|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:China maakt net als Rusland een hoop leuke speeltjes die hard knallen en het leuke neveneffect hebben dat als je die dingen richt op mensen die jij niet leuk vindt jouw leven veraangenamen. Kijk je zal wel gek zijn als je iemand die jouw speelgoed wil kopen sancties oplegt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: werd fukkin tijd signature |
|
Ik hoor net op het nieuws dat er bij een rockfestival in Zuid-Noorwegen 2 doden en een aantal zwaargewonden zijn gevallen, waarschijnlijk door koolmonoxidevergistiging in hun busje. Iemand daar meer info over en dan voornamelijk over welk festival dit gaat? Hub? Mira? |
|
Ik heb net even de lokale hulplijn gebeld in noorwegen en het gaat om dit festival: http://www.kvinesdalrockfestival.no/. |
|
De onwonenden van de door de bliksem getroffen schoorsteen in Amsterdam Oud-West kunnen weer naar huis. Vanochtend, rond zeven uur raakte de schoorsteen zwaar beschadigd na een blikseminslag. Even leek het dat de schoorsteen verder zou instorten. Het bouwwerk is vandaag gedeeltelijk, steen voor steen verder afgebroken. Er was geen bliksemafleider aanwezig op de 35 meter hoge schoorsteen. Dat meldt een woordvoerder van de eigenaar van het gebouw, de woningbouwvereniging Stadsgenoot. De politie heeft vanochtend uit voorzorg de bewoners van het pand en van omliggende panden geëvacueerd. Zij worden opgevangen in het stadsdeelkantoor. Het gaat om ongeveer honderd woningen Nog onduidelijk is precies wanneer de bewoners terug naar hun huizen kunnen. De brandweer zegt wel te verwachten dat iedereen vanavond weer thuis is. Gesprek met ooggetuige Gaston ten Horn en Domien Marlet (eigenaar bedrijf onder schoorsteen) Het betreft een ruim honderd jaar oude schoorsteen van het voormalige lettergieterij Tetterode. Kunstenaars Begin jaren tachtig van de vorige eeuw werd de voormalige machinefabriek en drukkerij Tetterode gekraakt nadat de eigenaar, de firma Bürhman-Tetterode naar de rand van de Amsterdam was verhuisd en het complex had verkocht aan een projectontwikkelaar. Het complex wordt nu voornamelijk bewoond door kunstenaars. Met filmpjes erbij op: http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2008/7/12/120708_amsterdam_blikseminslag.html Werd vanochtend inderdaad ook wakker door een immense flits gevolgd door een hels kabaal. Het leek echt of de bliksem direct naast me was ingeslagen, ipv een paar honderd meter verderop. En toen ik nen stukje ging fietsen bleek de kinkerstraat deels afgesloten, waarna me verteld werd wat er gebeurd was. Best wel heftig. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Gaaf die Ginezen, hehehe. Echte handelaars. (Ennem, speciaal voor Plugje een keer niet van die nazi-site gehaald.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: China leert veel van de VS Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Waren China en de VS zo tot na de tweede wereld oorlog niet op goede voet met elkaar, dacht dat ooit op gevangen te hebben van mijn docent geschiedenis/maatschappijleer. |
|
quote:Sure, als je iets kan doen voor de economie dan willen zelfs communisten zondigen tegen hun geloof. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Eh, misschien toen ze nog geen communisten waren . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Russische lasershow verblindt festivalgangers Uitgegeven: 14 juli 2008 09:35 MOSKOU - Tientallen jonge festivalgangers zijn verblind geraakt door een lasershow op een dansfestival bij Moskou. Dokters vrezen dat de schade onherstelbaar is, berichtte dagblad Kommersant maandag. ANP "Meer dan dertig mensen in de leeftijd van 16 tot 30 jaar zijn in het ziekenhuis terechtgekomen met dezelfde diagnose: verbrand netvlies", aldus een van de artsen. In sommige gevallen is het gezichtsverlies 80 procent. Het is zeer onwaarschijnlijk dat dit kan worden hersteld. De festivalgangers zeiden dat ze verblind raakten toen lasers, die de lucht moesten verlichten, op de menigte werden gericht. "Ik zag direct een zwarte vlek, net zoals wanneer je naar de zon kijkt", zei een van de patiënten. (c) ANP spelfout weggehaald... |
|
verneukt! Suck my piss |
|
volgens mij kan dat met laserchirurgie opgelost worden maar dat zien deze mensen waarschijnlijk niet meer zitten signature |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Die zien waarschijnlijk sowieso weinig meer zitten |
|
Premier Yves Leterme is op weg naar Laken om zijn ontslag aan te bieden bij de Koning. Dat heeft de VRT-nieuwsdienst vernomen. Het bericht werd ook officieel bevestigd. (ka) we mogen weer gaan stemmen signature |
|
PWND the neverending story II Je moeder. |
|
quote: Jullie hebben toch 6 regeringen? 1 meer of minder maakt dan toch niet uit? :') [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 15-07-2008 0:34] |
|
quote: Volgens mij beklaagt hij het zich zo hard dat hij ooit een staatshervorming beloofd heeft Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: (GS) Weer zo'n ontzettend tendentieus stukje van deze nazi-site. Alsof die werknemer wat kan doen aan wat door velen als "afwijking" wordt beschouwd! Hij is gewoon slachtoffer van kortzichtige mensen. Terecht gebruikmakend van de regelingen die in zo'n geval van kracht zijn ligt hij te wachten op een nieuwe baan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Schuld van de moslims! |
|
quote:Kut, ik zit in het verkeerde topic. Ennem, als het in een moslimland was, dan mag dit gewoon hè? Aïsha was ook geen 18 toen haar neef de zelfvernoemde profeet zijn heilige vleestorpedo in haar kano duwde! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-07-2008 9:20] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wanneer bekeer je? |
|
quote:Niet, da's bah en bier is lekker. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-07-2008 9:25] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |