IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic. Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2008 13:43 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 juni 2008 12:54 schreef Greycloak het volgende:
Dus na Nederland daalt overal de waarde van de vrijheid van meningsuiting. Topper!

Hij uit met dat shirt geen mening, maar het is uiteraard wel stom dat hij hierdoor in de problemen komt.
quote:
Op 27 juni 2008 12:54 schreef Greycloak het volgende:
En speciaal voor de heppie fjoe die denken dat ik alleen maar negatief over moslims denk

Graag gedaan, alleen het wordt me lastig gemaakt om het niet te doen.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-06-2008 13:45]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 27-06-2008 14:19 by Jällö Profiel van Jällö

"Celstraf voor 'modellenscout' uit Ede"
http://www.nu.nl/news/1631130/50/Celstraf_voor_%27modellenscout%27_uit_Ede.html

Ik dacht al, wat is het de laatste stil rond Kimmeys modellenwerk...


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2008 14:21 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 juni 2008 14:19 schreef Jällö het volgende:
"Celstraf voor 'modellenscout' uit Ede"
http://www.nu.nl/news/1631130/50/Celstraf_voor_%27modellenscout%27_uit_Ede.html

Ik dacht al, wat is het de laatste stil rond Kimmeys modellenwerk...

Dank u! Die bedoelde ik hiermee:
quote:
Op 27 juni 2008 12:45 schreef ZelThoR het volgende:
Zeer kwalijk, ja. Zeker gezien een webcamsexer van dezelfde rechtbank twee jaar (IIRC) kreeg.


Erg raar constrast dus met die werkstraf van die agent...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-06-2008 16:01 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 juni 2008 13:43 schreef ZelThoR het volgende:
Hij uit met dat shirt geen mening, maar het is uiteraard wel stom dat hij hierdoor in de problemen komt.

Hij uit met dat shirt de mening van de leden van COF, en geeft daarmee aan die mening te delen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2008 16:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

volgens mij kunnen we het hem beter zelf vragen,

misschien uit hij gewoon een nood aan aandacht


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-06-2008 16:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 27 juni 2008 16:01 schreef Greycloak het volgende:
Hij uit met dat shirt de mening van de leden van COF, en geeft daarmee aan die mening te delen.
Jij bent dus een nazi? Kijken de naar je avatar ...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2008 16:12 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 juni 2008 16:10 schreef Jenje het volgende:
Jij bent dus een nazi? Kijken de naar je avatar ...

Nee, hij vindt HB een nazi.
quote:
Op 27 juni 2008 16:01 schreef Greycloak het volgende:
Hij uit met dat shirt de mening van de leden van COF, en geeft daarmee aan die mening te delen.

Het is geen mening, het is een belediging van een fictief persoon


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2008 16:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 27 juni 2008 16:10 schreef Jenje het volgende:
Jij bent dus een nazi? Kijken de naar je avatar ...


Volgens mij is het zo'n seksuele fetish zoals Max Mosley...


signature


WMP
Usericon van WMP
Posted 27-06-2008 20:05 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 27 juni 2008 11:15 schreef Rotzak het volgende:
Oh nee hoor, studentjes hadden niet verwacht dat die boze ME'ers wel eens zouden kunnen slaan, krijgen ze een pets en dan is het huilie huilie, niks met een politiestaat te maken je moet maar gewoon zorgen dat jij je gedraagt, en als jij je misdraagt dan moet je zorgen dat je de ME niet in je nek krijgt.


Ik weet niet of je de beelden kent, maar het waren dus géén ME-ers, maar 'gewone' politie-agenten. Daarnaast geef je blijkens je uitlatingen de wet totaal niet te kennen (die verbiedt namelijk wat jij propageert), dus zwets je, wederom, compleet uit je nek.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-06-2008 20:12 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 27 juni 2008 20:05 schreef WMP het volgende:
Ik weet niet of je de beelden kent, maar het waren dus géén ME-ers, maar 'gewone' politie-agenten. Daarnaast geef je blijkens je uitlatingen de wet totaal niet te kennen (die verbiedt namelijk wat jij propageert), dus zwets je, wederom, compleet uit je nek.


Ik weet niet wat Rotzak propageert want het is meestal onsamenhangend gezwets maar om de stelling dat als de wet iets verbiedt dat je dan je bek moet houden moet ik wel hartelijk lachen; met name wanneer door iemand uit breed begrepen links activistische kringen geopperd. Deze staan namelijk ook niet bepaald bekend om hun stricte naleving van de wetten.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-06-2008 21:01 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Waren het maar ME'ers, die hebben wat meer verstand van zaken mbt dit soort situaties.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-06-2008 21:01 by mental Profiel van mental

Links is kut. rechts is kut. me ers zijn kut. polen zijn kut.


Fuck the world and fuck you


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-06-2008 21:02 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Kut is gelukkig ook kut, dat dan weer wel.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-06-2008 21:06 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 27 juni 2008 21:01 schreef mental het volgende:
Links is kut. rechts is kut. me ers zijn kut. polen zijn kut.


Wat heb jij met kut of niet eigenlijk?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-06-2008 21:08 by mental Profiel van mental

quote:
Op 27 juni 2008 21:06 schreef Lionheart het volgende:
Wat heb jij met kut of niet eigenlijk?
jouw posts zijn kut.


Fuck the world and fuck you


WMP
Usericon van WMP
Posted 27-06-2008 21:31 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 27 juni 2008 20:12 schreef Chelman het volgende:
Ik weet niet wat Rotzak propageert want het is meestal onsamenhangend gezwets maar om de stelling dat als de wet iets verbiedt dat je dan je bek moet houden moet ik wel hartelijk lachen; met name wanneer door iemand uit breed begrepen links activistische kringen geopperd. Deze staan namelijk ook niet bepaald bekend om hun stricte naleving van de wetten.....


Dat is 'm nou juist: Rotzak vindt dat de wet strenger nageleefd moet worden, maar kent 'm blijkbaar dus niet eens (goed).

En vanuit een 'linkse' blik: om de wet effectief te kunnen breken en weten waar je rechten zich bevinden, is het handig om de wet goed te kennen, zodat je weet wat je kan verwachten.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 27-06-2008 21:40]


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 27-06-2008 21:33 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 27 juni 2008 21:08 schreef mental het volgende:
jouw posts zijn kut.


Lekker hè?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-06-2008 21:54 by mental Profiel van mental

quote:
Op 27 juni 2008 21:33 schreef Lionheart het volgende:
Lekker hè?
Als ze nou nog nat waren....


Fuck the world and fuck you


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-06-2008 21:59 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

En dat om zo'n kut wii...

Schoolboy found hanged after his father confiscated his new Wii

A boy of 13 hanged himself with his school tie after his father confiscated a computer game.

Jake Roberts wanted to play it on his Nintendo Wii console but couldn't because his sister was watching TV.

An argument developed and when his father confiscated the game Jake stormed to his room. Hours later he was discovered hanging from his bed by his father.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1029685/Schoolboy-hanged-father-confiscated-new-Wii.html


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-06-2008 22:14 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 juni 2008 12:42 schreef Jenje het volgende:
Ex-agent bestraft voor verkrachting kind
Uitgegeven: 27 juni 2008 10:23
Laatst gewijzigd: 27 juni 2008 10:23

ARNHEM - De rechtbank in Arnhem heeft een 45-jarige ex-politieagent uit Bennekom vrijdag een werkstraf van 200 uur opgelegd voor verkrachting van een 14-jarig meisje in de zomer van 2006. De straf is gelijk aan de eis van de officier van justitie.

De rechtbank hield er bij de strafmaat rekening mee dat de ex-werknemer van de politie Gelderland-Midden ook al ontslag heeft gekregen.

De verdediging van H.W. trok tijdens de behandeling van de rechtszaak de geloofwaardigheid van het betrokken meisje in twijfel. De rechtbank verwerpt dat, omdat drie getuigen hebben verklaard dat de ex-agent tegenover hen heeft toegegeven dat hij het kind heeft verkracht.

Ook heeft de Bennekommer aan twee getuigen e-mails gestuurd waarin hij gedeeltelijk bevestigt wat er is gebeurd, aldus de rechtbank.


Ah kindermisbruik mag!
quote:
De rechtbank in Assen heeft de 21-jarige profvoetballer Mustafe Ahmed veroordeeld tot dertig maanden celstraf voor het verkrachten van een 56-jarige vrouw. De voetballer verklaarde dat de vrouw vrijwillig seks met hem had na een discotheekbezoek

Ahmed, die in het Drentse Noordenveld woont, pleegde het misdrijf vorig jaar in de nacht van 21 op 22 juli op het Duitse vakantie-eiland Borkum, waar hij met zijn club BV Veendam op trainingskamp was.

De voetballer was bebloed en zei dat hij was mishandeld, maar dit vond de rechtbank niet geloofwaardig. Zijn verwondingen bleken veroorzaakt door het slachtoffer, dat zich hevig verzette toen Ahmed haar van haar fiets sloeg en wilde verkrachten.

(SN)

Diskrimmenazi!

...en ik meen het ook nog. Waarom die agent niet? Voorbeeldfunctie, hallo!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 27-06-2008 22:29 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Godverdegodver, de doodstraf voor dat soort 'mensen'!!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-06-2008 22:33 by mental Profiel van mental

stoute Ahmed. ach een uurtje of wat straten schoonmaken en meneer is klaar.


Fuck the world and fuck you


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-06-2008 22:49 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 juni 2008 22:29 schreef Leviathanica het volgende:
Godverdegodver, de doodstraf voor dat soort 'mensen'!!
+1


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-06-2008 1:34 by Chelman Profiel van Chelman

quote:



Woont u in Velsen en heeft u nog EK-versiering hangen? Snel weghalen dan! Als u dit niet voor 5 juli doet, mag u over twee jaar tijdens het WK geen oranje vlaggetjes meer aanbrengen, zo meldt de IJmuider Courant.

Er zal een lijst worden opgesteld van Velsenaren die de oranjespullen na volgende week zaterdag nog niet hebben opgeruimd. Wie op die lijst staat en in 2010 de straat weer oranje wil kleuren, krijgt de gemeente op bezoek.

"We zullen de vlaggen dan direct weghalen", aldus een woordvoerder van de gemeente, die vindt dat twee weken na de uitschakeling van Nederland de oranjeversieringen wel weg mogen zijn.



Haha..ambtenaren. God damn, het lijkt alsof men opeens hun IQ ziet halveren zodra ze bij de overheid werken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-06-2008 13:22 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Bon Bini vakantiegangers. Hierbij een negatief reisadvies voor de Antillen. Nou ja, dat is misschien wat kort door de bocht, hou het maar op Curaçao. Daar wordt op dit moment gejaagd op alles en iedereen die Nederlands spreekt dan wel een Nederlands uiterlijk heeft. Een aantal Nederlanders is het ziekenhuis ingeslagen. En dat allemaal omdat Nederland Curaçao onder financiële curatele heeft gesteld. Dat is tegen het zere been en dus besloot een woedende volksmenigte haar woede te bekoelen op een groep Nederlandse stagiairs werkzaam in de toeristenindustrie. Moet je maar niet werken. Want van werken krijg je het warm en het is daar al zo warm. Of zoals eiland-kenner Gelt Dekker in 2006 stelde: "De arbeidsethiek bij velen gaat niet veel verder dan luiheid, domheid en diefstal van alles wat los en vast zit." Liever geen werkgelegenheid, liever armoede en ongebreidelde misdaad, liever alle investeerders wegjagen, dan zelf, als bevolking, een kleine bijdrage leveren aan de groei van de toeristenindustrie op Curaçao, is het motto van de luid schreeuwende meute. Welnu, diezelfde schreeuwende meute heeft Nederlanders in niet mis te verstane bewoordingen te kennen gegeven zo snel mogelijk te vertrekken. "Oprotten naar jullie eigen land. Wij mogen daar niet zijn, dus jullie hier ook niet." Prettige vakantie allemaal. Gewoon op de all-inclusive Van der Valk compound blijven en de gratis stranden (Santa Cruz, Groot Knip) mijden, want daar stikt het van de Hakki Hakki negers...

(GS)

Of je gaat gewoon naar Scandinavië of Duitsland op vakantie. Stukken mooier dan dat "exotische paradijs". En de inboorlingen zijn leuker natuurlijk.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen