IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic. Vorige pagina | Volgende pagina
7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 04-06-2008 9:53 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Op 4 juni 2008 8:57 schreef Ralph Plug het volgende:
Lijkt mij inderdaad meer dan wenselijk, ja.


+1: Als je je hier niet kan gedragen, rot je maar weer op naar waar je vandaan kwam. Mag je daar politie-tje gaan pesten....



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 04-06-2008 10:27 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Een lastige knik in het rechtssysteem, 1 van de grondslagen van ons rechtssysteem, misschien wel de belangrijkste, is dat een wetsovertreder uiteindelijk weer in de samenleving terugkeert. Dat is precies onwenselijk met een illegaal.


Dear dirty delightful old drunken old days


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-06-2008 11:07 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Keldermonster Josef Fritzl is een sympathieke man, leuk koppie en heeft een goed hart. Dat is allemaal te lezen in ruim 200 liefdesbrieven die hij in het gevang heeft mogen ontvangen. De afzenders zijn vrouwelijke bewonderaars van de Oostenrijker.

De schrijfsters lullen alles recht wat maar krom is. Zo zou Fritzl zijn dochter 24 jaar hebben opgesloten om haar te beschermen tegen drugs en drank. Verder bezwangerde hij haar zeven keer om haar kennis te laten maken met ‘de vreugde van het moederschap’.

Eind april werd de 73-jarige Fritzl opgepakt in Amstetten. Hij heeft zijn dochter 24 jaar gevangen gehouden en misbruikt


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-06-2008 11:08 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

"De tijd van Pipo is voorbij." Met die uitspraak stuurde de Haagse wethouder Marnix Norder een groep woonwagenbewoners weg uit de hofstad. De kampers zijn nu neergestreken in Vlaardingen. En daar zijn ze niet blij met al die caravans.

Wat een held.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 04-06-2008 11:28 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Hehe, geweldig die Pipo-uitspraak.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-06-2008 11:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Arme mamaloe


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 04-06-2008 11:30 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Tumor blijkt 25 jaar oude handdoek
Uitgegeven: 4 juni 2008 11:19

TOKIO - Een Japanner met een vermeende tumor kreeg na de operatie goed nieuws van de artsen. De 'tumor' bleek een handdoek te zijn die in 1983 in de buik van de man was achtergelaten na een operatie aan een maagzweer. Dat meldden Japanse media woensdag.
ANP

Onlangs kreeg de 49-jarige man last van zijn buik. Uit onderzoek leidden de artsen af dat hij een 8 centimeter groot gezwel had. Tijdens de operatie vonden zij echter geen kanker, maar een doek die was verschrompeld tot de grootte van een honkbal.

Het ziekenhuis even buiten Tokio dat de man 25 jaar geleden opereerde heeft de man excuses aangeboden. De patiënt heeft aangegeven dat hij geen aanklacht zal indienen tegen de medische instelling.
(c) ANP


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


SQT
Usericon van SQT
Posted 04-06-2008 11:32 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 4 juni 2008 11:07 schreef kwelgeest het volgende:
...Josef Fritzl...

Je zou bijna bang worden dat deze mensen hetzelfde gaan doen om hun 'kinderen te beschermen' etc. Wat een enorme mutsen.
Ik mag toch hopen dat ze geen contact gaan zoeken met de dochter om haar te wijzen op het bevoorrechte leven dat ze heeft gehad.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-06-2008 11:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tuurlijk wel, die bitch verdiende het!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-06-2008 11:44 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ja, gore HOERRRRRRRRRRRRRR dat het is!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 04-06-2008 11:46 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 4 juni 2008 11:32 schreef SQT het volgende:
Je zou bijna bang worden dat deze mensen hetzelfde gaan doen om hun 'kinderen te beschermen' etc. Wat een enorme mutsen.
Ik mag toch hopen dat ze geen contact gaan zoeken met de dochter om haar te wijzen op het bevoorrechte leven dat ze heeft gehad.
Haar werd toch aangeraden om te verhuizen en van naam te veranderen?


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 04-06-2008 11:49 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 4 juni 2008 10:27 schreef Schaffelaer het volgende:
Een lastige knik in het rechtssysteem, 1 van de grondslagen van ons rechtssysteem, misschien wel de belangrijkste, is dat een wetsovertreder uiteindelijk weer in de samenleving terugkeert. Dat is precies onwenselijk met een illegaal.
Daarom wordt er, in de tijd dat ze vastzitten, dan ook gewerkt aan hun uitzetting .

Direct uitzetten zou denk ik ook niet gaan. Dan worden de niet-illegale crimineeltjes weer boos dat illegalen niet worden gestraft voor hun daden. Denk ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-06-2008 12:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Aan de grens tussen de VS en Mexico is een dronken automobilist op een peleton wielrenners ingereden. Daarbij viel een dode en raakten tientallen mensen gewond.

De Mexicaanse politie zegt dat de 28-jarige beschonken autobestuurder in slaap viel achter het stuur toen hij de groep naderde. (mvl)





HEERSCH, heb ik ook altijd al es willen doen

vuile wielerterroristen denken dat ze de baan owned


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-06-2008 13:00 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 juni 2008 11:49 schreef Jolijn het volgende:
Daarom wordt er, in de tijd dat ze vastzitten, dan ook gewerkt aan hun uitzetting .

Direct uitzetten zou denk ik ook niet gaan. Dan worden de niet-illegale crimineeltjes weer boos dat illegalen niet worden gestraft voor hun daden. Denk ik.
Och, die mogen er zonder straf zo achteraan. Voor de autochtone vragen we wel emigratiepapieren aan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-06-2008 13:08 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 4 juni 2008 11:49 schreef Jolijn het volgende:
Daarom wordt er, in de tijd dat ze vastzitten, dan ook gewerkt aan hun uitzetting .

Direct uitzetten zou denk ik ook niet gaan. Dan worden de niet-illegale crimineeltjes weer boos dat illegalen niet worden gestraft voor hun daden. Denk ik.
Nou poeheepoehee, wát een straf is dat, vastzitten in Nederland! Nu wil ik niet zeggen dat ik graag zou willen zitten maar als je het vergelijkt met gelijk welk ander land dan weet ik het wel.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-06-2008 13:11 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 4 juni 2008 11:49 schreef Jolijn het volgende:
Direct uitzetten zou denk ik ook niet gaan. Dan worden de niet-illegale crimineeltjes weer boos dat illegalen niet worden gestraft voor hun daden. Denk ik.


Ik denk persoonlijk dat ze, de niet-illegale criminelen, het terugsturen naar een land waar je kans loopt dat je handjes worden afgehakt, je zweepslagen krijg of gestenigd wordt een prima alternatieve straf vinden, hoor.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 04-06-2008 13:35 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Het probleem is natuurlijk dat zo'n land die criminelen niet meer toe wil laten. Was het maar zo makkelijk! En als na jarenlange diplomatieke gesprekken je eindelijk zover bent dat de crimineel naar het land van herkomst kan, dan is de kans zeker aanwezig dat hij/zij binnen no-time weer terug in Nederland of een ander Westers land zit.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-06-2008 13:41 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ik vraag het me af...
Wat nou als we een regering in zo'n land het dubbele van de kosten zouden betalen die ze maken voor het onderhouden van zo'n boefje in een lokaal traliehok?
Win-win toch?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-06-2008 8:45 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Persoonsbeveiliging Rita Verdonk gestaakt
Uitgegeven: 4 juni 2008 23:51
Laatst gewijzigd: 5 juni 2008 06:00

DEN HAAG - De persoonsbeveiliging van politica Rita Verdonk is per direct gestaakt. Dat heeft het Tweede Kamerlid woensdagavond gezegd. Ze krijgt voorlopig nog wel een vorm van begeleiding.

"Ik vind dit een hele vreemde gang van zaken", zei ze in het tv-programma Knevel en Van den Brink. "Ik maak genoeg incidenten mee. De dreiging is nog lang niet weg."

Verdonk heeft besloten onmiddellijk haar tournee door het land stop te zetten. "Ik voel me machteloos." Ze vindt de beslissing "onbegrijpelijk en onverantwoordelijk".

Uitleg

De politica beklaagde zich er bovendien over dat ze geen uitleg krijgt over de redenen. "Zaterdag rijd ik weer in mijn eigen auto."

De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) weerspreekt dat de beveiliging van Verdonk is stopgezet. Een woordvoerster zegt dat er een nieuwe mix van beveiligingsmaatregelen is samengesteld voor de politica.

Opheldering

Verdonk heeft premier Jan Peter Balkenende vorige week om opheldering gevraagd over haar beveiliging, maar volgens haar beloofde die niet meer dan contact op te zullen nemen met minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie).

Die heeft Verdonk per brief geïnformeerd over de nieuwe beveiligingsmaatregelen. Daarin zou ze uitgebreid op de hoogte zijn gesteld van de nieuwe situatie. De beveiliging zou zijn aangepast omdat de dreiging richting Verdonk is afgenomen.

Risico

Een woordvoerder van Verdonk meldt dat Trots op Nederland (TON) onlangs een eigen risico-analyse heeft opgesteld, waaruit naar voren kwam dat ze nog steeds een groot risico loopt.

Eerder werd er bij bijeenkomsten van haar in het land actie gevoerd. Ook voor geplande bijeenkomsten de komende tijd waren volgens haar al protestacties aangekondigd.

VVD-fractievoorzitter Mark Rutte wil dat het kabinet opheldering geeft over de gang van zaken.

(c) ANP





Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-06-2008 8:46 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 juni 2008 13:35 schreef Kramy het volgende:
Het probleem is natuurlijk dat zo'n land die criminelen niet meer toe wil laten. Was het maar zo makkelijk! En als na jarenlange diplomatieke gesprekken je eindelijk zover bent dat de crimineel naar het land van herkomst kan, dan is de kans zeker aanwezig dat hij/zij binnen no-time weer terug in Nederland of een ander Westers land zit.
Als zo'n crimineel een dubbele nationaliteit of niet eens de Nederlandse heeft is dat niet zo'n probleem. Voor het grootschalig uitzetten van 'lastige buitenlanders' moeten echter indd wel wat verdragen herzien of zelfs opgezegd worden. Met genoen politieke wil is dat echter niet onmogelijk.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-06-2008 9:34 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 5 juni 2008 8:45 schreef kwelgeest het volgende:
Persoonsbeveiliging Rita Verdonk gestaakt

quote:
Attentie linksdraaiende boeroepers en prakkiserende hakbars: de beveiliging van Rita Verdonk is per onmiddellijke ingang gestopt. Zo verklaarde zij zojuist in Evil en Knievel (FILMPJE). Geintje van de Tjibbe Joustra, de bomsmurf van het NCTB. Volgens hem is het voldoende voortaan alleen nog maar twee mannetjes mee te sturen die achter haar aan rijden, maar van persoonsbeveiliging is geen sprake meer vanaf zaterdag. We moeten tenslotte allemaal bezuinigen, dus ook de overheid. Dat onlangs in Leeuwarden nog een oproep werd gedaan Rita op te ruimen is geen reden tot paniek, evenals het groepje moslimmannen dat afgelopen week uitgebreid haar huis stond te filmen en fotograferen. Overigens is over een maand ook het volgen van Rita door de laatste twee beveiligers afgelopen en mag ze het helemaal zelf uitzoeken. Ze heeft nog wel een briefje gestuurd naar Jan Peter Balkenende maar die nam niet eens de moeite een antwoord terug te sturen. De MP heeft namelijk wel belangrijker dingen aan zijn hoofd dan een eenmansfractie van repliek te dienen. We noemen het sussen van een embryo discussie en een Bilderberg conferentie. Tot zover het laatste nieuws, meer nieuws binnenkort bij de familieberichten...

(GS)

Tsja. Handig kabinet dat aardig op een dictatuur begint te lijken. (Grappig, staat ook op dat spandoek waar Kwellie een foto van post) Ben je een tekenaar met kritische tekeningetjes? Auf machen! Schnell schnell! Raus! Mach schon!
Ben je een politica die het niet eens is met de huidige gang van zaken? Dan verwijderen we gewoon je beveiliging en onze gesubsidieerde bebaarde knokploegen doen de rest wel.

Zal wel aan mij liggen maar ik vind het een rare gang van zaken de laatste tijd. Zelfs vrijheden als kunnen beslissen over wat voor leven er in je groeit dienen te worden beknot.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 05-06-2008 9:36]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 05-06-2008 9:37 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 5 juni 2008 9:34 schreef Greycloak het volgende:
(GS)

Tsja. Handig kabinet dat aardig op een dictatuur begint te lijken. (Grappig, staat ook op dat spandoek waar Kwellie een foto van post) Ben je een tekenaar met kritische tekeningetjes? Auf machen! Schnell schnell! Raus! Mach schon!
Ben je een politica die het niet eens is met de huidige gang van zaken? Dan verwijderen we gewoon je beveiliging en onze gesubsidieerde bebaarde knokploegen doen de rest wel.

Zal wel aan mij liggen maar ik vind het een rare gang van zaken de laatste tijd. Zelfs vrijheden als kunnen beslissen over wat voor leven er in je groeit dienen te worden beknot.


Euh, hoe kan dit nu weer? Ik ben het wat het kabinet betreft helemaal met jou eens!



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-06-2008 9:37 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 5 juni 2008 8:45 schreef kwelgeest het


(c) ANP






Als dit geen vies ongewassen antifa-tuig is....


spelfout weggehaald...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-06-2008 9:38 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 5 juni 2008 9:37 schreef blonde rockgod het volgende:
Euh, hoe kan dit nu weer? Ik ben het wat het kabinet betreft helemaal met jou eens!
Problemen herkennen lukt ons beide prima zeg maar.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 05-06-2008 9:41 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 5 juni 2008 9:38 schreef Greycloak het volgende:
Problemen herkennen lukt ons beide prima zeg maar.





Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen