onvoorstelbaar slecht zeg! JEZUS! Dan kan je nog "Metallica" voor je hebben, als mastering techneut doe je dat toch gewoon niet! Uit liefde voor het ambacht, bijvoorbeeld! ARGH!!! |
|
Maar waarom kan het op die gitaarhero dan wel? Let wel, ik heb de ballen verstand over dat soort dingen als decompressie en shit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Omdat ze voor GH de mastertapes krijgen, waarvoor ze al heel specifiek op het (gitaar)geluid moeten ingrijpen om de wegvallende tonen te simuleren et cetera Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik krijg er een beetje een Manowar-gevoel bij. Een doorgesnoven Lars die tegen de mastering enineer brult dat het "FUCKING LOUDER" moet omdat het "THE FUCKING LOUDEST RECORD ON THE FUCKING PLANET!12!!one!1!" moet worden.. |
|
Hihi. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik zie hem al zo de huizen van Death Magnetic eigenaren binnenvallen onder het slaken van die kreten Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Metallica is onderhand meer een bedrijf dan een band. |
|
quote:Ah, dus St. Anger en de te luide mastering van de nieuweling zijn enkel bedrijfsongevalletjes |
|
Ah, dan zijn ze daar waarschijnlijk voor verzekerd. |
|
quote: Ok bedankt man, ik ga gelijk eens kijken, ben wel benieuwd eigenlijk! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Net even vergeleken, maar dat verschil is echt enorm zeg!! De Guitar Hero versie klinkt beduidend aangenamer. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ach, over een maand of 2 dan zal Metallica waarschijnlijk "onder druk" van de fans een re-master uitbrengen die wel goed is. Kan iedereen die ontevreden is hem zo omruilen tegen de goede (of evt met kleine bijbetaling voor de bonusnr die er dan bij op komt) wetende dat de echte fans de goede erbij kopen voor de volledigheid. Kortom kassa! Een kleine snol zit zo vol. |
|
Het zou betekenen dat Lars en Co. prima zakenlui zijn! |
|
quote: Dat is ook het enige waar ze nu nog echt goed in zijn.. Windhandel. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Het gelduitgevende publiek maakt Metallica zo succesvol... Dus wie zijn de ware sukkels? |
|
Publiek, dat afgestraft wordt voor hun vertrouwen in de band om een goed product voor hun centen aangeboden te krijgen...ik neem aan dat, nadat deze info meer bekend wordt, de verkopen flink zullen stagneren.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat denk ik niet....Mensen zijn en blijven graag dom. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Lijkt me inderdaad ook niet, nee. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Vooral wat betreft bands in een grootte van Metallica, Iron maiden, Slayer etc. Al brengen die een jodelcd ism gerard joling uit dan zullen er plenty mensen zijn die em kopen en die op een forum gaan lopen verkondigen dat het de beste metal cd ooit is. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |