|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En erg schappelijk: quote: (SN) He-le-maal voorstander van. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hulde. Nu NL nog. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 15-07-2008 16:53] Verrassend triviaal |
|
Goede zaak inderdaad. Ik meen, als ik het vanochtend op het ontbijtnieuws goed hoorde, dat je nu tot 7 jaar kunt krijgen als je met drank op achter het stuur zit of aantoonbaar onder invloed of afgeleid bent (telefoon etc), en tot 14 jaar bij veroorzaking van een dodelijk ongeluk. Ik geloof dat die cijfers tot nu toe slechts rond de 3-4 jaar maximaal lagen. Nou nog wat betere regels voor fietsers, want dat is hier wel een echt drama. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Dit is ook beter dan wat ik in het Nieuwsblad van het Noorden las, dat de zogenaamde "verkeershufters" (dat zijn, volgens mensen die een chauffeur hebben omdat ze in de politiek zitten, mensen die met grote regelmaat te hard rijden en niets meer dan dat) harder moeten worden aangepakt. Alsof 's nachts met 150 door de polder karren zo erg is, kommophee. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-07-2008 17:05] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
voor! Hardere straffen voor mensen die afgeleid het verkeer in gaan. Met meer dan vijftig kilometer per uur kan je het gewoon niet maken om wazig achter het stuur te zitten. Maar ja, nu idd in NL nog. |
|
quote: Met minder ook niet. Gewoon niet doen, die regels zijn er niet voor niks.. |
|
[metalhead]Maar regels zijn er om gebroken te worden[/metalhead] |
|
alles ken kapot She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Alleen als je daar anderen geen kwaad mee doet. |
|
Better to rule in Hell than to serve in Heaven. |
|
Had net bijna een fietser tussen de bumper plakken. Eikel kwam met een volle gang door rood terwijl ik net aan het optrekken was,en straal voor zich uit kijken en hard door fietsen bang dat ik hem nog een paar tanden uit zijn kanus zou rammen. Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
Jij ziet aan de manier waarop iemand doorfietst of hij bang is dat jij 'm nog wilt slaan of niet? |
|
quote: +1 Ik heb héél wat uit gehaald door de jaren heen, maar met alcohol/drugs op achter het stuur stappen zou ik nooit of te nimmer doen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Maar gelukkig is hij als zwakkere verkeersdeelnemer wel beschermd en ben jij als automobilist de lul als je hem aanrijdt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Waarom "gelukkig"? Mag je dan opeens door rood rijden omdat je een fietser bent? Ik vind het maar raar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Precies.... Wat nou zwakkere in het verkeer! Gewoon de verkeersregels opvolgen! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Ik denk dat XXL hier jouw favo speeltje heeft teogepaast, Grey. Sarcasmus Enormus. Bruce Banner |
|
Denk dat ie eerder nomad loopt te zieken. quote: (SN) Vet zielig. http://www.spitsnieuws.nl/archives/video/2008/07/koala_overleeft_bizarre_aanrij.html voor video. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Voor al die fietsers die door rood rijden moeten ze gewoon per stad twee of drie van die fiets-agenten laten rijden. Trek ze maar van de weg af en slinger ze maar op de bon. Levensgevaarlijk die lui, en het zijn er nogal wat. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: en ook die zonder licht fietsen! (in het donker natuurlijk ) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 16-07-2008 9:02] |
|
quote: Absoluut! Gebeurde hier in Utrecht ook wel zo vreselijk vaak dat ik als enige helemaal voor lul voor dat stoplicht stond te wachten terwijl de rest gewoon doorscheurde dat het ook wel een beetje frustratie mijnerzijds is hoor, maar dan nog. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
'Kwaliteitsbiertje' voor 37 euro Uitgegeven: 16 juli 2008 06:48 Laatst gewijzigd: 16 juli 2008 06:52 MELBOURNE - Het grootste bierconcern van Australië denkt een gat in de markt gevonden te hebben. Het lanceert een nieuw biertje dat voor 37 euro per fles van 750 mililiter moet concurreren met kwaliteitswijnen. Volgens de brouwer is de prijs van het gerstenat gerechtvaardigd omdat de flessen 9,2 procent alcohol bevatten en meer dan tien jaar bewaard kunnen worden. Ook is de hop met de hand geplukt en "overziet de brouwer het hele proces". Er zijn maar vijfduizend flessen Crown Ambassador Reserve geproduceerd. "Ik vind het goedkoop", aldus de brouwer. Hij hoopt dat zijn nieuwe bier net zo aanslaat als Australische kwaliteitswijnen. Bring it on... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
en slotje signature |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |