![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als u na het eind der tijden gezellig op een wolkje in de hemel zit, wilt u natuurlijk wel degenen die op aarde zijn achtergebleven met de neus op de feiten drukken. De website You'veBeenLeftBehind.com biedt u die mogelijkheid. Deze site zal 6 dagen na de apocalyps aan maximaal 62 mensen een e-mail sturen die de geadresseerden een laatste kans geeft om zich te bekeren. Antichrist De service kost 40 dollar per jaar, maar daar krijgt u meer voor dan alleen de evangeliserende mailservice. Er is ook een mogelijkheid om al uw financiële informatie op de site op te slaan, zodat de regering van de Antichrist geen beschikking kan krijgen over uw bankrekening. You'veBeenLeftBehind.com gaat er natuurlijk wel vanuit dat Christenen het bij het rechte end hebben. Of er ook varianten van de site voor moslims, joden, hindoes of andere gelovigen gaan komen, is niet bekend Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
En daarna komt het einde der tijd van de doden? ![]() |
|
kut hee, kom je in de hemel heb je nog internetzz quote: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 06-06-2008 13:04] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Hun tv, WTF? ![]() |
|
hehehe. Strakke aktie wel. Gewoon de deurbel uitzetten dus als je foebele wilt kijken. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Kom je ook uit zo'n buurt XXL met je 'foebele'? ![]() |
|
Ik woon inderdaad in 1 van de 40 probleemwijken in Nederland. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Vermiste na speedbootongeval Uitgegeven: 7 juni 2008 08:01 Laatst gewijzigd: 7 juni 2008 10:13 GROU - Op het Prinses Margrietkanaal tussen Grou en Wartena wordt een opvarende van een speedboot vermist. ANP De man raakte met vijf andere opvarenden te water toen hun speedboot omstreeks half drie in de nacht van vrijdag op zaterdag in aanvaring kwam met een binnenvaartschip. Volgens het Korps landelijke politiediensten (KLPD) zijn de overige opvarenden per ambulance naar ziekenhuizen in de omgeving gebracht. Omstandigheden Over de omstandigheden van de aanvaring op het Friese kanaal en de identiteit van de vermiste kon een woordvoerder van het KLPD nog niks zeggen. De brandweer heeft tot vijf uur met schepen en duikteams naar de vermiste gezocht. Ook een helikopter deed mee aan de zoektocht. Een dregteam neemt zaterdag het zoeken over. (c) ANP Dat is hier. Ik durf overigens te wedden dat de heren flink bezopen zijn geweest. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: jij bent signature ![]() |
|
http://www.ad.nl/buitenland/2349358/Man_voor_dood_achtergelaten.html Kijk die mongolen eens niets doen. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Als het lichaam nog warm is, spreek je dan wel van necrofilie? ![]() |
|
quote: wha en ondertussen je rekening plunderen, nice! ![]() |
|
quote: En als iemand alleen hersendood is, is het dan ook necrofilie? ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Stelletje zeikerds. Je gaat toch niet eerst iemands temperatuur opnemen voordat... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Hehehe, LOL www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Documentaire Atari met L. DiCaprio Paramount Pictures heeft de rechten bemachtigd op een documentaire over het leven van Atari-oprichter Nolan Bushnell. Acteur Leonardo DiCaprio zal hierbij de rol van Bushnell vertolken. Al enige tijd proberen filmstudio’s toestemming te krijgen voor het maken van een documentaire over het leven van Bushnell, die gezien wordt als één van de grondleggers van de game-industrie. Tot dusver hadden deze pogingen echter weinig succes doordat Bushnell weinig zag in een film. Scenarioschrijvers Brian Hecker en Craig Sherman hebben hem echter kunnen overtuigen en staan inmiddels onder contract bij Paramount. DiCaprio acteur en producer ‘Atari’, zoals de titel luidt die Hecker en Sherman hebben gekozen, zal een biografisch werk zijn over het leven van Bushnell. Hierbij zal Leonardo DiCaprio’s bedrijf Appian Way optreden als producent. Inmiddels is ook bekend dat DiCaprio zelf de rol van Nolan Bushnell op zich zal nemen in de documentaire. Naast mede-oprichter van Atari is Bushnell tevens bekend als oprichter van de populaire, Amerikaanse Chuck E Cheese pizzaketens. Wanneer de documentaire voor het publiek te zien moet zijn is nog niet bekend. Tevens is nog onbekend of deze eerst in bioscopen zal draaien of meteen in de verkoop terecht komt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
van nu.nl: ----------------- Hulk Hogan waagt zich aan nieuwe realityshow Uitgegeven: 7 juni 2008 13:50 Laatst gewijzigd: 7 juni 2008 20:23 AMSTERDAM - Hulk Hogan krijgt een nieuwe realityshow. De worstelaar gaat voor de Amerikaanse zender CMT een aantal 'sterren' opleiden tot professionele worstelaars in 'Hulk Hogan's celebrity championship wrestling', zo meldt entertainmentblogger Perez Hilton. De show verschijnt dit najaar op de buis. ANP Onder anderen basketballer Dennis Rodman, Dustin 'Screech' Diamond, jaren tachtig-zangeres Tiffany en 'broer van'Frank Stallone strijden mee om de titel Celebrity All-Star Wrestling Champion. MTV De 54-jarige Terry Bollea, zoals Hulk Hogan eigenlijk heet, was eerder te zien in de MTV-reallifesoap Hogan Knows Best. In de reallifesoap werd het wel en wee van de worstelaar, zijn vrouw Linda en hun kinderen Brooke (20) en Nick (17) gevolgd. De serie is inmiddels ten einde, net als het huwelijk van Linda en Terry, dat na bijna 25 jaar op de klippen liep. Bollea zou een affaire hebben gehad met een vriendin van zijn dochter. Dochter Hulk Hogan is niet de enige die zich aan een nieuw realityproject waagt. Dochterlief Brooke is vanaf deze zomer te zien in de spin-off Brooke Hogan Knows Best, waarin haar leven zonder ouders op de voet wordt gevolgd. De blondine deelt een appartement met twee vriendinnen in Miami en probeert een zangcarrière van de grond te krijgen. Nick Nick moet zich met minder tevreden stellen. De minderjarige Hogan-telg zit in een Amerikaanse gevangenis. Hij zit een celstraf van uit wegens het veroorzaken van een auto-ongeluk, waarbij zijn vriend John zwaargewond raakte. De jongen heeft de rest van zijn leven intensieve medische begeleiding nodig. ------------------- begin nooit een reallife soap, wat een teringbende is hun gezin geworden ![]() Je moeder. ![]() |
|
en nog iets van nu.nl: --------------- David Hasselhoff daagt fans uit Uitgegeven: 7 juni 2008 13:44 Laatst gewijzigd: 7 juni 2008 13:45 AMSTERDAM - David Hasselhoff is op zijn eigen website een competitie begonnen voor zijn fans. "Jullie zien mij altijd optreden, maar nu wil ik eens zien wat jullie kunnen", stelt de acteur op zijn weblog. ANP "Ik wil dat jullie video's inzenden waarop jullie mijn liedjes playbacken." De 55-jarige acteur noemt zijn wedstrijd de Hoff Video Competition. Hij weet nog niet wat enthousiaste fans kunnen winnen. "Ik ga nog nadenken over de prijs, maar het gaat iets gaafs worden." Nederlandse fans Ook Nederlandse fans mogen meedoen. "Ik wil video's van over de hele wereld", zegt Hasselhoff. "Ik wil grootse locaties zien, grootse kostuums, grootse optredens en grootse creativiteit." De 55-jarige acteur is het meest bekend van zijn rollen in televisieseries als Knight Rider en Baywatch. Zijn grootste droom is echter een professionele zangcarrière, maar dat is tot nu niet echt gelukt. In Nederland scoorde hij in 1989 een bescheiden hit met 'Looking for freedom'. ----------------- clemens, leef je uit! Je moeder. ![]() |
|
Ik denik dat ik de "R Brandsteder lach" ga combineren met "de kleur van je tracktor" voor onze geile David. ![]() |
|
quote: Een geestelijk gehandicapte die een lichamelijk gehandicapte verbiedt te trouwen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 08-06-2008 18:50] ![]() |
|
Als je de sport niet beoefend moet je je ook niet met de spelregels bemoeien ![]() ![]() |
|
Zo kan het ook: Lesbische seks in Duitse voetgangerszone Uitgegeven: 8 juni 2008 20:34 KREFELD - In de Duitse stad Krefeld hebben zaterdagochtend twee naakte, dronken lesbiennes aan orale seks gedaan in de voetgangerszone. Zij lieten zich niet van hun liefdesspel afleiden door de belangstelling van het winkelende publiek. Agenten die erbij waren gehaald, werden onthaald op obscene gebaren, aldus de politie zondag. De twee vrouwen van 29 en 40 jaar oud probeerden nog op blote voeten over een auto te lopen om te ontkomen, maar werden uiteindelijk ingerekend en naar een politiecel gebracht. De politie van Krefeld, in de aan Nederland grenzende deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen, verspreidde haar persbericht over het incident onder de kop: Sex in the city. (c) ANP ![]() ![]() ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
NRW FTW! ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |