|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gisteren The Happening zitten kijken. Niet zo sterk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Chasing Liberty Blije kut film Het is de lichtinval ;') |
|
The Village |
|
Wall-E nog een keer Hij is zoo lief Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Toch niet slechter dan The Village hoop ik? Faustian Spirit of the Earth |
|
Love Is The Drug [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 19-07-2008 10:20] |
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Veel, VEEL slechter dan The Village. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Heb vanavond Daylight Robbery en Chop Shop gezien, nu ga ik Midnight Run kijken |
|
quote: Oei oei oei Vandaag The Thin Red Line nog eens bekeken. Blijft toch een speciaal filmpje in dat oorlogsgenre. Faustian Spirit of the Earth |
|
Gisteren naar de tweede Narnia geweest. Best heel aardig. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Gisteren Hancock gezien. Een erg fijne popcorn film waar ik me menig maal krom om heb gelachen. "Ray Embrey: [shows Hancock a comic book with a picture of a spandex clad superhero on it] What do you think when you see this? Hancock: Homo! Ray Embrey: [shows him another comic with a hero in red spandex] and this? Hancock: Homo in red. Ray Embrey: [shows him a third comic with a blonde haired hero] and this? Hancock: Norwegian homo." Nadeel was wel dat er mij iets teveel romantiek in zat. De humor verdwijnt op een gegeven moment waardoor het eigenlijk een "gewone" superhelden film wordt. Maar, ik heb me er wel erg goed mee vermaakt. En ik kan hem ook zeker aanraden voor een leuk avondje bioscoop. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Alpha Dog www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Als dat het hoogtepunt is, dan bedank ik daar feestlijk voor "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
dat lijkt mij echt een kut film zo meteen; Exorcist II: The Heretic Suck my piss |
|
Heb bij de FRS 5 dvd's voor 10 euro gekocht, waaronder The Grudge I en II. Gister de eerste gezien... nou, de tweede gaat stofhappen. De tering wat een saaie kutfilm. Geen verhaal, alleen enórm voorspelbare quasi-enge momenten. Bah, wat een homofilm. |
|
quote:Tip: check het japanse origineel. Stuk beter en creepier. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: HAHAHHAHAHAHA wat een geniale reactie! pwnd! De rest is vast ook rotzooi, want er liggen op die tafels nooit 5 leuke films.. altijd maar 1 ofzo [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-07-2008 14:51] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Oh, eergister Reservoir Dogs gekeken, zat ook bij die 5 dvd's. Fuck, wat is dat een heersende film zeg. Typisch Quentin Tarantino. |
|
Hehe, die kost inderdaad ook geen drol meer... jaren geleden nog voor 20 euro gekocht ofzo... > Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Nah, dat zal ook wel om een vervloekt huis gaan. Trekt me niet echt, geloof ik. quote: Nou, The Shawshank Redemption en Reservoir Dogs heb ik ook gekocht voor ieder 2 euro, en dat zijn allebei geniale films. The Grudge is een beetje jammer, en de 5e film, 16 Blocks, is fukking saai. Maar ja, 2 euro.. |
|
dus voor 4 euro had je klaar kunnen zijn, maar ja dat is de truuk van zo'n 5 voor een tientje actie Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Afgelopen nacht dan toch maar death proof gekeken. Mja. Was best een gave film, maar er werd wel érg veel geluld. En voordat er eindelijk eens een keer een beetje aktie was, was er al 3 kwartier verstreken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |