|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En dan doen ze hier in deventer iets aan lawaai van het spoor, slijptreinen laten rijden om braampjes van de rails te halen, en dan hangen er hier overal gaye aktie-spandoeken omdat die dingen extra fijnstof zouden veroorzaken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-07-2008 20:37] Je moeder. |
|
quote:Waarom voor mij? Ten eerste is dit te debiel voor woorden, ten tweede vlieg ik niet. |
|
wederom nu.nl: AEX duikt onder 400 punten Uitgegeven: 8 juli 2008 09:56 Laatst gewijzigd: 8 juli 2008 11:29 AMSTERDAM - Een volledig roodgekleurde AEX-index zakte dinsdag onder de grens van 400 punten. Het sentiment op de Europese beurzen was slecht, nadat de aandelenmarkten in New York maandag en in Azië dinsdag flinke verliezen moesten incasseren door zorgen over de kredietcrisis. Chris Heijmans Bekijk video Een rapport van Goldman Sachs over de twee grootste hypotheekverstrekkers van de Verenigde Staten was maandag de aanstichter van het negatieve sentiment dat dinsdag ook heerste in Azië en Europa. "Net toen we een dagje rust hadden, werd deze rust ruw verstoord", zei Corné van Zeijl, vermogensbeheerder bij SNS Asset Management. November De AEX-index stond na bijna een uur handel 12,7 punten, ofwel 3,1 procent, lager op 398,39 punten. In november 2005 sloot de AEX voor het laatst lager dan 400 punten. De MidKap-index noteerde met een verlies van 16,6 punten, of 3 procent, een stand van 547,00 punten. De beurzen van Londen, Parijs en Frankfurt verloren 2,5 tot 2,6 procent. Verliezers De banken behoorden tot de grootste verliezers op de Europese beurzen. In Londen verloor Royal Bank of Scotland 4,5 procent. In Parijs verloren Crédit Agricole en Société Générale respectievelijk 4,3 en 3,8 procent. Verzekeraar Aegon daalde in Amsterdam 5,2 procent, bankverzekeraars ING en Fortis respectievelijk 4,1 en 3,5 procent. Recessie Ook de technologiesector kreeg klappen. "Als er een recessie komt, worden deze fondsen het hardst geraakt", lichtte Van Zeijl toe. In Frankfurt ging chipproducent Infineon 4,5 procent achteruit. Chipmachinefabrikant ASML verloor in Amsterdam 4,4 procent. TomTom De grootste verliezer in de AEX-index was fabrikant van navigatieapparatuur TomTom. Zakenbank Goldman Sachs publiceerde een negatief rapport over de verkopen van navigatieapparatuur in Europa en de VS en verlaagde het koersdoel van TomTom. De bank noemde een eventuele overname als een mogelijke positieve ontwikkeling. Het aandeel noteerde 9,4 procent lager. In de MidKap-index stond ingenieursbureau Arcadis onderaan met een koersverlies van 5 procent. Zakenbank Petercam had het beleggingsadvies voor het bedrijf verlaagd. Europese staatsobligaties profiteerden van de slechte stemming op de aandelenmarkten. Beleggers stapten in en de toonaangevende future op Duitse staatsobligaties noteerde een stand van 112,36 punten. De euro stond op 1,5710 dollar, tegen 1,5665 dollar bij het slot van de handel op maandag. (c) ANP jeeeej, psychologische grens weer voorbij [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-07-2008 20:43] Je moeder. |
|
Ik snap dat gejank sowieso niet. Ik woon al jarenlang dicht aan het spoor en treinen maken nou éénmaal geluid. Volgens mij kun je dat ook wel bedenken als je dicht bij een spoorlijn gaat wonen. Da's het zelfde als ouwe lullen die een leuk pandje in de binnenstad van Deventer (lees: in het uitgaansleven) kopen om vervolgens te klagen over geluidsoverlast bij evenementen in het centrum. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ook leuk in Assen, mensen gaan naast de TT baan wonen en dan klagen dat er herrie is .. Of van de randstadmongolen komen hier in een klein boerendorp wonen en dan zeuren over de stank van mest en dieren ... Net moslims dat volk. |
|
quote: ja inderdaad. oke, het is storend maar dat is het altijd al geweest en dat weet je inderdaad voor je er gaat wonen. als het nou een milieumaatregel was of een economische maatregel oke maar ik kan me op de hinder na geen een fatsoenlijke reden bedenken... en maar klagen dat europa zo duur wordt in de wereld economie als ze telkens bedrijven tot investeringen dwingen [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-07-2008 20:58] Je moeder. |
|
Ja, of mensen die een huisje gaan huren onder een aanvliegroute van schiphol. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
inderdaad, genoeg woningen elders te vinden als ze het zo erg vinden. Je moeder. |
|
quote: Waardeloos ja, daarom heeft een circuit als Assen, net als Zandvoort, een beperkt aantal geluidsdagen wat ten koste gaat van gave evenementen. |
|
Precies, klagers registreren en als de politieke wind draait, laten verdwijnen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
klopt Je moeder. |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
van nu.nl: Vier gewonden bij stierenrennen Pamplona Uitgegeven: 9 juli 2008 10:22 AMSTERDAM - Op de derde dag van het stierenrennen in Pamplona zijn woensdag zeker vier mensen gewond geraakt, meldt het Spaanse Rode Kruis. Een man kreeg de hoorn van een stier in zijn buik. ANP Stierrennen Drie anderen raakten licht gewond. De zes vechtstieren en andere stieren die door de nauwe straatjes van Pamplona werden gejaagd bleven aanvankelijk dicht bij elkaar, maar een stier raakte op zeker moment afgezonderd van de rest en begon mensen aan te vallen. Met stokken kon het dier uiteindelijk naar de arena, het eindpunt van de route, worden geleid. (c) Novum waarom niet tientallen doden? dan kappen ze misschien eens met die ongein traditie Je moeder. |
|
Idd, hoop dat er eens een mooie zooi doden valt met dat achterhaalde volksvermaak. spelfout weggehaald... |
|
verhoudingen tussen stieren en mensen zijn nooit goed, ik vind dat minimaal 1/5e van het publiek ook stier moet zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hele dikke +1 en ik hoop ook dat er eens een stierenvechter mooi op de horens zal worden genomen, het liefste op een zo pijnlijk mogelijke plaats zodat hij een heel erg pijnljke dood mag sterven, vervloekt dom volksvermaak idd. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ach, is toch een mooie traditie? Er worden duizenden dieren per dag op gruwelijke wijze van kant gemaakt. Zowel door mensen als door andere dieren. Om nou te gaan zeiken over die paar gevallen die met hun lijden ook nog eens duizenden mensen weten te vermaken vind ik nogal kortzichtig. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
'It's Better to burn out, than to fade away', die stieren doen het. |
|
quote:En nu zijn post nog een keer lezen Jan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Daarom. Stierenvechten heerscht. Samen met Calcio Fiorentino en de Palio in Siena waarschijnlijk de mooiste sporttraditie van Europa. Laten we hopen dat de Europeesche politiek-correcte geitenwollensokken bewindsvoerders hier geen stokje voor gaan steken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Dierenmishandeling als entertainment mag dan ineens wel? Het is traditie. Maar geen mooie. |
|
quote: quote: Wat een dikke bullshit; het doden van dieren voor voedsel is nogal wat andere koek dan verheerlijking van de dood van zo'n dier. Overigens is het credo 'goed gereedschap hangt onder een afdak ondertussen ook achterhaald: Dikke mannen produceren minder zaad Uitgegeven: 10 juli 2008 06:31 Laatst gewijzigd: 10 juli 2008 07:09 ABERDEEN - Zwaarlijvige mannen hebben afwijkend sperma en produceren minder zaad. Dat blijkt uit een studie van de Schotse Universiteit van Aberdeen die donderdag gepubliceerd is. Volgens de onderzoekers, die meer dan tweeduizend mannen volgden, moeten stellen die problemen hebben met zwanger raken dan ook eerst op dieet. "Mannen met een normaal gewicht hebben meer en normaler zaad dan te zware of te lichte mannen", aldus een van de onderzoekers. Hoe dat precies komt wordt nader onderzocht. Een van de oorzaken zou kunnen zijn dat het vet de ballen van de man warm houdt, waardoor het sperma oververhit raakt. Maar ook de hormoonspiegel en het dieet kunnen van invloed zijn op de kwaliteit van het zaad. Eerder was al duidelijk dat vrouwen met overgewicht vaker kampen met problemen bij het zwanger raken dan vrouwen met een gemiddeld gewicht. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-07-2008 14:12] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Goed argument, te dunne mannen met te veel vet. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |