IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic. Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-06-2008 23:52 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 26 juni 2008 23:51 schreef Lainedil het volgende:
Op een gegeven moment moet je zoiets ook kunnen laten rusten.

Ohja, want ik heb het er al zo vaak over gehad met GC

En daarbij, als hij mij probeert te laten happen mag ik het toch ook proberen? [/hap]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-06-2008 0:02 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 26 juni 2008 23:49 schreef ZelThoR het volgende:
Tuurlijk, jongen

Ben jij al wakker geworden, dan? Of denk jij nog steeds dat er rellen uitbreken omdat Turkije gisteren verloren heeft?
Tuurlijk denk ik dat nog steeds, hallo! Jij kan mijn gedachten lezen, dus even niet zo dom doen!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2008 0:20 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 juni 2008 0:02 schreef Greycloak het volgende:
Tuurlijk denk ik dat nog steeds, hallo! Jij kan mijn gedachten lezen, dus even niet zo dom doen!

Kom op, normaal ben je scherper

Het valt wel op dat je er zolang over doordramde in het EK-topic, maar er nu niet op terug komt. Van iemand die (relatief vaak terechte) 'harde' standpunten inneemt verwacht ik toch meer.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-06-2008 0:59 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 26 juni 2008 22:50 schreef WMP het volgende:
Uit de beelden was overduidelijk te zien dat het geen corrigerende tikjes meer waren. En daarnaast mogen die alleen gegeven worden in een dreigende situatie wat het overduidelijk ook niet was. Of je moet een aantal scholieren die gedwee de richting uitliepen die de agenten aanwezen als bedreigend ervaren.

Jij zeurt echt om het zeuren.


hehe boeie, moeten ze daar maar niet gaan zitten ouwehoeren en zich aansluiten bij een groep die fout bezig is. van mijn part mogen ze die lui grondig aan gort rammen als ze etteren. wie niet horen wil, moet maar voelen.


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-06-2008 1:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 juni 2008 23:51 schreef Lainedil het volgende:
Op een gegeven moment moet je zoiets ook kunnen laten rusten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WMP
Usericon van WMP
Posted 27-06-2008 1:11 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 27 juni 2008 0:59 schreef karnivoor het volgende:
hehe boeie, moeten ze daar maar niet gaan zitten ouwehoeren en zich aansluiten bij een groep die fout bezig is. van mijn part mogen ze die lui grondig aan gort rammen als ze etteren. wie niet horen wil, moet maar voelen.


Juist, alleen in een politiestaat kan er orde heersen!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-06-2008 1:15 by M. Profiel van M.

quote:
Op 27 juni 2008 0:20 schreef ZelThoR het volgende:
Kom op, normaal ben je scherper

Het valt wel op dat je er zolang over doordramde in het EK-topic, maar er nu niet op terug komt. Van iemand die (relatief vaak terechte) 'harde' standpunten inneemt verwacht ik toch meer.

8-year-olds, dude.

(en napraters, 'nuff said)


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-06-2008 9:12 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 27 juni 2008 1:04 schreef ElitE het volgende:



Elite, het is nu echt tijd om door te gaan. Ik bedoel, je hebt nog een heel leven voor je, dan kan je niet hierin blijven hangen. Laat het rusten, zeg ik, dat is beter voor iedereen hier. Ik hoop dat je me begrijpt, en als je me niet begrijpt, dat je ooit zal inzien waarom je het had moeten laten rusten.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2008 9:21 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 juni 2008 1:15 schreef M. het volgende:
8-year-olds, dude.

(en napraters, 'nuff said)

Hehehe, nou je hebt voor mij niet 'noeg gezegd. Gelukkig is het allemaal weer van volledig onbelang.

Van NU.nl
--------------
Stemlokalen Zimbabwe open
HARARE - De stemlokalen in Zimbabwe zijn vrijdagochtend vroeg opengegaan. Volgens persbureau AFP is het in de hoofdstad Harare rustig bij een stembureau in het centrum.

"Er zijn negen mensen. Bij de eerste ronde van de verkiezingen stonden hier honderden mensen in de rij", aldus het persbureau.

De staatsmedia zeggen al dagen dat de opkomst voor deze stemronde "massaal" zal zijn. De belangrijkste oppositieleider Morgan Tsvangirai zei donderdag dat het leger veel mensen zal dwingen hun stem uit te brengen.

Vernedering

Zijn partij, de MDC, boycot de verkiezingen die door Tsvangirai een "schandelijke vernedering" genoemd worden.

Zimbabwe houdt de tweede ronde van de presidentsverkiezingen, die vrijwel zeker door de huidige president Robert Mugabe gewonnen gaan worden.

Geweld

Tsvangirai trok zich eerder terug uit de strijd, nadat een golf van geweld het door wanbeleid geruïneerde land overspoelde.
-----------------

Goh...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


SQT
Usericon van SQT
Posted 27-06-2008 10:44 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

RTL:

Illegaal downloaden nu strafbaar

Het downloaden van illegaal aangeboden liedjes en films is volgens een Nederlandse rechter verboden.

Thuiskopie
Tot nu toe werd downloaden gezien als het maken van een thuiskopie. Alleen het publiceren van illegaal materiaal was strafbaar. Maar in een vonnis over thuiskopiëren oordeelt de Haagse rechtbank nu anders.

Limewire
De uitspraak treft vooral de gebruikers van 'peer-to-peer'-uitwisselings- programma's zoals bijvoorbeeld Limewire. Het downloaden van legale aanbieders als iTunes blijft gewoon mogelijk.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-06-2008 10:51 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 27 juni 2008 0:59 schreef karnivoor het volgende:
hehe boeie, moeten ze daar maar niet gaan zitten ouwehoeren en zich aansluiten bij een groep die fout bezig is. van mijn part mogen ze die lui grondig aan gort rammen als ze etteren. wie niet horen wil, moet maar voelen.


Gezellige politiestaat zou het hier zijn, als het er hier altijd zo aan toe zou gaan. Mongeaul!


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-06-2008 11:00 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Gelul, als je zo stoer bent om te gaan demonstreren dan is het terecht dat als die student zich misdraagt gewoon tikken krijgt. En daarentegen volgens mij heeft niemand ooit blijvende klachten overgehouden aan een potje smeer met de gummi lat.


Against God and Government


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2008 11:03 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 juni 2008 11:00 schreef Rotzak het volgende:
Gelul, als je zo stoer bent om te gaan demonstreren dan is het terecht dat als die student zich misdraagt gewoon tikken krijgt.

Je zou het goed doen in China


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-06-2008 11:06 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Wat lult iedereen toch die gelijk vind dat de politie terecht insloeg op die leerlingen. Rechter moet gewoon de beelden bekijken en de wet toepassen. Die zegt volgens mij dat de politie geen buiten proportioneel geweld mag toepassen. Als dat zo is : straf voor agenten. Als het niet zo is : pech voor de leerlingen.

Mooi hoe karnivoor en co kunnen oordelen zonder ook maar enig bewijs geven dat de agenten ook terecht sloegen.

EDIT: ook wel vrij geniaal dat van alle mensen op dit forum rotzak zit te zaniken over dit soort dingen als ordehandhaving .

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 27-06-2008 11:12]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-06-2008 11:12 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 27 juni 2008 11:03 schreef ZelThoR het volgende:
Je zou het goed doen in China


Ach kom, wat een vergelijking, een blauwe plek is na 1,5 week wel weg hoor, aanstellerij van die studentjes.


Against God and Government


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-06-2008 11:13 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik denk dat je het hele punt mist, maar ik had eigenlijk niet anders van je verwacht .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-06-2008 11:13 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 27 juni 2008 11:06 schreef Gemene Lepel het volgende:
Wat lult iedereen toch die gelijk vind dat de politie terecht insloeg op die leerlingen. Rechter moet gewoon de beelden bekijken en de wet toepassen. Die zegt volgens mij dat de politie geen buiten proportioneel geweld mag toepassen. Als dat zo is : straf voor agenten. Als het niet zo is : pech voor de leerlingen.

Mooi hoe karnivoor en co kunnen oordelen zonder ook maar enig bewijs geven dat de agenten ook terecht sloegen.

EDIT: ook wel vrij geniaal dat van alle mensen op dit forum rotzak zit te zaniken over dit soort dingen als ordehandhaving .


haha, ja heb ook vaak zat trammelant met de wouten gehad, ook gebeukt met een gummiknuppel, ik ga toch ook geen aanklacht indienen. Ik vind het een beetje triest eigenlijk, dan had je maar thuis moeten blijven.


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-06-2008 11:15 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 27 juni 2008 11:13 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik denk dat je het hele punt mist, maar ik had eigenlijk niet anders van je verwacht .


Oh nee hoor, studentjes hadden niet verwacht dat die boze ME'ers wel eens zouden kunnen slaan, krijgen ze een pets en dan is het huilie huilie, niks met een politiestaat te maken je moet maar gewoon zorgen dat jij je gedraagt, en als jij je misdraagt dan moet je zorgen dat je de ME niet in je nek krijgt.


Against God and Government


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2008 11:16 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 juni 2008 11:12 schreef Rotzak het volgende:
Ach kom, wat een vergelijking, een blauwe plek is na 1,5 week wel weg hoor, aanstellerij van die studentjes.

Ja, und? Een gebroken been is na 4 weken ook wel weg.

Ik vind het raar dat jij stelt dat op een zich misdragende demonstrant per definitie ingeslagen mag worden. Ze kunnen zo iemand toch ook arresteren als hij/zij zich echt misdraagt?

Daarbij weet je in dit geval, zoals GL zei, helemaal niet wat er precies aan de hand is. Misschien zijn er wel lui geslagen die helemaal niks deden. En daarbij, zoals GL suggereerde, ik hoop dat jij ook in elkaar wordt gerost als jij je weer eens misdraagt!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-06-2008 11:20 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Terecht als ik gebeukt wordt als ik mij misdraag, mij zie je niet janken hoor, ik weet dat als ik me weer misdraag er klappen kunnen vallen, dat is mijn eigen schuld en ga dus daarna niet lopen mekkeren.

En oppakken? Je kan niet altijd iemand oppakken, uberhaupt wel eens in zo'n menigte gestaan?

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 27-06-2008 11:21]


Against God and Government


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2008 11:21 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 juni 2008 11:20 schreef Rotzak het volgende:
Terecht als ik gebeukt wordt als ik mij misdraag, mij zie je niet janken hoor, ik weet dat als ik me weer misdraag er klappen kunnen vallen, dat is mijn eigen schuld en ga dus daarna niet lopen mekkeren.



Dus als jij in je blote togus in een fontein ligt mag je in elkaar gebeukt worden?

Wat is de grens waarboven extreem fysiek geweld te preferen is boven gewoonweg inrekenen?
quote:
Op 27 juni 2008 11:20 schreef Rotzak het volgende:
En oppakken? Je kan niet altijd iemand oppakken, uberhaupt wel eens in zo'n menigte gestaan?

Dat is waar, daarvoor weet ik niet genoeg van de betreffende situatie. Jij zegt echter dat een misdragende demonstrant ALTIJD geslagen mag worden.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-06-2008 11:23]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-06-2008 11:25 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Naakt in een fontijn staan is heel wat anders dan auto's slopen en ruiten ingooiten maat.


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-06-2008 11:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Jij jat nooit wat of sloopt nooit wat bedoel je ..


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-06-2008 11:26 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 juni 2008 11:25 schreef Rotzak het volgende:
dan auto's slopen en ruiten ingooiten

Daar ging het hier sowieso niet over. Blikjes en rauwe eieren gooien...

En dan nog; eerst proberen in te rekenen, bij (extreem) verzet pas (terug)meppen.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-06-2008 11:29]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-06-2008 11:27 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 27 juni 2008 11:00 schreef Rotzak het volgende:
Gelul, als je zo stoer bent om te gaan demonstreren dan is het terecht dat als die student zich misdraagt gewoon tikken krijgt. En daarentegen volgens mij heeft niemand ooit blijvende klachten overgehouden aan een potje smeer met de gummi lat.


inderdaad! en als je er 'toevallig' bij bent, moet je maar zorgen dat je je niet meer associeert met zo'n groep relnichten.


Je moeder.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen