![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben net zoals jij tegen discriminatie, dus ook positieve discriminatie. Maar ik zie alles alleen wat minder zwartwit dan sommigen hier, en ik ben waarschijnlijk een stuk positiever ingesteld dan sommigen. ![]() En de overheid moet ophouden met het subsidiëren van dit soort instellingen, net zoals de overheid moet stoppen om religies te subsidiëren.... Dus wat dat betreft kunnen we elkaar waarschijnlijk de hand wel schudden hoor. ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: (SN) Death pool iemand? Ik zeg deze week nog door een autobom óf een sniper. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
99% zeker dat die gozer nog 365 dagen leeft. Met de buitenlandse druk van nu schieten ze 'm echt niet door z'n harses. Hij doet toch niet mee aan de verkiezingen. ![]() |
|
quote: Daar is afgelopen zaterdag toch al aan voldaan? ![]() |
|
zog! Je moeder. ![]() |
|
quote: (SN) Sjongejongejonge, wat sommige mensen al niet doen om hun bed niet op te hoeven maken... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Vreemd. Die gast zit vast en heeft er problemen mee dat hij af en toe sex heeft met zijn therapeute? Dat moet dan wel een ongelovelijk afzichtelijk mormel zijn. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Of er is ergens een website waar de psychiater wat centjes bij verdiend ![]() ![]() |
|
quote: Mischien is hij wel homofiel..... ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Ik zeg: Mugabe is hem liever kwijt dan rijk. Als hij asiel krijgt in NL mag die probleemloos pleiten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ah joh dictators sterven uit, Mugabe is een perfect voorbeeld om te beschermen. We maken van Zimbabwe een reservaat en beschermen ze gewoon van alle invloed van buitenaf ![]() gefeliciteerd trouwens ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Britse homo's roepen op tot boycot Heinz Opmerkelijk Het digitale radiostation Gaydar Radio heeft woensdag in Groot-Brittannië opgeroepen tot een boycot van Heinz-producten. De Amerikaanse voedselgigant besloot eerder een reclame waarin twee mannen elkaar zoenen van de Britse buis te halen wegens tweehonderd klachten, berichtte dagblad The Guardian vandaag. Gaydar Radio is de tweede prominente homo-organisatie na Stonewall die oproept tot een boycot van de Heinz-producten. Circa 2000 mensen hebben hun naam gezet onder een online verzoek om de reclame weer op tv te krijgen. Ook is er een protestgroep begonnen op internetvriendennetwerk Facebook. In de reclame is een gezin aan het ontbijten. In de keuken besmeert een kok boterhammen met Heinz-mayonaise voor vader en kinderen. De kinderen noemen de kok 'mama' en de vader geeft hem een zoen op de mond. ![]() ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Hahahaha, dat kan je die arme Britten eigenlijk ook niet aandoen, daar is het nog veel te vroeg voor. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-06-2008 3:56] ![]() |
|
Agenten vervolgd voor geweld tegen scholieren Uitgegeven: 26 juni 2008 15:48 Laatst gewijzigd: 26 juni 2008 16:26 MIDDELBURG - Twee politieagenten uit Middelburg worden door Justitie vervolgd voor het gebruiken van geweld tijdens een scholierendemonstratie op 23 november in Middelburg. Dat heeft de politie donderdag bekendgemaakt. De rijksrecherche stelde een onderzoek in naar het geweld dat de politie gebruikte. Daarbij gingen ze scholieren met lange wapenstokken te lijf. Het rapport wordt niet openbaar gemaakt, maar is voor Justitie voldoende voor vervolging. Disciplinair onderzoek Naast de vervolging wordt naar de twee, samen met nog twee andere agenten, een disciplinair onderzoek ingesteld. Ook dat onderzoek is niet openbaar. De scholieren protesteerden in november tegen de 1040-lesurennorm. Ongeveer vijfhonderd scholieren in Middelburg bezetten een kruispunt en gooiden met volle frisdrankblikjes en rauwe eieren. Proportioneel geweld Het Openbaar Ministerie constateert dat door de politie proportioneel geweld is gebruikt door de menigte met de wapenstok uiteen te drijven. Twee agenten gingen voor justitie echter te ver en sloegen ook weglopende scholieren. Hen wordt mishandeling ten laste gelegd. (c) ANP Dan krijg je van het gezag een paar corrigerende tikjes en dan ga je gelijk lopen janken en aanklachten indienen? En dan wordt het gezag nog vervolgd ook? Wat een <Insert dodelijke ziekte naar keuze>land is het toch ook eigenlijk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Als de ME de goede heeft gepakt is het wel logisch, maar dat is ook niet altijd het geval. En taktiek van ME is niet allemaal tegelijk maar eentje goed de tering in slaan om af te schrikken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Goede zaak, had je daar maar niet moeten zijn, jammer dan. ![]() |
|
quote: Uit de beelden was overduidelijk te zien dat het geen corrigerende tikjes meer waren. En daarnaast mogen die alleen gegeven worden in een dreigende situatie wat het overduidelijk ook niet was. Of je moet een aantal scholieren die gedwee de richting uitliepen die de agenten aanwezen als bedreigend ervaren. Jij zeurt echt om het zeuren. ![]() |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Hihi en dan wil Verdonk jury rechtspraak. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Pas op! Jonge Democraten ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Holland wordt wakker me dunkt. Zelfs de "kwenie" partij. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Ben jij al wakker geworden, dan? Of denk jij nog steeds dat er rellen uitbreken omdat Turkije gisteren verloren heeft? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Op een gegeven moment moet je zoiets ook kunnen laten rusten. Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |