IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic. Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-07-2008 9:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ach, christendom is toch DE religie voor pedofielen, dus wat dat betreft zit je al goed


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-07-2008 9:38 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 14 juli 2008 23:20 schreef Hypnos het volgende:
Premier Yves Leterme is op weg naar Laken om zijn ontslag aan te bieden bij de Koning. Dat heeft de VRT-nieuwsdienst vernomen. Het bericht werd ook officieel bevestigd. (ka)


we mogen weer gaan stemmen

tja, 21 juli nadert terug en als hij weer de Marseillese gaat zingen ipv de Brabanconne
Stelletje guust Flaters² zijn het, die politici, doen ze er verdomme bijna een jaar over om een regering te vormen stoppen ze er al mee achter een paar maand , dit land heeft echt eens een regering van het gezonde verstand nodig.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


SQT
Usericon van SQT
Posted 15-07-2008 9:41 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

De onze lenen?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-07-2008 9:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nee, bij lenen komen ze namelijk terug ..


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 15-07-2008 9:55 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 15 juli 2008 9:46 schreef Jenje het volgende:
Nee, bij lenen komen ze namelijk terug ..


+1.. Krijgen is een beter woord..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 15-07-2008 9:57 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 15 juli 2008 9:38 schreef Beli Mawr het volgende:
tja, 21 juli nadert terug en als hij weer de Marseillese gaat zingen ipv de Brabanconne
Stelletje guust Flaters² zijn het, die politici, doen ze er verdomme bijna een jaar over om een regering te vormen stoppen ze er al mee achter een paar maand , dit land heeft echt eens een regering van het gezonde verstand nodig.


krijgen ze bij jullie ook zo`n mooie uitkering a 7000 euro per maand , omdat ze niets voor de burgers hebben gedaan?? En dit dan voor 2 jaar lang?


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-07-2008 9:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Janken en mekkeren dat het slecht gaat en dat men minder te besteden heeft, maar wel belastingen verhogen. Niets doen aan de belachelijke benzineprijzen, laat ze maar een euro op de tabak bij doen en dan de benzine 50 cent goedkoper.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-07-2008 10:43 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 15 juli 2008 9:57 schreef Jenje het volgende:
laat ze maar een euro op de tabak bij doen en dan de benzine 50 cent goedkoper.


Ja, en een euro op een flesje bier erbij en de benzine nog wat goedkoper.

Of wacht, dat drink je zelf ook dus dat zul je wel een minder goede optie vinden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-07-2008 10:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Als ik een fles bier drink wordt jij daar niet ziek van. Bij tabak wel.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-07-2008 11:02 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Lol Jenje nu draai je echt door .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-07-2008 11:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Second hand drinking? Nooit van gehoord ...


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 15-07-2008 11:12 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 15 juli 2008 11:09 schreef Jenje het volgende:
Second hand drinking? Nooit van gehoord ...


Hmmmmmmm, maar van roken wordt je niet aggressief en sommige mensen gaan wel door het lint van drank....

Goede zaak in mijn stamcafé trouwens, ze hebben de kelder als rookzone aangeduidt, daar staat geen personeel en kan je dus rustig een sigaretje opsteken. Er moet nog wel even een betere afzuiging komen hahaha.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-07-2008 11:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nha aan de reacties te zien worden rokers ook agressief van niet roken

Ik word niet agressief van drank eigenlijk, alleen beregeil op lange blonde kerels eigenlijk ...


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-07-2008 11:18 by spectre Profiel van spectre

En je gaat uit je nek kletsen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-07-2008 11:18 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Drank zorgt voor (huiselijk) geweld, in sommige gevallen zelfs moord, voor vandalisme, en voor vieze pensen die mij mijn eetlust ontnemen. Hoe bedoel je 'geen schade'?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 15-07-2008 11:19 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 15 juli 2008 11:14 schreef Jenje het volgende:
Nha aan de reacties te zien worden rokers ook agressief van niet roken

Ik word niet agressief van drank eigenlijk, alleen beregeil op lange blonde kerels eigenlijk ...


Hehehe, RRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrRRRRRRRRRR

Het rookverbod was onvermijdelijk, Nederland is het laatste land in Europa waar het nog niet was ingevoerd. Qua restaurants en dergelijke begrijp ik het ook helemaal, qua café's e.d. kan ik me er wel iets bij voorstellen, maar qua coffeeshops vind ik het echt stom. Ik kom er gelukkig nooit, maar het blijft bizar.



Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 15-07-2008 11:27 by Julia Profiel van Julia

quote:
Op 15 juli 2008 11:12 schreef blonde rockgod het volgende:
Hmmmmmmm, maar van roken wordt je niet aggressief en sommige mensen gaan wel door het lint van drank....

Goede zaak in mijn stamcafé trouwens, ze hebben de kelder als rookzone aangeduidt, daar staat geen personeel en kan je dus rustig een sigaretje opsteken. Er moet nog wel even een betere afzuiging komen hahaha.
even advocaat van de duivel:

moeten de wc's en de kelder zelf niet schoongemaakt worden dan?
ook daar komt dus personeel die last gaat hebben van de rook....


ik wil overigens wel graag (mede op initiatief van necromantia) een deo-campagne beginnen!

wat me namelijk verschrikkelijk is tegengevallen: sigarettenlucht verhuld geurtjes.
ik ben afgelopen weekend en vorige week een paar keer bijna vreselijk over mijn nek gegaan van de lichaamsgeur van bepaalde mensen.

nathalie en ik gaan met een minideo in de aanslag elke stinkerd aanpakken


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-07-2008 11:27 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 juli 2008 9:19 schreef Greycloak het volgende:
Kut, ik zit in het verkeerde topic.
Ennem, als het in een moslimland was, dan mag dit gewoon hè? Aïsha was ook geen 18 toen haar neef de zelfvernoemde profeet zijn heilige vleestorpedo in haar kano duwde!

En in Nederland mocht je tot voor relatief kort ook gewoon met een 12-jarige neuken.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 15-07-2008 11:30 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 15 juli 2008 11:27 schreef Julia het volgende:
even advocaat van de duivel:

moeten de wc's en de kelder zelf niet schoongemaakt worden dan?
ook daar komt dus personeel die last gaat hebben van de rook....


ik wil overigens wel graag (mede op initiatief van necromantia) een deo-campagne beginnen!

wat me namelijk verschrikkelijk is tegengevallen: sigarettenlucht verhuld geurtjes.
ik ben afgelopen weekend en vorige week een paar keer bijna vreselijk over mijn nek gegaan van de lichaamsgeur van bepaalde mensen.

nathalie en ik gaan met een minideo in de aanslag elke stinkerd aanpakken



Nou, als de afzuiging goed geregeld is lijkt me het geen probleem voor het personeel...

En gaat de actie per direct in? Hoef ik geen deo in te pakken voor Noorwegen, scheelt weer.



Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 15-07-2008 11:31 by Julia Profiel van Julia



er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-07-2008 11:34 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 juli 2008 11:27 schreef Julia het volgende:
wat me namelijk verschrikkelijk is tegengevallen: sigarettenlucht verhuld geurtjes.
ik ben afgelopen weekend en vorige week een paar keer bijna vreselijk over mijn nek gegaan van de lichaamsgeur van bepaalde mensen.

Ik ben nog maar één keer sinds het rookverbod in een dans-iets geweest, maar daar had ik ondanks de hitte helemaal geen last van lichaamsstank. Jij gaat gewoon naar de verkeerde tenten, denk ik


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 15-07-2008 11:38 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 15 juli 2008 9:19 schreef Greycloak het volgende:
Kut, ik zit in het verkeerde topic.
Ennem, als het in een moslimland was, dan mag dit gewoon hè? Aïsha was ook geen 18 toen haar neef de zelfvernoemde profeet zijn heilige vleestorpedo in haar kano duwde!

Ehm, uitgehuwelijkt op haar zevende ja, maar het huwelijk is pas zeven jaar later geconsumeerd.
Want tsja, mohammed heeft uiteindelijk veertien vrouwen gehad ofzo en dus kon hij zijn lusten nog wel even op de rest loslaten.

En ehm, toendertijd als je als meisje in Nederland ongesteld werd op je negende werd je ook dan al uitgehuwelijkt.
Dus eigenlijk is het ontzettend krom om elke keer met dit feit aan te komen.

Echt waar, als je met feiten over het leven van mohammed aankomt zorg dan dat je even een zin verder leest voordat je conclusies trekt.


Argh, en nu ben ik moslims aan het verdedigen. Blegh, dat is helemaal niet de bedoeling.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 15-07-2008 11:44 by Jolijn Profiel van Jolijn

naja als de anti-moslim-zeikeds het bij het verkeerde eind hebben kan je dat nog best wel melden.

gelukkig ben ik er onderhand achte dat de kerk weinig uitmaakt en de bijbel en koran en als dat gezanik in de dagelijkse omgang totaal ondergeschikt is.

neemt niet weg dat iedereen zo zijn hobbie moet hebben. Is er nog nieuws?

quote:
Bewoners Vathorst naar de rechter
Uitgegeven: 15 juli 2008 11:30
Laatst gewijzigd: 15 juli 2008 11:35

AMERSFOORT - Bewoners van de Amersfoortse nieuwbouwwijk Vathorst stappen naar de rechter. SAP Advocaten heeft dinsdag voor een aantal van hen een verzoekschrift ingediend bij de rechtbank Utrecht.

De bewoners willen dat er een onafhankelijk deskundige wordt benoemd om de balansventilatiesystemen in hun woningen te onderzoeken.

In Vathorst hebben honderden mensen last van hun gezondheid. Door het ventilatiesysteem in de nieuwbouwwoningen zouden er klachten aan de luchtwegen ontstaan.



Sorry, zon.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-07-2008 11:52 by altx Profiel van altx

quote:
Op 15 juli 2008 11:18 schreef spectre het volgende:
En je gaat uit je nek kletsen.


Dat doet-ie anders niet?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-07-2008 15:58 by Lionheart Profiel van Lionheart

Hoe is het afgelopen met Herfkens, wordt het onterecht ontvangen huursubsidie terug gevorderd of niet?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen