![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"Celstraf voor 'modellenscout' uit Ede" http://www.nu.nl/news/1631130/50/Celstraf_voor_%27modellenscout%27_uit_Ede.html Ik dacht al, wat is het de laatste stil rond Kimmeys modellenwerk... ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Dank u! Die bedoelde ik hiermee: quote: Erg raar constrast dus met die werkstraf van die agent... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Hij uit met dat shirt de mening van de leden van COF, en geeft daarmee aan die mening te delen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
volgens mij kunnen we het hem beter zelf vragen, misschien uit hij gewoon een nood aan aandacht signature ![]() |
|
quote:Jij bent dus een nazi? Kijken de naar je avatar ... ![]() |
|
quote: Nee, hij vindt HB een nazi. quote: Het is geen mening, het is een belediging van een fictief persoon ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Volgens mij is het zo'n seksuele fetish zoals Max Mosley... signature ![]() |
|
quote: Ik weet niet of je de beelden kent, maar het waren dus géén ME-ers, maar 'gewone' politie-agenten. Daarnaast geef je blijkens je uitlatingen de wet totaal niet te kennen (die verbiedt namelijk wat jij propageert), dus zwets je, wederom, compleet uit je nek. ![]() |
|
quote: Ik weet niet wat Rotzak propageert want het is meestal onsamenhangend gezwets maar om de stelling dat als de wet iets verbiedt dat je dan je bek moet houden moet ik wel hartelijk lachen; met name wanneer door iemand uit breed begrepen links activistische kringen geopperd. Deze staan namelijk ook niet bepaald bekend om hun stricte naleving van de wetten..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Waren het maar ME'ers, die hebben wat meer verstand van zaken mbt dit soort situaties. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Links is kut. rechts is kut. me ers zijn kut. polen zijn kut. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Kut is gelukkig ook kut, dat dan weer wel. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Wat heb jij met kut of niet eigenlijk? ![]() |
|
quote:jouw posts zijn kut. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Dat is 'm nou juist: Rotzak vindt dat de wet strenger nageleefd moet worden, maar kent 'm blijkbaar dus niet eens (goed). En vanuit een 'linkse' blik: om de wet effectief te kunnen breken en weten waar je rechten zich bevinden, is het handig om de wet goed te kennen, zodat je weet wat je kan verwachten. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 27-06-2008 21:40] ![]() |
|
quote: Lekker hè? ![]() |
|
quote:Als ze nou nog nat waren.... ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
En dat om zo'n kut wii... Schoolboy found hanged after his father confiscated his new Wii A boy of 13 hanged himself with his school tie after his father confiscated a computer game. Jake Roberts wanted to play it on his Nintendo Wii console but couldn't because his sister was watching TV. An argument developed and when his father confiscated the game Jake stormed to his room. Hours later he was discovered hanging from his bed by his father. http://www.dailymail.co.uk/news/article-1029685/Schoolboy-hanged-father-confiscated-new-Wii.html En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: quote: (SN) Diskrimmenazi! ...en ik meen het ook nog. Waarom die agent niet? Voorbeeldfunctie, hallo! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Godverdegodver, de doodstraf voor dat soort 'mensen'!! ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
stoute Ahmed. ach een uurtje of wat straten schoonmaken en meneer is klaar. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:+1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Haha..ambtenaren. God damn, het lijkt alsof men opeens hun IQ ziet halveren zodra ze bij de overheid werken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: (GS) Of je gaat gewoon naar Scandinavië of Duitsland op vakantie. Stukken mooier dan dat "exotische paradijs". En de inboorlingen zijn leuker natuurlijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |