|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote:Is dat nieuws? |
|
http://www.sportwereld.nl/voetbal/ek2008/2407070/Zwitserland_verijdelt_aanslag.html Tuuuurlijk. Ik heb laatst ook een aanslag of 6 verijdeld, maar vertel jullie niet waar, wanneer, en hoe. Maar enorm dankbaar, dat mag je me wel zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 29-06-2008 17:37] Bruce Banner |
|
quote:dank je wel! |
|
quote: Dus jij was het! LUL. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 29-06-2008 17:58] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Sorry. Mijn fout. Bruce Banner |
|
Hoop op medicijn tegen kanker The Independent meldt vandaag dat er in de zoektocht naar een medicijn voor kanker sprake is van een belangrijke doorbraak. De Amerikaanse Food and Drug Administration (FDA) heeft toestemming gegeven voor het toedienen van een nieuw medicijn, dat zeer goede resultaten opleverde bij meerdere onderzoeken met muizen. Muizen In het onderzoek, dat zo'n tien jaar geleden gestart werd, staan muizen centraal die door aanpassingen in het metabolisme immuun zijn voor de ziekte. Alle poging om de beestjes te doden met grote hoeveelheden kankercellen mislukten. De FDA heeft nu toestemming gegeven menselijke proefpersonen te betrekken bij het onderzoek. Cellen Zogenaamde granulocyten spelen een cruciale rol in het experiment. Dit zijn witte bloedcellen die zorgen voor immuniteit voor de ziekte. Bij eerder onderzoek bleken deze cellen dodelijk te zijn voor kankercellen, terwijl normale cellen niet aangetast werden. Wetenschappers hebben goede hoop dat de techniek even succesvol zal zijn bij mensen. ------------------ (SN) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
eet meer muis! signature |
|
Klinkt goed! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Het klinkt zeker mooi, maar er is natuurlijk wel vaker 'hoop' geweest. Ik hoop dan ook vooral dat het niet een overschatting van wetenschappelijk resultaat is door een of andere journalist. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Damn, dat is wel behoorlijk bruut. |
|
quote: ik geloof er niets van gooi er 10 kilo van die cellen op en ze zijn morsdood signature |
|
10 kilo van wat dan ook op een muis is sowieso dodelijk. |
|
quote: Zou Hypnos dat bedoelen, ja? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: signature |
|
quote: Ik vind dat de wet strenger moet optreden tegen lieden die ik niet mag, zoals moslims en krakers. Against God and Government |
|
quote: zijn er ook lieden die je wel mag? signature |
|
Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Een selectief gezelschap, De Graafschap supporters bijvoorbeeld. Against God and Government |
|
quote: jee nog 10 jaar en het is tot dezelfde status verheven als tering. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: 100 mensen of zo??? argh, en daar is de helft nog migrant van ook!!! signature |
|
‘Overaanbod op de oliemarkt’ Uitgegeven: 29 juni 2008 18:18 Laatst gewijzigd: 29 juni 2008 18:18 MADRID - Er is een overaanbod op de oliemarkt. Dit zei de Qatarese olieminister Abdullah al-Attiyah zondag tegen persbureau Reuters. Hoewel de minister er van overtuigd is dat er te veel olie op de markt is, zei hij ook dat het onverstandig zou zijn om de olieproductie te verlagen. Donderdag had een hoge Libische ambtenaar nog gezegd de mogelijkheden voor een reductie te onderzoeken. Qatar en Libië zijn allebei lid van de Organisatie van Olie-Exporterende Landen (OPEC). De OPEC vindt dat de prijsstijging van olie vooral te wijten is aan de zwakke dollar. Donderdag zei de voorzitter van de organisatie nog dat een oproep van de Verenigde Staten om de productie te verhogen “onlogisch en irreëel” is. Congres Al-Attiyah neemt deel aan het World Petroleum Congress in Madrid. Van zondag tot en met woensdag zijn meer dan 3.000 vertegenwoordigers van overheden en bedrijfsleden bijeen in de Spaanse hoofdstad. Onder hen is ook Shell-bestuursvoorzitter Jeroen van der Veer. (c) ANP Misschien de olie eens gewoon in andere valuta gaan betalen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En dan? [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 30-06-2008 7:02] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ligt het iig neit meer aan de dollar .. maar is de status van de dollar inmiddels niet dermate afgenomen dat het belang ervan overschat wordt? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |