|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
16 Gewonden bij open dag Franse commando's Uitgegeven: 29 juni 2008 22:13 Laatst gewijzigd: 29 juni 2008 22:32 CARCASSONNE - Zestien mensen, onder wie enkele kinderen, zijn zondag gewond geraakt nadat een militair echte kogels in plaats van losse flodders had afgevuurd tijdens een open dag in de Zuid-Franse plaats Carcassonne. Inertia Stock Vier van de gewonden -onder wie een kind van 3- zijn er slecht aan toe, zeiden de autoriteiten in het departement Aude. De meeste gewonden zijn burgers, slechts één is militair. Parachutisten van de marine lieten zien welke technieken ze gebruiken wanneer ze gijzelaars moeten bevrijden. Het is nog onduidelijk hoe het mogelijk was dat er echte kogels in de wapens zaten. De prefect van de regio L'Aude, Bernard Lemaire, vermoedt dat het om een ongeluk gaat. Een militair is vastgenomen. De Franse president Nicolas Sarkozy wacht vol ongeduld op de uitkomsten van het politieonderzoek. (c) ANP spelfout weggehaald... |
|
Foutje bedankt... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
stiekem humor |
|
Stiekem mijn rede om nooit naar dat soort dagen te gaan, plus het feit dat het mij werkelijk geen ene reet boeit.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Even Apeldoorn bellen?? Against God and Government |
|
PvdA gaat in de retail? Nieuwe supermarktformule voor allochtonen Uitgegeven: 28 juni 2008 15:24 Laatst gewijzigd: 30 juni 2008 06:44 MAASSLUIS - In Maassluis opent volgende maand de eerste Multisuper, een supermarktformule voor allochtone ondernemers. Dat meldt het vakblad Supermarkt Actueel. De formule richt zich op buurtsupers met een vloeroppervlakte van maximaal 200 vierkante meter. Winkeliers die zich aansluiten bij Multisuper kunnen tegen een maandelijkse bijdrage van 400 euro rekenen op ondersteuning bij onder meer winkelaankleding, assortimentsamenstelling en administratie. Verwachting Multisuper Nederland verwacht dat zich tegen het eind van het jaar circa honderd allochtone ondernemers hebben aangesloten bij de nieuwe formule. In 2009 moet dat aantal zijn verdubbeld. |
|
Triest! Meer kan ik er niet van maken Against God and Government |
|
Waren de Aldi en Lidl niet genoeg? |
|
Een maandelijks bedrag van 400 euro!! Laat ze toch lekker aids krijgen daar in Den Haag. Against God and Government |
|
quote: Ze krijgen niks van de overheid; dat bedrag moeten ze aan Multisuper betalen om mee te mogen doen, flapdrol Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Het lijkt er mss op dat de macht van de Dollar afneemt, maar de oliehandel/OPEC is nou juist de stok achter de deur. Veel landen (zoals Japan) zouden wellicht overstappen naar de Euro voor wereldhandel als je hiermee ook olie zou kunnen kopen. Echter, als de hele wereld in Euros gaat handelen, moeten de VS geld verdienen ipv. drukken en stort het kaartenhuis in elkaar... Irak heeft hier schijt aan en handelt z'n olie daarom in Euro's, maar de productie is momenteel sterk beperkt door sancties. Één van de redenen waarom Europa de rust maar al te graag ziet terugkeren en tevens een van de redenen waarom de VS hier graag een vinger in de pap houdt... Wordt vervolgd (door Chelman vrees ik... Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Haha klopt Against God and Government |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Tering, zo hard heb ik er nog nooit langs heen gelezen Against God and Government |
|
Nou.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Troost je, je leest wel vaker berichten om vervolgens in je reacties compleet de clou te missen. |
|
Limburgers tennisten 27 uur voor niks Gisteren meldden we dat het wereldrecord duurtennis verbroken was door twee Limburgers, die 27 uur achtereen op de baan hadden gestaan. Maar wat blijkt: twee weken geleden pakte een Apeldoorns duo het record al met een tijd van 27 uur... en één minuut. Het oude record stond op 26 uur en 5 minuten en het leek de jongens uit Kerkrade leuk om de nieuwe tijd op precies 27 uur te zetten. Daarmee kwamen ze uiteindelijk dus één hele minuut te kort. "We denken dat iemand ons een loer heeft gedraaid. De tennissers uit Apeldoorn moeten geweten hebben dat wij met onze recordpoging aan de slag gingen", zegt Sven van der Linden, één helft van het Kerkraadse duo. Hij is zwaar teleurgesteld en geeft toe 'best emotioneel te zijn geweest' toen hij hoorde dat het wereldrecord toch aan hun neus voorbij ging. Sven vermoedt dat de Apeldoorners hun record bewust stil hebben gehouden. "Ik denk dat ik nog wel telefonisch contact ga zoeken om te vragen waarom ze dit zo gedaan hebben." Ook al zitten de Limburgers nu even in zak en as, ze zijn vastberaden om later opnieuw een poging te doen en het record ditmaal wel op hun naam te zetten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
PWN3D What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: gniffel gniffel, boefje toch! Against God and Government |
|
quote: (GS) Dussssssssss... Kijk maar uit als je in de bosjes pist waar 14 uur later een lijk wordt gedumpt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
DNA lijkt zo'n wonder dingetje in het forensich onderzoek, maar er word nu maar naar zo'n klein stukje van het DNA gekeken dat 1 op de 6000 hetzelfde profiel heeft. Wel leuk als extra bewijsstuk maar meer ook niet, terwijl iedereen leest over de fantastische dingen die je kunt zien aan DNA vertellen ze er niet bij dat dat totaal niet gebeurt bij DNA profielen. Daarnaast kun je DNA wel erg makkelijk verspreiden over iemand, en kun je dat ook makkelijk doen met iemand anders zn DNA. Dus weg met die verplichte regeling, niets geen DNA vastleggen, stop Hirsch Ballin maar in die archiefkast. Edit: Ohja pis is 1 van de weinige dingen waar niet echt DNA van je inzit, alleen als er wat celletjes meekomen, maar die vind je niet meer terug op de boom. Het wordt gewoon ouderwets rukken tegen de boom Grey. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 01-07-2008 12:30] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het maakt niet uit wat er gezegd of gedaan wordt, de gewone burger krijgt al stuiptrekkingen bij het horen van het woordje DNA. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Puber vast voor verkrachting 9-jarig meisje De politie heeft gisteren een 15-jarige verdachte uit Leerdam aangehouden voor verkrachting van een 9-jarig meisje. De jongen zou op 29 april in het Gelderse Asperen in de fout zijn gegaan. Dat meldde de politie vandaag. AVRO's Opsporing Verzocht besteedde aandacht aan de zaak. Daar werden onder meer een compositietekening en het t-shirt van de dader getoond. In de omgeving van Asperen verspreidde de politie een poster met daarop de compositietekening. De politie ontving meer dan honderd tips. Op basis van een van die tips is de jongen aangehouden, aldus een politiewoordvoerder. Speciaal opgeleide rechercheurs verhoren de 15-jarige |
|
quote:Zolang jij jezelf zoals gewoonlijk naakt in wulpse poses vleit ben ik ervoor in. quote:Slechte jeugd, 100 uur schoffelen, bla, next. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |