![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tuurlijk, bij commerciële bedrijven gebeuren dat soort dingen nooit! Zeker bij grote bedrijven wordt nooit geld verspild en verloopt alles volgens de meest gestroomlijnde processen ![]() (daarmee niet zeggende dat het bij de overheid goed of beter geregeld is, alleen dat ook bedrijven veel dingen verkeerd doen, vooral op IT-gebied) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
klopt, helemaal mee eens maar toch merk ik uitgaande van de verhalen van mn ma dat er dusdanig veel geld over de balk gegooid wordt ten behoeve van inefficiente veranderingen. mij maak je niet wijs dat (bijvoorbeeld) 3 grote veranderingen in een jaar waarna alles alsnog net zo werkt als voorheen een teken van fatsoenlijk management is. ze zullen vast hun best doen maar de druk dat men móet presteren omdat anders ghet bedrijf over de kop gaat, mist nogal. (opzich logisch want de overheid privatiseren lijkt me geen idee ![]() Je moeder. ![]() |
|
Gadver, hier werd ik even heel kwaad van: quote: Een meisje verkrachten langs een fietspad waar ik zoveel leuke herinneringen aan heb en een meisje van mijn leeftijd vermoorden in mijn stad ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 19-06-2008 20:37] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
nee,. edit: ja [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 19-06-2008 20:44] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Ja, de pleurishoer, oop JOUW fietspad lopen. Net goed,d at ze verkracht is ... ![]() ![]() |
|
quote: Ach boeiend. Was niet in mijn stad, nuuuh cares aniejweej! ![]() |
|
Wedden dat ze er ook om gevraagd heeft, het loeder! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
De hoer! ![]() |
|
Zul je zien, heeft die arme drommel ook nog een soa meegekregen van haar! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Ik begin me nu wel af te vragen waar die leuke herinneringen vandaan komen ![]() ![]() ![]() Zenial ![]() |
|
quote: je weet wel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Heb je ook een voor mij?? ![]() gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Dit is ook erg.. Moeder eet eigen kind op In de Tsjechische plaats Brno is een zevenjarig jongetje maandenlang door zijn kannibalistische moeder vastgeketend in de kelder. Het kind werd in de kelder deels gevild door zijn 31-jarige moeder. De zevenjarige Ondrei Mauerova werd onlangs door een buurman, die toevallig beelden van de folteringen had gezien, levend gevonden. De moeder van Ondrei at samen met familieleden het rauwe vlees van haar zoontje, als onderdeel van een religieuze cultus. Ook het negenjarige broertje van Ondrei, Jakub, werd geboeid aan tafels en opgesloten in kooien. Zij waren beiden het slachtoffer van rituele folteringen en verbrandingen en zij werden geslagen met broeksriemen terwijl zij naakt waren. De jongens waren ook het slachtoffer van seksueel misbruik en zij moesten met messen in hun huid kerven. En of dit nog niet genoeg was moesten zij soms dagen achter elkaar in hun eigen urine staan. Bij de buurman doken op zijn babymonitor plotseling beelden op van de hel waarin de jongens leefden. Nadat hij de politie waarschuwde viel deze bij het huis waar de jongens gefolterd werden binnen en bevrijdde de broers en een meisje. Het meisje zei dat ze de 13-jarige pleegzus was. Later bleek het meisje, Barbora Skrlova, een 34-jarige folteraar te zijn. Hierop vluchtte zij naar Noorwegen waar ze zich voordeed als jongen, maar ze werd toch gevonden. De moeder van de twee jongens zegt door Skrlova gebrainwashed te zijn. "Verschrikkelijke dingen zijn er gebeurd. Ik zie dat nu in en kan niet begrijpen hoe ik dat ooit heb kunnen toestaan." De hele cultus werd geleid door de 'dokter'. Hij smste de hele foltercultus met aanwijzingen. Ook de zus van de moeder, Katerina, nam deel aan de beulpraktijken. Zij worden allemaal aan de rechter voorgeleid. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
hoe komt dat bij de buurman op de babymonitor ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Zij zal ook een babymonitor hebben staan, die toevallig op dezelfde frequentie staat als die van de buurman. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Mutilator, wat is de bron van dit nieuwsbericht? Het is namelijk letterlijk het verhaal van een Russische horrorfilm uit 1998 (Of Hunger and Hell), op het sms-en na. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 20-06-2008 14:01] ![]() |
|
[edit]dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 20-06-2008 14:01] ![]() |
|
ohjah zo kan het ook. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: haha die heeft baby monitor verward met de dvd speler? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Erg ongeloofwaardig verhaal inderdaad, dat iemand zich voor kan doen als 14 jarig meisje, maar 34 is, en dan later als jongen vermomd is, klinkt inderdaad als een slechte b-film. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Dat was het gedeelte waar ik idd ook argwaan kreeg.. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
AH betrouwbaar ... ![]() |
|
hehe ik zat me af te vragen wat Alberheijn er nu mee te maken had ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |