|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nieuws dus: Swiss TV in German anthem blunder Swiss television has made an embarrassing error during live coverage of the European Championship football match between Germany and Austria. The national channel SRG ran subtitles to Germany's national anthem including the obsolete first verse - ignored since the fall of the Third Reich. "Deutschland, Deutschland ueber alles" or "Germany, Germany above everything", was popular under the Nazis' rule. The third verse, on its own, became the anthem following unification in 1990. The third verse, which begins "unity and justice and liberty for the German fatherland", was sung by Germans in the west of the country after World War II. And that verse alone became the official anthem after East and West Germany unified. The error was described as "inexcusable" by a spokesman for Swiss Text, a subsidiary of SRG, responsible for subtitling services. According to an interview in the Swiss newspaper Blick, the spokesman said two young sports editors were at fault, and that the mistake was a result of poor research. The anthem was written by poet Heinrich Hoffmann von Fallersleben in 1841. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Een plus een plus een plus een... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
is +1 nu ook al verboden edit: dat werd tijd ook!@ [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-06-2008 20:20] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nu een week dus, ivm stacking. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 18-06-2008 20:23] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Ok, dan snap ik het. Ik had de mods hoger zitten.. sorry tjeu Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Maakt niet uit. Ik vind het wel vreemd dat een mod op myspace iemand openlijk de ziekte die niet genoemd wordt wenst, maarja, dat is niet ZM natuurlijk. Nieuws! quote: Hehehe, ouwe Rotten.... LOL www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Op basis waarvan is godsnaam??? |
|
quote: Op basis van de bijbel is gods naam.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:"nieuwstopic". Voor andere dingen is het vrij makkelijk mijn mailadres te zoeken, je kan het, heus! Zelfde geldt voor Thieu. Als je wist wat die flikker me geflikt heeft zou je hem niet eens die ziekte wensen, maar direct met desnoods een dure Gibson het daglicht uit zijn ogen slaan. Nu weer nieuws, graag! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Goede manier om onderstaand advies waarde te geven quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
De streekbussen gaan weer rijden. De vakbonden hebben de chauffeurs opgeroepen morgen hun acties te beëindigen. Mogelijk rijden de bussen vanavond al weer, maar daarvoor kunnen de bonden geen garanties geven omdat er bijvoorbeeld nog accu's moeten worden opgeladen. De oproep komt na de toezegging van staatssecretaris Huizinga om de provincies 16 miljoen euro te geven waarmee ze het CAO-conflict kunnen oplossen. EINDELIJK... Het is de lichtinval ;') |
|
kut, kon je eindelijk weer beetje fatsoenlijk fietsen in de stad... Je moeder. |
|
quote: oh dus omdat hij niet lief tegen jou was mag het wel ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Is het wel gepast om sexuele geaardheid als krachtterm te gebruiken? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
hou je bek joh vuile homopenis! Homohersenen Brein homoseksueel lijkt op dat van andere sekse Links Homohersenen lijken meer op vrouwenhersenen dan op een heteromannenbrein en de hersenen van een lesbiënne vertonen meer overeenkomsten met die van een heteroman dan met een heterovrouw. Pakweg honderd telefoontjes per dag, stapels dreigbrieven en bommeldingen kreeg Dick Swaab toen hij in 1989 wereldkundig maakte dat de hersenen van homo’s en hetero’s er anders uitzagen. En suggereerde dat homofilie niet is aangeleerd, maar aangeboren. De Amsterdamse hersenonderzoeker had het destijds over een specifiek deel van het brein, de hypothalamus. Ivanka Savic en Per Lindström, neurowetenschappers aan het Karolinska Instituut in Stockholm, hebben nu ontdekt dat de hersenen van homo’s en hetero’s in meer opzichten van elkaar verschillen. Die vondst publiceren ze deze week in het wetenschappelijke tijdschrift PNAS. Savic en Lindström lichtten niet het hele brein door, maar keken – net als Swaab – naar specifieke delen. Zo vergeleken ze de omvang van de beide hersenhelften van homo’s met die van hetero’s, bepaalden ze de grootte van de kleine hersenen en keken naar de amygdala, een amandelvormige concentratie van hersencellen. Die speelt een belangrijke rol bij de verwerking van emoties. Of beter gezegd: zé spelen een belangrijke rol bij de verwerking van emoties, want een mens heeft twee amydala’s. In elke hersenhelft één. De onderzoekers bestudeerden de hersenen van in totaal negentig mannen en vrouwen met behulp van MRI en PET-scans. De resulaten zijn verbazingwekkend eenduidig. Net als mannen bleken lesbiënnes asymmetrische hersenen te hebben. De rechterhelft was net wat groter dan de linker. Bij homo’s en heterovrouwen waren de beide hersenenhelften gelijk. Ook als het ging om de amygdala en verbindingen daarvan met andere hersengebieden, leken de hersenen van homofiele proefpersonen meer op die van het andere geslacht, dan op die van de heteroseksuele seksegenoten. Metingen aan de kleine hersenen leverden niks opvallends op. Die waren bij alle proefpersonen symmetrisch en ongeveer even groot. De structurele verschillen tussen de hersenen van homoseksuelen en die van heteroseksuele proefpersonen van hetzelfde geslacht kunnen niet simpelweg het resultaat zijn van aangeleerd gedrag, schrijven de onderzoekers in PNAS. Aldus is het artikel een stevige ondersteuning voor wat Swaab jaren geleden al beweerde: homofilie is aangeboren. Bombrieven zal deze bewering anno 2008 niet veel meer opleveren, zegt Dick Swaab. “Nee, dat was toen. Ik ken Ivanka Savic en heb haar wel eens gevraagd of ze er last van heeft. Maar dat viel erg mee, zei ze. Nauwelijks.” [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 19-06-2008 1:45] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Misschien dat jij buiten ZM geen leven hebt, en dat spijt me dan enorm voor je. Ik heb buiten ZM wél een leven, wat deze lijer probeert onaangenamer te maken. Wij mensen die buiten ZM een leven hebben volgen andere regels dan die hier op dit forum gelden, Elite. Trek eens een schoon shirt aan en waag je buiten de deur. Snuif de buitenlucht op, geef je buurman eens een hand. Succes! quote: (SN) Waarom willen die baardmensen niet dat er geprobeerd wordt iets beters van dat middeleeuwse geitenland te maken? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Omdat de Amerikanen ze aan macht en glorie hebben laten ruiken en hen daar toe de middelen verschaft hebben Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Haha, maar jaren geleden zou jij wel hebben lopen juichen toen die commies uit Afghanistan werden getrapt. Alles komt met een prijs, en het mongolide langetermijn beleid van Amerika wbt Afghanistan met een erg hoge. (@greycloak) [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 19-06-2008 10:03] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Dude... rustig Mail hem anders, je kan het Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:+1 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Doet GC wel vaker. In de post waarin hij zegt dat men moet mailen zelf nog even doorzeuren over de discussie die gaande is, maar die dus per mail moet worden uitgevochten. Sneaky! Als geen mod zijnde kan ik dat niet. Maar ik doe het wel door mijn offtopic bericht op te fleuren met een irrelevant nieuwsfeitje. Japan krijgt zelfmoordgolf niet onder controle Uitgegeven: 19 juni 2008 10:26 TOKIO - Twee jaar geleden lanceerde de Japanse overheid een plan om het aantal zelfmoorden in het land van de rijzende zon terug te dringen. ANP Maar uit donderdag gepubliceerde jaarcijfers van de politie blijkt dat het beleid nog niet aanslaat. Vorig jaar pleegden volgens de politie 33.093 Japanners zelfmoord. Dat is een stijging van 2,9 procent ten opzichte van 2006. Het is het tiende jaar op rij dat het cijfer boven de 30.000 ligt. Japan kent een van de hoogste aantallen zelfmoorden ter wereld. Record Het recordjaar was 2003. Toen pleegden 34.427 Japanners zelfmoord. Depressie was in 2007 oorzaak nummer een voor een Japanner om zichzelf van het leven te benemen (18 procent van alle gevallen). Ziekte en schulden zijn andere belangrijke oorzaken. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 19-06-2008 11:02] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
[voor privévragen zie mailadres] [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 19-06-2008 12:31] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
[Daar is het loltopic voor] Nog nieuws, behalve dat er users zijn die niet snappen waarvoor diverse topics zijn aangemaakt, en users die hints aangaande privévragen niet begrijpen? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 19-06-2008 13:11] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: (SN) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |