|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat onvoorstelbaar sneu, weer. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Indo. Zo heette ook de studentendecaan op Erasmus. Gaaf wijf was dat trouwens. edit: Maar Theo is een sukkel en bovendien zelden grappig. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 01-06-2008 15:42] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik neem aan dat Theo wel betaald.... Edit: @ Zelthor: ah dat veranderd de zaak, niet alleen een beetje prijzig maar ook nog bijzonder. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 01-06-2008 15:43] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: hele grote +1 , had ie gewoon de foto's gewist van erop of het geheugenkaarte eruit gehaald ofzo. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
nouja ik snap wel dat je een beetje gek kan worden van die irritante kut camera's op je. En veel gasten van de pers houden proberen toch altijd stiekem wat te filmen. Alleen deze keer was het wel een foutje van de organisatie. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja, heel gek, ja, dat er opeens allemaal camera's op je staan als je een bekend persoon wil zijn. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Tsja...tijdens optredens is het wel gaar als er allemaal ongeautoriseerde mongolen plaatjes en filmpjes staan te schieten om vervolgens online te pleuren. Daar kan ik me iets bij voorstelen, echter zou het wissen van haar SD kaartje moeten volstaan. Zij was natuurlijk ook fout, zeker aangezien ze schijbaar een professionele fotografe is.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Al word je er nog zo gek van, je hebt andermands spullen gewoon niet kapot te maken. Wat is dat voor zielig kindergedrag, zeg. Als je er zo'n last van hebt dan neem je die camera in beslag en geef je hem na de voorstelling terug, maar je gooit hem niet kapot. Ik vond Maassen altijd wel grappig, maar als persoon is hij soms echt een enorme sukkelige eikel. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
"Maassen had de organisatie vooraf laten weten dat er tijdens zijn optreden geen foto's gemaakt mochten worden." Het lijkt mij dat de organisatie verantwoordelijk was, een fout heeft gemaakt en dus voor de kosten op moet draaien. En omdat het toevallig een duur apparaat is, tsja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ach komop het geeft toch een geweldig gevoel om zo'n duur ding de tering in te gooien. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Laat Maassen alsjeblieft zelf voor de kosten opdraaien, hij moet dat ding zonodig kapot gooien. Ik vind het van een infantiel niveau, daar kan ik echt kotsmisselijk van worden. Lekker voorbeeld. Respect voor andermans spullen, klaar. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Jij moet ADO-supporter worden, je hebt er in elk geval de mentaliteit voor She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
hehehe, neuh slopen heeft wel wat, maar ik doe het alleen als het kan en mag, gisteren nog met een bardienst moeten stoppen omdat de WC helemaal gesloopt was en het water in de rond spoot. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: +1 Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Het is idd een beetje domme actie van meneer Maassen. |
|
quote: Hiet is geen beetje domme actie, het is gewoon een ronduit debiele actie Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: dat krijg je als debielen/sukkels zich populair gaan wanen. die kunnen daar niet mee overweg. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-06-2008 16:35] |
|
of hij is blijven hangen in zn rol. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
nee, hij kan er niks aan doen, het was zijn slechte jeugd. Je moeder. |
|
quote: Hij is nog in staat om het publiek de schuld te geven... want die klapten toch allemaal... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: (SN) Wat saai eigenlijk, zo'n metalfeest. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Zondag weer Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Gaat lekker daar! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ik zie het probleem niet zo. Je mag wel terreuraanslagen plegen en onschuldige slachtoffers maken maar als de plek waar je dan wordt vastgezet niet luxe genoeg is of je eens een paar klappen krijgt is gaan lopen janken het enige wat in je opkomt? Bezint eer ge begint. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |